Jump to content

Klinger99

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. אחי, כל מילה. אני רק מקווה שכל הבני 13 (מנטלית) שכותבים פה קצת יתבגרו בהמשך. אין מקום לפוליטיקה בכדורגל, מכבי מעולם לא הייתה קבוצה פוליטית (וטוב שכך), וההערות סטייל בית"ר של כל מיני אנשים פה באמת מזלזלות בקבוצה העצומה שלנו ומה שהיא מייצגת. רק בשביל שאנשים פה יבינו כמה הם מפגרים - ג'יבריל סידיבה נולד ומשחק בנבחרת מאלי, מישהו פה יודע מה הדת של מאלי? (רמז: מוסלמים סונים). חוץ מזה, יש את הבלם המוסלמי שאיווניר רוצה לעונה הבאה ואת מונס שכבר דובר עליו הרבה.
  2. 1. אתה אידיוט. 2. יש לך שחקן בשם מונס דאבור בנוער, והוא לטעמי השחקן הכי טוב בליגת הנוער. אתה באמת תמשיך עם הקשקושים האידיוטיים שלך גם כשהוא יעלה לבוגרים?
  3. לגבי החיזוק לעונה הבאה: מסיללה שחקן אדיר, הלוואי ויקנו אותו, אבל אני לא רואה את זה קורה לצערי. אם אני לא טועה, בקיץ היו מעוניינות בו שתי קבוצות פריימרליג ושחר החליט לא למכור בסופו של דבר. אבל שוב, אם יש אופציה, חובה ללכת על זה בכל הכוח. אחת העמדות הכי קריטיות לחיזוק וגם אחת העמדות שהכי קשה למצוא בה שחקן איכותי (ולראייה הקושי של פרננדז לשבץ בה שחקן נורמאלי). אם מסיללה לא יגיע לפה, אפשר וצריך לשקול את המועמדות של אורי שטרית. דווקא כשהוא היה במכבי לא החזקתי ממנו שחקן, בעיקר בגלל שהוא היה חסר ביטחון לחלוטין למי שזוכר (ואי אפשר להאשים אותו בזה כמובן) ועכשיו בקריית שמונה הוא נותן משחקים פנטסטיים, כבר ראיתי אותו לפחות בשישה משחקים והוא היה מעולה, גם התקפית וגם הגנתית. גם אם מסיללה יגיע שווה להושיב אותו על הספסל כמחליף ולשחרר את זיו לחופשי (רק אלוהים יודע איך המגן השמאלי שלנו לא יודע להשתמש ברגל שמאל). אדריאן רוצ'ט עוד צעיר ואי אפשר לבנות סביבו קבוצה, אבל כרגע הוא מראה סימנים של קשר מרכזי/התקפי מעולה. אם יש אפשרות לקנות ולהשאיל זה יהיה מאוד חכם בראייה לעתיד. עוד שנה כמו שהוא נותן בקבוצת פלייאוף עליון והוא יהיה אחד הקשרים הטובים בישראל לדעתי. שחקן נוסף שהייתי רוצה לראות משתלב בקבוצה הבוגרת זה מונס דאבור (כן, תמשיכו לקלל ערבים) מהנוער, שהוא לדעתי פשוט שחקן אדיר. בכל פעם שהוא נוגע בכדור קורה משהו טוב, ואיווניר אמור להיות טוב בלתת ביטחון לשחקנים צעירים, הרי בשביל זה הביאו אותו. אם הוא יקח את הילד הזה כפרוייקט הוא עוד יוביל את מכבי להרבה הישגים בשנים הבאות.
  4. התערוכה תתקיים רק בשבועיים הקרובים, אז אל תבנה על תוכנית רב שנתית, אבל אני חושב שלא יקרה כלום אם יוציאו את העגלות שלנו לסיבוב בתערוכה, אולי הם ילמדו דבר או שניים או סתם יקבלו השראה...
  5. כל מילה. כבר לפני כמה ימים אמרתי שאני מקווה שזה מה שיקרה.
  6. כי יש חוק שאומר שאם קבוצה מגיעה לביה"ד של ההתאחדות בפעם השלישית בעונה אחת על עבירה זהה היא צריכה לספוג הפחתת שתי נקודות. הקטע המצחיק שהפעם הזאת בביה"ד זה שני תיקים נפרדים שאוחדו ובגלל זה העונש מגוחך. יש חוקים, אפשר לציית, אפשר שלא, אבל אי אפשר לבוא בטענות כשמישהו מחליט לאכוף אותם.
  7. כן, אין ספק, אם אני לא גזען ולא מתנהג כמו ילד בן 6 אני אוהד הפועל. אידיוט.
