Jump to content

מכביסט6

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. האפס הקטן הזה שקוראים לו יוסי שבחון לא שווה שיפתחו עליו נושא או שבכלל ידונו על מצבו הוא לא מעניין ולפי דעתי היה אפשר למנוע את הנושא הזה לא מגיע לשבחון את הכבוד שיפתחו בשבילו נושא שירקב הוא והקריירה שלו..
  2. שלא תבינו לא נכון אני מאוד אוהב את אלירן עטר אבל קפצה לי הכתבה הזאת לעין שקראתי אותה הזדעזעתי אולי זאת הסיבה שחלק ההתקפי שלנו לא כל כך מתפקד? לא מסתדרים אם שחקן מסוים? המצב החברתי בקבוצה על הפנים? כל אחד מסתכל על השני ומעיר הערות? כל דבר שקורה בין השחקנים מפילים על המאמנים? שחקן נענש והסיפור כיסוי לאוהדים זה שהשחקן פצוע? עבודה בעיניים? כתבה שדי תשקף לנו מה קורה בקבוצה לפני שאנחנו באים בהצהרות לדרבי או בכלל לליגה http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1213100.html אומנם הכתבה על אלירן עטר אבל הרבה דברים משם קופצים על הקבוצה שלא ידענו לפני אני מבקש שתדונו על הנושא הזה ולא לעבור לדברים אחרים או תגובות סתמיות כמו "עטר אגואיסט שישחרר כדור כבר" נ.ב פאדיחה ניסיתי לפתוח נושא חדש ולא להגיב.. לא נורא..דרך אגב...עטר=עמיר מהאח הגדול הם מזכירים אחד את השני
  3. אני יהיה ביום ראשון בדרבי... אבל לעומתכם אני לא יכול להרים את הראש כי קשה לי אני יבוא ויתמוך ויתן את כל הגרון שלי... אבל מה שהיה אתמול איאפשר להסתיר..הייתה בושה.. אני ימשיך לבוא למשחקים ולעודד ולקרוע ת'גרון זה לא משנה מה תיהיה התוצאה..אחר כך כן אני יהיה מאוכזב.. תאמת לא יודע מה איתכם אני מרגיש שהדרבי הזה לא יהיה שינוי מה 3 שנים האחרונות אני חושב הכי ריאלי ואני רואה את מכבי ת"א מפסידה..צורת המשחק חלשה הפסד שמוריד את הבטחון.. שני בלמים שהם הכי יציבים ושהיו היתרון שלנו שיש לנו הגנה יותר טובה משל הפועל לא ישחקו בגלל פציעות.. אני לא יודע מה להגיד אני לא רואה את ניסו קפילוטו למרות שאני אוהב אותו אני לא רואה אותו מצליח מול בן שהר או טוטו הקישור שלנו לא פועל נכון ושאנחנו מגיעים לרחבה של היריב אנחנו מסתבכים ולא מסודר ובלאגן... אני לא רואה ככה את מכבי ת"א מנצחת את הפועל בדרבי ובטח שלא לדבר על אליפות כן במצב הזה איאפשר להרים את הראש..קשה... אבל אני יבוא ויעודד והלוואי ואני טועה כי כמו כולכם גם אני רוצה לנצח בדרבי וגם אני רוצה אליפות אבל זה נראה כ"כ רחוק (למרות שאנחנו כולה בפיגור של 4 נק') בקיצור...גם שאתם מאוכזבים וגם שאתם כואבים..וגם שיש כאלה שיודעים שמכבי לא תנצח בכל זאת לבוא לתמוך בקבוצה אנחנו עם מכבי גם בטוב וגם ברע!
