Jump to content

YoavWeizman

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. הייצי אמור לקבל הודעה לאימייל שלי אחרי רכישת הכרטיס?
  2. למי שמעוניין, יוצא מאזור הרצליה בסביבות השעה 17:00-17:30 יש לי כרגע 3 מקומות פנויים, ייתכן וגם 4. למעוניינים צרו קשר בהודעה פרטית.
  3. לאן פשוט ביזיוניים! ענו לי והבחורה שם פשוט הורידה תטלפון ולא דיברה איתי והתעסקה רק עם האנשים שנכחו במשרדים עצמם... שעה ו40 דקות הייתי על הקו
  4. אם למישהו יש מושג בקשר לתפקיד מש"ק מודיעין ביחידת מגלן? מומלץ או לא? מעניין? חרא תפקיד? בקיצור כל מי שיודע משהו בקשר לתפקיד הזה שייכתוב לי פה הכל...מחר אני צריך לשלוח את התשובה. תודה מראש, יואב
  5. בושה!!!!!!! חחח אתמול התקשרתי שנייה לפני שנסגרו הקופת אמרו לי שיש נוער באתי היום בפתיחה של הקופות אמרו לי שאין! שיישרפו!למה חייל קרבי צריך לשלם 100 שקל בני זונות נוכלים!
  6. אבל אחי, אין לך ממה לצפות תצפה לעוד שנה שנתיים שיהיה לך ממה! כרגע מכבי בונה את עצמה לשנים הבאות, אין מה לעשות זה השחקנים שיש השנה להחליף מאמן לא יעזור בוודאות!
  7. דיי כבר מטוי לא אשם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז נכון מכבי בתקופה חרא, אבל בתחילת העונה כשהיו ניצחונות ומכבי נראו טוב כל האיצטדיון צעק: "מוטי איווניר, מוטי איווניר,מוטי איווניר!" ועכשיו כשלא הולך מחכים לו מחוץ לאיצטדיון ויורקים עליו! מכבי זה מועדון עם לחץ עצום ומוטי הצליח להביא למועדון הזה שקט שלא היה פה ב7 שנים האחרונות עד שהתקשורת המזדיינת מעלה פתאום את הציפיות לאליפות! תפסיקו כבר לשקר לעצמכם הרי לפני שהתחילה העונה אף אחד לא ציפה ממכבי של השנה לאליפות,ואין מה לעשות מכבי של השנה זאת קבוצה שמתבססת בעיקר על צעירים חסרי ניסיון שלא היו רגילים לשחק 2 או 3 משחקים בשבוע,אז בואו ניתן להם את השקט שהם הם צריכים לפחות בשנה הזאת כי זה יישתלם לנו בעתיד, יש לנו צעירים ברמה שאין לאף קבוצה אחרת בליגה והחלפת מאמן זה בטח לא הפיתרון. מועדון יכול להצליח רק אם נותנים לו את השקט לעבוד כמו שצריך,ואם זה לא יצליח בשנה הזאת זה יצליח בטוח מהשנה שנתיים הבאות ולטווח הארוך.
  8. אז נכון מכבי בתקופה חרא, אבל בתחילת העונה כשהיו ניצחונות ומכבי נראו טוב כל האיצטדיון צעק: "מוטי איווניר, מוטי איווניר,מוטי איווניר!" ועכשיו כשלא הולך מחכים לו מחוץ לאיצטדיון ויורקים עליו! מכבי זה מועדון עם לחץ עצום ומוטי הצליח להביא למועדון הזה שקט שלא היה פה ב7 שנים האחרונות עד שהתקשורת המזדיינת מעלה פתאום את הציפיות לאליפות! תפסיקו כבר לשקר לעצמכם הרי לפני שהתחילה העונה אף אחד לא ציפה ממכבי של השנה לאליפות,ואין מה לעשות מכבי של השנה זאת קבוצה שמתבססת בעיקר על צעירים חסרי ניסיון שלא היו רגילים לשחק 2 או 3 משחקים בשבוע,אז בואו ניתן להם את השקט שהם הם צריכים לפחות בשנה הזאת כי זה יישתלם לנו בעתיד, יש לנו צעירים ברמה שאין לאף קבוצה אחרת בליגה והחלפת מאמן זה בטח לא הפיתרון. מועדון יכול להצליח רק אם נותנים לו את השקט לעבוד כמו שצריך,ואם זה לא יצליח בשנה הזאת זה יצליח בטוח מהשנה שנתיים הבאות ולטווח הארוך.
  9. איפה אוהדי מכבי יושבים ביום שני נגד בני יהודה?? בלאן כתוב בשערים 2 ו-7 ובספורט 5 אמרו 8 ו11....
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.