  8. אני מקווה ורוצה להאמין שהקהל שלנו, וזה מופנה בעיקר לאולטראס (אבל לא רק בזמן האחרון), יראה מה קורה להם ויפיק את הלקחים. אין מקום לפוליטיקה בכדורגל ועל אחת כמה וכמה שלא לגזענות. קח כדוגמה את אחד הכשרונות הכי גדולים שצמחו בנוער של מכבי בשנים האחרונות - מונס דאבור. ראיתי כבר כמה משחקים שלו וזה השחקן שיסחוב את הקבוצה שלך על הגב חמש שנים מהיום. אתה באמת מאמין שהוא ירצה להישאר פה ולחתום על חוזה פרו אם הקהל שלנו ימשיך וירחיב את התופעה של גזענות ושנאת ערבים? הבעיה היא שיש הרבה ילדים מפגרים בקהל, ואנחנו כמבוגרים אחראיים צריכים להוריד להם סטירה אם הם פותחים את הפה ביציע ומוציאים ממנו כאלו "פנינים".
  9. עונש קל מדי לטעמי, ביה"ד כבר שבוע עשה הכנות להקלה בעונש שהיו אמורים לקבל. מקווה שלפחות זה מה שיגרום לאוהדים שלהם להרגע, ואם גם זה לא אני מקווה שיורידו להם בפעם הבאה מספיק נקודות כדי שהבבונים ימצאו את עצמם בליגה השנייה.
  10. אני לא לגמרי מסכים איתך. בוגזלו עשה חוק לעצמו והיה צריך להיענש על כך - וכך גם קרה. אסור לקבוצה לעבור על דברים כאלו לסדר היום כי זה יוצר אווירה משמעתית רופפת מאוד, וזאת יכולה להיות בעיה חמורה אם נותנים לזה להתגלגל בחופשיות. מה שכן, חצי מאלו שהיו על הדשא הין חייב להיענש (להוציא את סלמון שניסה, אלברמן, סידיבה, אורי כהן וריף שלדעתי התאמץ) על זלזול פושע, משהו כמו קנס כספי שיגרום להם להבין שאולי הם שכירי חרב, אבל הם יקבלו את השכר רק אם הם ילחמו כמו שצריך.
  11. אז ככה: התערוכה תהיה פתוחה רק עד 4/4/11, מה שאומר שאין הרבה זמן ללכת ולראות. בימים ראשון עד חמישי התערוכה תהיה פתוחה בין עשר בבוקר לשמונה בערב, בימי שישי התערוכה תהיה פתוחה משעה עשר בבוקר עד שלוש אחה"צ. מאחורי התערוכה עומד דני ענבר, איש הספורט והתקשורת. יש שם הרבה מוצגים של אוהדים (ממכבי וליברפול מאותה תקופה), פריטים אישיים של אבי (כמו הנעליים שלו מימי ליברפול), הרבה מידע ביוגרפי ובכלל חוויה מרגשת. אני מקווה שכמה שיותר ילכו, ואם מישהו גם יוכל לתעד ולהעלות לכאן תמונות זה יהיה אדיר.
  12. להפתעתי היום הלכתי ברוטשילד וגיליתי שנפתחה תערוכה חדשה לזכרו של אבי כהן ז"ל, עם הרבה מוצגים מעניינים מכל ימי חייו של האיש והאגדה, בדגש על שנות הקסם במכבי (אבל לא רק כמובן). אני יודע שהרבה חברים מהפורום עדיין לא נולדו בימים ההם, אבל לדעתי זה מרגש לראות ולשמוע עוד על הימים שבהם כשאנשים היו שומעים "מכבי" הם היו יורדים על שתי הברכיים, אותם ימים שבהם היו סמלים אמיתיים כשאבי ז"ל הוא אחד הגדולים שבהם. מקווה שכולם ימצאו זמן להגיע, בטח בהתחשב במצב הקבוצה כרגע. התערוכה ברחוב שדרות רוטשילד 69, מוזיאון אינפיניטי. ממש מומלץ להגיע, לדעתי גם כל בן אדם שמגיע רק יחמם למשפחה את הלב.
  13. וואלה? גם לראובן עובד יש יותר כישרון ברגליים מלוורמוט, כמו גם לעידן סרור, ליאור אסולין, ולעוד כמה חוכמולוגים כמוהם. כולם הגיעו להפועל ואת הסוף כולם יודעים. ראית משהו מיוחד מבוזגלו עד היום? סחב פעם קבוצה על הגב? פירגן פעם למישהו על חשבון עצמו? הרים פעם כדור מדוייק? אנחנו סתם קונים את מה שבוז'י מנסה למכור לכולם, למרות שהוא באמת מאמין שגדל לו מסי בבית. הדבר הכי חשוב אצל שחקן כדורגל זה לא המהירות, הדריבל, העוצמת בעיטה או אחוז ניצול המצבים. הדבר הכי חשוב זה הראש. ובוזגלו (גם האב וגם הבן לצורך העניין) חולה אנושות במחלה חשוכת מרפא בנקודה הזאת ובגלל זה בדיוק בחיים לא יהיה שחקן.
