Jump to content

yahav

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,593 profile views
  1. נראה לי שיש אי הבנה לגבי מה שקרה היום, היום לא תוכננה מחאה התופים לציוד העידוד כבר היה בתוך היציע ואז משום מקום באה המשטרה והחליטה שהציוד לא מאושר, ומשם הסטוריה ואלימות משטרתית כלפי הארגון שהוצא החוצה ולא יצא מרצונו.
  2. הארגון הוצא בכפייה וברלימות של המשטרה, תהיו בטוחים שלא הארגון שרק בוז על עידוד. הארגון קיבל מכות כי רצה לעודד!
  3. אל תגיד דברים שאתה לא יודע. אני הייתי שם והארגון הוצא החוצה בכפייה ובאלימות כי כל מה שהוא רצה זה להכניס תופים ולעודד.
  4. http://www.view-pdf.com/ViewPDFFile.aspx?file=http://www.htmlpublish.com/newTestDocStorage/DocStorage/414395990/bcl_414395990.pdf
  5. מכבי לוקחת 3 אליפויות ברציפות הפער מהמקום השני הוא לא הכי גדול את האליפות לקחנו רק במאי "הייתה תחרות" בליגה- אוהדי היריבות: "עם תקציב כזה אני לוקח אליפות כבר במרץ בפער שלא היה מעולם, לא מבין את ההתלהבות ממכבי." מכבי לוקחת אליפות במרץ, בחורף, האוהדים עם מעילים, לא מפסידה, הפער ממקום שני הוא 27 והיד עוד נטויה, גביע הטוטו לקחנו, גביע המדינה לפנינו, בשוק ההעברות הבאנו שחקנים חופשיים, בסגל יש 12 שחקני בית, בגלל חוקיי הפייר פליי לא הוצאנו כסף גדול על רכש. - אוהדי היריבות: "הליגה חלשה." איזה כייף להיות מכבי??!
  6. אני לא מהארגון ונפגעתי מהפעולה של מכבי. שפרסמה מצלמות מעבר למיקום הגוש, לא שאם זה היה רק בגוש זה בסדר ונכון. נעצר חבר שלא שייך לארגון ולא עשה כלום. ילדים קטנים בכו כי מאבטחים מסתירים להם , התייחסו אלינו האחרון העבריינים. תבינו מי שנפגע ממהלך כזה הוא כל הקהל ולא רק הארגון.
  7. אני את הרכישות שלי עשיתי עם שיוך לבעלים וקיבלתי את הנקודות שמגיעות לי.
  8. כשאתה עושה שיוך לבעלים אתה תקבל ניקוד עבור כל מנוי ששייכת אליו את הכרטיס, אם לא תעשה שיול אתה תקבל ניקוד רק למנוי שהתחברת אליו. בנוסף אם כל מנוי ראשי לקנות כרטיס 1, כאשר תעשה שיוך לבעלים תוכל לקנות 3 כרטיסים נגיד ולשייך כל כרטיס למנוי 1 ע"י שיוך לבעלים ברכישה אחת במקום 3 רכישות נפרדות.
  9. ברגעים כאלה הקהל נמדד, הקבוצה צריכה להרים את הראש ואנחנו הקהל צריך לעזור להם לעשות את זה.
  10. הפורום הזה מרגע לרגע מאבד את זה עוד ועוד
  11. מי שרצה לפתוח את הפה ולעודד עשה את זה חלאס לחפש את הארגון
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.