  4. שנה הבאה נגמר לא החוזה לא השנה.... וזה סתם ספין.. אני מאמין שמאור לא יעזוב עד שהוא לא יקח אליפות אם מכבי הוא נחוש בזה כ"כ
  5. יש לי רעיון יותר טוב נמצא מפעל שמוכר חולצות טריקו חלקות צהובות ופשוט נשוחח איתו שיעמיד בכניסה חולצות חלקות צהובות במחיר 10 ש"ח ונעמוד איתו ונבקש מהאנשים שלא באים אם חולצות צהובות לקנות חולצה צהובה. נעמוד בכניסה קצת נעשה פרצוף חמוד נגיד להם שאנחנו מעודדים קבוצה שהם בצבע צהוב אני בטוח שיהיו הרבה אנשים שיקחו חולצה כמה שיותר יותר טוב וככה יותר ויותר
  6. זה לא משנה שזה הסרט הישן.. זה בכל זאת הזכיר לנו מי זה נמני ומה בשבילו מכבי אל תאמינו לשטויות שמה שהיה בעובדה עליו אתם מכירים את התקשורת ויודעים איזה כוח יש להם הם יכולים יום אחד להראות מישהו כבן אדם צדיק (בעצם לעשות סרט עליו להראות באמת מי הוא) ואז יבואו אנשים אחרים שרוצים רייטינג אז יעשו סרט נגד הסרט שהיה..ואתם ראיתם היה את הסרט הזה אחר כך הסרט של אילנה דיין.. אני מאמין לסרט להיות איתך אבי נמני כי אני יודע שאילנה דיין והעורכים שלה עשו את זה בשביל רייטינג מסריח. בקיצור זה טוב שראינו את זה ונזכרנו מה הוא נתן. בכל זאת אנחנו רואים בזמן האחרון הסמלים הגדולים הולכים ונעלמים. בקיצור שיהיה לכולנו שבוע מצויין וכמוכם בדיוק אני מחכה ליום שבת מתגעגע כבר למכבי 8 זה בדם אבי נמני במכבי לעולם
  7. איזה שטויות בוא לארון שלי אין לי דבר אחד בארון שהוא אדום..אבל זה רק אני.. אפשר לקנות חולצת חלקה ב 15 שקל צהובה מחנויות שמדפיסות חולצות בית ספר וכל השטויות האלה אבל העיקר שיהיה צהוב!
  8. הסרטון הזה לא ממחיש כלום אם תשים לב מה רשמתי בתגובה הראשונה שלי תבין שמה שאמרת לא נכון שום סרטון לא יכול להסביר את הטירוף שהיה והיה טירוף לקראת דקה 70 בטלוויזיה שומעים אותי יותר מאת השדרנים. ויותר מזה..אוהדי בית"ר ירושלים (ולא אחד) שבאים אחרי המשחק בשוק ואומרים העידוד של מכבי היה מטורף שהגיע למצב שאנחנו שרים להם "אמא שלכם זונה" ואנחנו לא שומעים את עצמנו אנשים הגיעו למצב שהם צועקים מוצאים את הלבלב שלהם ולא מצליחים לשמוע את עצמם מרוב העוצמה שהייתה לנו מדקה 70 ובהמשך..
  9. היום בערוץ 10 בשעה 21:00 יש תוכנית על אבי נימני על ה 20 שנה שלו במכבי ת"א ועל הפיטורים של הסמל הגדול במכבי נשמע מעניין ומעניין יותר אם נשמע כמה תגובות של נמני בעצמו. אני לא ראיתי שפתחו נושא לגבי זה וחשבתי אולי לידע אנשים שאולי לא ידעו תהנו!
  10. אני חושב שהדבר שדי מוריד הילוך בטירוף של היציע זה שחוזרים מספר פעמים על שירים יש לארגון הזה כל כך הרבה שירים..ותמיד שרים שיר וחוזרים עליו 6 פעמים ואחר כך עוברים לשיר אחר אם היו מגוונים זה ממשיך את הטירוף כי שחוזרים על השירים מספר רב פעמים זה מוריד הילוך ביציע וגם מתיש.. קחו לצומת לבכם רק ביקורת לטובה לשיפור
  11. אתמול..המשחק נגד ביתר אני חייב לשבח את הארגון השחקן ה 12 על הטירוף שהיה ביציע אתמול השיגעון והטירוף שהיה גם בשער 8 וגם בשער 11 היה מטורף! הרבה זמן לא ראיתי את אוהדים בטירוף כזה. כל הכבוד אני מנוי בשער 8 ואני תמיד ישבתי בצד לגוש ואתמול ישבתי צמוד לגוש למעלה.. והרגשתי את הטירוף ואת הזרמים שעברו לא רק לי אני בטוח שלכולם בגוף. ושאני שומע מאוהדי בית"ר שאומרים לי מדקה 70 ואלה היה טירוף ביציעים של מכבי ת"א ושהם שרים ולא מצליחים לשמוע את עצמם זה מראה עד כמה העידוד שלנו יכול להיות הכי חזק בארץ והכי מטורף בארץ אני ימשיך לשבת קרוב לגוש וימשיך לצעוק ולחזור צרוד כל משחק ואני מקווה מאוד שכולנו נבוא כל משחק ומשחק ונבוא אם הטירוף ונטריף את כל האצטדיון כי אני בטוח שרוח הלחימה של השחקנים לא באה לבד..והדחיפה שלנו נתנה להם להילחם על המגרש כל הכבוד לארגון השחקן ה 12 ולכל מי ששר ועודד גם לאולטראס ולשער 11!