  14. לגבי העונש, מה האלטרנטיבה? להתעלם מזה ששחקן משתולל ושובר מילה של מאמן? זה מדרון חלקלק ולא הייתה ברירה למכבי אלא להגיב. ושוב, זאת תגובה לשחקן שכבר יש לו ברזומה לא מעט פרובוקציות ובעיות משמעת (אם שביצע באופן ישיר ואם ע"י האבא הארור שלו). לכל דבר יש גבול. לגבי איווניר, אני מודה ומתוודה שלא רציתי שיגיע למכבי ויש לי רשימה ארוכה של מאמנים שהייתי רוצה לראות במכבי לפניו: ראובן עטר, רוני לוי, דרור קשטן, אברהם גרנט ואלי גוטמן (לאו דווקא בסדר הזה, ולא הייתי פוסל להוסיף את לוזון לרשימה גם אם תעופו עלי עכשיו). העניין הוא שכבר הבאת את איווניר והוא כן מאמן טוב, גם אם לא רואים את זה, אבל יש לו הרבה נסיבות מקילות משמעותיות: הוא פה לחצי שנה והרבה שחקנים מרשים לעצמם לזרוק זין, הוא לקח את הקבוצה במצב לא פשוט עם המון לחץ במערכת, הוא החליף את מי שהיה ועדיין סמל ענק במועדון ויש מי שמחכה לו בסיבוב, והכי חשוב- לא הוא בנה את הקבוצה ובגלל זה הוא צריך להתאים את שיטת האימון שלו אליה, וזה לא דבר פשוט. כבר החלפנו לא מעט מאמנים בעבר וזה לא עבד (והיו פה כמה מאמנים גדולים). מה שנשאר זה לתת למאמן את המושכות לטווח ארוך. אני לא משווה ביניהם, אבל קח כדוגמה (אחת היפות בכדורגל) את מנצ'סטר יונייטד: כשפרגוסון הגיע למועדון ב-86 הוא לקח קבוצה בינונית ובשנים הראשונות שלו שם, למרות שלא מעט כסף נשפך, הוא בסך הכל הוביל אותה למקום ה- 11. ב- 89, אחרי כמה שנים במועדון ואחרי ששפכו כמות שיא של כסף מבחינתם, המועדון ניצל מירידה רק בקושי, אבל פרגי עדיין קיבל את הקרדיט. רק ב- 90/91 פרגי הביא את התואר הראשון שלו. את הסוף כולנו יודעים ומכירים. ומה אני רוצה להגיד בזיון שכל הארוך הזה? אם היו נותנים למאמן אחד להנהיג את הקבוצה לטווח ארוך (חמש שנים קדימה למשל) והייתה לו הזדמנות להיות מעורב בהכל - החל בבניית הקבוצה, חיזוק, שחרור, מדיניות רכש, מדיניות נוער וכו' וכו' היינו חוזרים להיות אימפריה. אגב, הקהל של מנצ'סטר לא סבל את פרגי בהתחלה, אבל הבעלים של הקבוצה היו מאוד אמיצים ועשו הכל נכון בזה שנתנו אמון במאמן עם הראש בקיר ובסוף הוא החזיר להם אימפריה לידיים.
  15. העניין הוא שמאור לא מושעה בגלל מה שכתבתי עליו, או בגלל ששונאים אותו, או אפילו בגלל המשחק ההוא מול בית"ר. מאור מושעה כי הוא השתולל ושבר מילה של מאמן רק מתוך האגו שלו. הדבר שהכי חסר לקבוצה הזאת זה משמעת (מכל הבחינות) ושחקן ששובר את הקו צריך לעוף לקיבינימט גם אם היה מדובר בעטר או אלברמן (שאני מעריך בטירוף). אם אתה מוסיף לכל זה את מה שכתבתי בהודעה הקודמת על מאור אתה מבין שהוא לא צריך להיות פה ומה שנעשה מבחינת ההנהלה זה נכון מאוד. אגב, אני איתך, ההנהלה צריכה להתחלף כבר לפני שנה, אבל אני לא רואה את זה קורה. אני מקווה שלכל הפחות כבר מחר בבוקר יחתימו את איווניר על חוזה לשלוש שנים קדימה, כמו שאלונה ברקת עשתה לאחרונה עם קלינגר, וזה אולי יגרום לשכירי חרב שלנו להבין את מקומם בקבוצה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.