Jump to content

LuciferSam

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. רק אני חושב ששתי מחנות האוהדים האלו, שהובילו את מהפכת האולטראס והתפאורות בעולם (בעיקר מילאן עם הפוסה האגדיים) קצת נשארו מאחור? תסתכלו על הכוריאו מהדרבי האחרון, רק אני בטוח שראיתי אותן כבר לפחות פעמיים בוורסיות שונות (מי אמר הפועל?)??? אומנם מקור המידע העיקרי שלי הוא האשכול הזה, אבל זה נראה שבגרמניה, פולין, שוויץ, שוודיה, הולנד האוהדים ממש יותר מתקדמים מכל מה שקורה באיטליה.
  2. הצבע של הסמל - מקדונלד היה שחקן מאוד דומה לפרקינס בהגנה, מה שנקרא "מדביק" את השחקנים בטירוף שלו. שלא נדבר על שחקנים NBA שעושים את מה שפרקינס עושה בהגנה ועוד יש להם כוח להיות פקטור משמעותי בהתקפה, מה שלפרקינס חסר ברמת תשומת הלב שהגנות מקדישות לו (על כך הוא מחפה בהליכה חזקה לריבאונד ומהלכים של מאמץ טהור). אז אם באמת תתאמץ ותלך יותר מחצי שנה אחורה בהיסטוריה, אתה תמצא שחקנים שעשו את מה שפרקינס עשה. הבעיה המרכזית כרגע של מכבי זה לא העניין שאין תחליף ליכולות של דורון, אלא שאשכרה אין לו מחליף. הפציעה הזו הפכה את מכבי לקצרה מאוד מאוד בקו האחורי, וקבוצות עם סגל של 13-14 שחקנים פשוט יגמרו את הגארדים הקיימים. למזלנו קאחה היא לא המקרה הנ"ל, ולכן הפציעה הנ"ל לא משפיעה באספקט הזה על המשחק בחמישי (לא טוען שיהיה קל, אבל יש מקום לאופטימיות).
  3. כמו שאמרת, השחקן הספציפי ברוטציה פחות חשוב. בורשטיין ואידסון צריכים to step up. זה הכל. הגנתית אני לא רואה איך משמרים את האינטנסיביות ללא פרקינס.
  4. גם אף אחד לא הכריח אותך לקרוא את ההערות של סוייר... לעניין: כל מי שיכול שיראה ש"ח של חדשות הספורט, דן שמיר באמת גאון כדורסל ומדבר על דברים שרובינו לא רואים. לזה קוראים פרשן (שמעת, שלמה שרף?). דבר שני, אם זה מנחם מישהו - העובדה שפרקינס כנראה לא יהיה (כנראה) בפיינל-פור (לא שמכבי תגיע לשם... כן?) מעלה את הסיכויים שהוא יישאר עוד שנה. בעיני פארגו לא יהיה במכבי, אין לנו 1.5 מיליון לשים עליו. והוא שווה את זה.
  5. מה שבטוח לגבי השחקנים מבית"ר הוא שאני ממש לא חושש שהם ישארו שם בגלל האוהדים. במצב הכלכלי של בית"ר כל מה שהם צריכים לעשות זה להגיד: "אני אוהב את בית"ר ובגלל הכסף שייכנס למועדון אני עוזב" והאוהדים הקצת-יותר-משימפנזה שלהם יאכלו את זה.
  6. לעכברי הכדורסל: מתי בפעם האחרונה מכבי לקחה משחק חשוב עם פחות מ-50% מהקו? מדהים. לאוהדי מכבי: שום דבר לא גמור. הסדרה הזו היא הכי שקולה שיש בטופ 8, הקבוצה ובלאט צריכים אתכם. וזה כולל את הסמרטוטים שיצאו באמצע ההארכה מול בארסה. למרות שבעיני הקבוצה צריכה אתכם כמו שאני צריך טחורים. לצבע של הסמל: אני חושב שדיוויד בלו לא קנה פרחים לשבת, צרף גם פתק התנצלות. למכבי: גם אם זה נגמר 3-1 לויטוריה, אני בחיים לא אשכח את העונה הזו. תודה לך.
  7. מחזק. אין לי מה להוסיף, אמרת את הכל ואמרת את זה יפה.
  8. שאלה למקטרגים: אם איווניר מעכשיו מוציא תוצאות טובות (משמע הפסד אחד מקסימום להפועל/חיפה והשאר ניצחונות) אז הוא ראוי להמשיך?
