Jump to content

johnie walker

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About johnie walker

  • Birthday 28/10/1985
  1. ברמת העקרון בנו זה לא אמור לפגוע. במצב כיום יש 22 כרטיסים שמחולקים אוטומתית על מיקום בליגה, 5 כרטיסים לפלייאוף האלופות (רלוונטי למכבי) ו5 כרטיסים לפלייאוף במסלול הליגה. כל ההבדל הוא שאת חמשת הכרטיסים של הפלייאוף במסלול הליגה אופ"א תחלק לקבוצות מהליגות הבכירות (ספרד, אנגליה, גרמניה, צרפת ואיטליה) על בסיס "הישגים היסטוריים". כלומר קבוצה כמו יונייטד שסיימה מחוץ לצ'מפיונס השנה בפריימר ליג, הייתה יכולה לקבל השנה כרטיס חופשי.
  2. יש בתוך הכרטיס צ'יפ של RFID (עובד על גלי רדיו), לא באמת משנה באיזה כיוון מכניסים את הכרטיס למכונה.
  3. באמת חבל שאין לנו עמותת אוהדים שדואגת לנו כמו בהפועל. אלוהים ישמור כמה בכי ונהי יש כאן, כולא נתניה. לא יהרוג אף אחד ועדיף על ר"ג.
  4. אחרי מחזור הגביע שיידעו איזה קבוצות ממשיכות לשלב הבא ואיזה לא ועל פי זה יבנו את הלוח משחקים.
  5. אם נעבור את באזל - הגרלה הבתים ביום חמישי ה27.08 אם נודח - הגרלת הבתים של הליגה האירופית ביום שישי ה28.08 לאחר ההגרלה נוכל לדעת כבר מה סדר המשחקים. תהנה.
  6. זה לא השיר של ארגנטינה מהמונדיאל?
  7. הסיפור פה זה לא על ראדי, ורמוט או רייכרט. הסיפור הוא שמצאתם אוייבים חדשים - שער 13. הם אחראים לכל מה שרע במכבי, הם אלו שהורסים את הקבוצה. אתם כל כך מונעים משנאה שאתם לא רואים את המציאות. שמח שאחרי שהפועל וחיפה נהיו לא רלוונטיות מצאתם אוייבים חדשים. אם זה מה שמאחד אתכם שיהיה בהצלחה. אנחנו בכל מקרה לא הולכים לשום מקום, וחבל לי שהשנים הכי יפות שאני ראיתי ממכבי מקצועית, הן השנים שאני מרגיש בהן הכי מנותק מהגוש המעודד. תתפלא חבר, גם לנו אכפת ממכבי
  8. כמו שהעשר שנים השחרות העלימו אותנו?
  9. סך הכל מתקטבק פה = מנוי מעל עשר שנים שבא ל90% מהמשחקי חוץ.. "מכבי שלכם" - נראה לי שזה מסכם את הנקודה שלי, כמו זה שהחלטת לרדת לירידות אישיות. בהצלחה בהמשך הדרך חביבי, בסופו של יום השנאה שלכם תכלה אתכם מבפנים כמו מה שקרה לשחקן ולאולטרס. שתתבגר ותבין את זה אתה יותר ממוזמן להצטרף אלינו ב13.
  10. "אוהדים שהופיעו משום מקום" - באיזה עולם המשפטא הזה נכון? מוכן לשים המון כסף שאם תבדוק את רוב האנשים משער 13 תגלה שהם מנויים הרבה יותר שנים מרוב נילדדוס של שער 11 ושוב אני חוזר על הפואנטה שלי. הדיון הוא לא על מי מעודד יותר או בא בשבת בבוקר לאימון - שער 11 ניצח בגדול. כל הכבוד. מעולם לא טענתי שהארגון עושה רק רע, כמו כל דבר בחיים יש ספקטרום שלם בין 1 ל0, החיים זה לא משוואה בינארית. אבך, וזה אבל ענק, הארגון ואחריו כל המושפעים של שער 11 מובלים המון פעמים מאגו ושנאה. זה מתפרץ כל פעם שהםן רואים את 13 כי בעצם שער 13 מציב בפניהם מראה למה אנחנו מוכנים או לא מוכנים לקבל במכבי שלנו. כן שלנו, לא רק שלכם. גם אם קמת בשבת בבוקר.
  11. הדיון פה הוא לא על מי "תומך" יותר. ברור ששער 11 שר יותר. האוהדים ב13 יותר ותיקים והרבה פחות סבלניים. מה שעצוב זה התבטאויות כמו שלך "חזירי ההצלחות", לא האנשים משער 13 שאני רואה חלק מאד גדול מהם כמעט בכל משחק חוץ. תמשיכו להנציח את הפערים, תמשיכו ללבות את השנאה. זה יעשה רק טוב למכבי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.