Jump to content

sveta

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי sveta

  1. האמת שאחרי האזנה לראיון המקורי זה הרבה יותר על השאלה של המראיין מאשר על התשובה שלו, מתבייש קצת שנפלתי בזה בבוקר.

     

    גם אין הרבה קשר בין הציוץ שתיאר את הראיון למה שנאמר בו בפועל (03:16)

    https://kol-barama.co.il/item/השר-אליהו-למוטט-את-חמאס-זה-לא-מספיק-צרי/

  2. לפני3 שעות , YoniC said:

     

    מדובר בטיל רציני, אם זה לא מיורט ונופל באזור מיושב, זה יכול להגיע גם למאות הרוגים. הם יכולים להגיע גם לקמ"ג אם למישהו יש ספק. הגיע הזמן להפעיל את הצוללות שלנו שמן הסתם נמצאות באזור 

    לא כדי לזלזל בפוטנציאל הנזק של הדברים האלה אבל בסקירה של רויטרס מהמלחמה בתימן הם מדברים על עשרות הרוגים ממאות טילים ומל"טים כאלה, הרבה מהם יורטו.

    https://www.reuters.com/world/middle-east/houthis-have-fired-430-missiles-851-drones-saudi-arabia-since-2015-saudi-led-2021-12-26/

     

  3. אנחנו נוכל להסב פגיעה לחמאס שתדרוש ממנו שנים של שיקום אבל זה לא פותר לנו את הבעיה כי זה מה שעשו בצוק איתן (ובאמת באו שנים של שקט).

     

    עיקר העבודה תהיה לבסס את הגבול כמרחב שאין בו התקרבות והתשה של חמאס לאורך זמן לא במתווה של מלחמה, אולי נצטרך עוד פעולות בתנאים שלנו ובלי ההפתעה הפסיכית שהם הצליחו לעשות. 

  4. ראיתי את המופע המטורלל של סלטיק.

     

    זה מטריף כי 99% ממי שבטוח שם שהוא איזה פעיל אנטי-קולוניאליסטי מוסרי וצודק לא מבין את המזרח התיכון ברמות הכי בסיסיות שיש, אני רוצה להגיד לעצמי שזה טמטום ולא שנאה וזה כנראה נכון אבל סלטיק היא רק פוסטר של טרלול מערבי שמאלני שלם שרואה סמלים במקום בני אדם.

  5. גול עצמי מפואר של המחאה, לו התקיימה התפילה יכלו לנכוח בה גם מי שמעוניין לעשות זאת בהפרדה וגם כל השאר, לא היתה שום בעיה.

    התירוץ השני זה כביכול ש"הם קיצוניים ומיסיונרים", גם זה שטויות.. יום כיפור תמיד היה (ויהיה) גשר שמאפשר לחילונים להכיר קצת את היהדות.

     

    אנשים רואים קיצוניות איפה שאין, ההסתה עובדת..

  6. לא הבנתי, הוא מנסה לקבל כרטיס כניסה למעגלים פרוגרסיבים? מעניין אם הוא מבין שמדינת ישראל מסמלת שם את כל מה שרע, שישאל יהודים בקמפוסים בארה"ב מה עושים להם על טיפת ציונות. הם בחיים לא יהיו שותפים למאבק באנטישמיות כי אנחנו לא יושבים להם על הבינאריות, אנחנו לא מסכנים וחלשים מספיק. לא סתם כל מי שעוסק בזה מתייחס לאנטישמיות כתופעה נפרדת, הנושאים שהיא סובבת סביבם והקונטקסט ההיסטורי הם שונים וההבחנה קריטית.

  7. עזה זה חתיכת מזבלה שלא תוכל להתקיים עוד הרבה זמן, בין אם כתוצאה מפעולה של צה"ל או פשוט פיצוץ אוכלוסין וקריסת תשתיות. הפתרון היחיד זה פיתרון בשיתוף מצרים המעצמות המערביות והמפרציות, שבמסגרתו הם יקבלו שטחים בנגב/סיני ויתחילו לפתח שם בתמורה לפירוז, ממילא אין ל"התנגדות" משם שום ערך.

     

    הרבה יותר מדאיגים האירועים בפנים הארץ, אינתיפאדה לכל דבר, כדאי שיתחילו להתייחס לזה ככה.

  8. 51 דקות לפני, avi atias said:

    באמת היה עשור שקט ביותר. למרות שזה לא נוח לך.

    נכון, היה שקט מאוד, אני טוען רק שבריחה ממתן מענה לסוגיות החשובות היא לא שקט אמיתי אלא קניית זמן.

     

    האם יש פתרון זו כבר שאלה אחרת. לדעתי כן.

  9. אי אפשר לראות כבר את התגובות של "הם מבינים שלפיד מגיע ומרשים לעצמם" די. כמה אנשים יכולים לשקר לעצמם? מפמפמים את החרטא של "העשור השקט ביותר" ביבי מומחה בלטאטא מתחת לשטיח ולהשאיר החלטות אסטרטגיות חשובות לבאים אחריו. תחת ביבי לא מדובר בשקט, מדובר בשעון חול.

  10. יש בכלל סיכוי שלא יהיה סגר שלישי? :( הרי עליה בתחלואה בחורף וקריסת בתי חולים היא עניין וודאי.

     

    בתחילת הסיפור הזה הייתי בטוח שסגר הוא קלף חד פעמי, היה מאוד מפתיע שעשו סגר נוסף.

  11. קצת מביך שעוד נאחזים בכזה טירוף באי סדרים ותרמית.

     

    זה כבר הרבה מעבר לייתרון של 2000 קולות באיזה מדינה נידחת..

     

    מבחינת ישראל אפשר אפילו להגיד שפספסנו את השנים של טראמפ, דבר כזה לא יחזור, עכשיו נוחתים חזרה במציאות.

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.