  12. בושה שיש אנשים ששוכחים את מה שהוא נתן למכבי כשהוא שיחק וצועקים בוז פשוט בושה אלה האוהדים הכי צבועים בעולם נכשל? בסדר גמור קורה למאמנים הוא פוטר? בסדר אנחנו לא נשכח אותו אבל לא לשמוח שסמל עוזב בבושת פנים גועל נפש פשוט השריקות בוז פשוט כפויה טובה ששכחו כל מה שהוא נתן למכבי! והכי בושה..שער 13 כל המשחק סותמים ת'פה פיתאום ששרים על נימני צועקים בוז..שער 13 אתם בושה! אני יעבור לנושא אחר שבו אני רוצה לאחל לאיווניר בהצלחה ואני מקווה מאוד שנראה מכבי נלחמת ומחויבת ואולי בעזרת השם אולי אולי נראה אליפות השנה 8 זה בדם אבי נימני במכבי לעולם!
  13. אם קלינגר לקחנו את האליפות היחידה שהייתה לנו בעשור שהיה.. אז מאמן קטן הוא לא. אני מתוודה שגם אני הייתי מהאלה שעשו מחאה על קלינגר בכך שהוא העיף את נימני גם אני לבשתי שחור גם אני לא נכנסתי.. אבל אני טעיתי..אני יודע מה נימני עשה בכל הקריירה שלו אני ראיתי אני אוהב את נימני ומכבד אותו ומחזיק ממנו סמל אבל הוא לא מאמן מצטער להגיד לכם את זה מבחינה מקצועית הוא לא מאמן. הדבר שאני חושב שהוא צריך לעשות זה לקחת צעד אחורה ולתת לאנשים אחרים לנהל את מכבי זה שהוא היה שחקן גדול והביא הרבה דברים למכבי זה לא סיבה לכך שהוא צריך לקבל חסינות ולאמן את מכבי לנצח לא הולך לא שיפנה את המקום.. ואני גם ממליץ לו לעשות את זה כי אנשים מאבדים את הסבלנות ואני מממש לא רוצה לראות את נימני הופך למשה סיני של מכבי ת"א יכאב לי לראות את זה. נימני צריך לחשוב על המועדון ולזוז הצידה..ואפילו לא שיתפטר..שיתן חופש למזרחי וישב ביציע..שירד אל העם כמו שאומרים שיהיה בחיק האוהדים גם אנחנו וגם הוא נהנה משנים טובות במכבי ושוב יכול להיות שאני טועה ואני ישמח לראות את נימני לוקח אותנו אל האליפות בסוף מאי.. ותעשו טובה מנהלים אל תמחקו את ההודעה הזאת לקח לי זמן לכתוב אותה (משום מה אתם תמיד מוחקים את התגובות שלי)
  14. דיי נמאס כבר מהכאב לב הזה שמכבי עושים כל הזמן העשור הזה כאב לב גדול ובושה גדולה..כמה אנחנו האוהדים יכולים לספוג?! אנחנו צריכים לעשות משהו...אם הם לא נלחמים ולא מעניין אותם אנחנו צריכים לעניש! ולעניש זה לעשות חרם כמה משחקים ולעשות שלט "תנצחו כבר דרבי" מה קרה שסילקו את נימני ידעתם לעשות חרם ושמתם שלטים ועכשיו ששנתיים ומשהו שאנחנו לא מנצחים דרבי אפילו נגד שחקני נוער שלהם אנחנו חייבים לעניש את השחקנים שיתעוררו כבראיאפשר לסבול אתזה חייבים להעניש בחרם שיתנו לנו קצת נחת ויפסיקו לעשות בושות..כרגע אני מתבייש!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.