  9. אני לא הראשון וכנראה גם לא האחרון שאומר לך את זה, אבל באמת שאין דרך יפה להגיד את זה: תפסיק לבאס.
  10. כשאני חושב על זה שהקבוצה לא נבנתה נכון אני לא חושב על זה שבנו על X והוא התגלה כבלוף. הרי גם בהפועל בנו על רוקי, גם בחיפה בנו על קארוסו ושניהם לא נתנו את התפוקה שלהם אבל כיוון שיש מחליפים מתאימים אתה בקושי מרגיש את האפקט של זה. העניין הוא שקנו שחקנים אקראיים, שלא משלימים אחד את השני, כלומר שחקנים שכל אחד דורך על השני במשחק ומסתבר שגם בחדר ההלבשה. שימו לב ל"קישור האידאלי" שלנו: סידיבה (פחות קשור לעניין אבל בכ"ז), אלברמן, בוזגלו, מדו, יצחקי. 4 שחקנים שאוהבים את הכדור אצלם ברגל, 0 שחקנים שעושים תנועות אלכסוניות והיתרון שלהם הוא למעשה ללא כדור. תורידו את יצחקי ושימו מי שאתם רוצים מהמחליפים וקיבלתם גם קישור חסר מהירות. כל השחקנים רוצים את הכדור אצלם ולכן במשחקים של מכבי נדיר לראות שחקן מקבל את הכדור בשטח מת וקרוב לשער. ובהתקפה? יש לך את אלירן שהוא גדול אבל את רוב השערים הוא יוצר לעצמו, אז אתה שם חלוץ עם גב לשער ליד שחקן כזה? בעיני טעות. אלירן צריך שחקן שכשהוא נתקע עם הכדור יש לידו שחקן מהיר שבא בין שני הבלמים, קולאוטי גם כמלך השערים בחיפה לא היה כזה... אבידור הוא סוג של כזה, אבל חסר לו את האלמנט הזה של... לדעת מה לעשות עם הכדור. בקיצור נמרץ חברים, לפני שאתה קונה שחקנים, תחליט מה השיטה שבה אתה רוצה לשחק, and stick with it. אי אפשר להביא שחקנים, טובים ככל שיהיו, ולאלתר איתם תוך כדי. עזבו את רכבת החילופים הפרסונליים - שמתם לב כמה פעמים גם אבי וגם מוטי החליפו שיטות? איך אפשר ליישם משהו במגרש כשאתה לא יודע לאן לנוע? (הבהרה חד משמעית: הבעיות של המועדון אפילו לא מתחילות בדברים שציינתי כאן, הן מן הסתם שורשיות בהרבה, אבל זה ה-input המקצועי שלי לאיך הקבוצה נראית)
  11. טוב אני חייב בשעת לילה מאוחרת שכזו לשאול אותך כמה שאלות כי ההודעה הזו באמת מטרידה אותי: 1. אתה באמת מאמין שבהודעה הזו נפתרו כל הבעיות של מועדון הכדורגל מכבי ת"א? תענה בכנות. 2. אתה קורא את מה שאתה כותב? אתה רוצה להחתים את המאמן המעוטר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי ובאותה נשימה אתה גם אומר לו מה לעשות... אני חושב שמשפט כמו: "הייתי מחתים את קשטן ואומר לו - תעשה מה שאתה רואה לנכון, כי אתה מבין יותר מכולנו" היה ראוי יותר. 3. אתה מביא את אניימה עם הכסף שחסכת מקולאוטי? שמעת על המושג פיצויים? אתה יודע שכדי להביא לכאן את אניימה תצטרך לשלם יותר מקבוצה אירופית אפילו ברמה נמוכה, כי איזה אינטרס שהוא לא כלכלי יש לאניימה להגיע לבור הרפש הזה? 4. כמה הזיכרון שלך קצר? רוצ'ט ודגני, משתי הקבוצות האחרונות שניצחו אותך, עליהם אתה בונה בעתיד? בוזגלו, אבידור, ישראלביץ', יבוריאן עשו צרות יותר גדולות למכבי ולא קרה איתם כלום כשהגיעו לפה. מכבי זה המועדון האחרון שיקדם שחקנים ישראלים בנסיקה, ותכל'ס? מי רוצה בכלל את הכסף של גולדהאר ששחקנים מקבלים פה בקבוקים לראש, אתה היית מסכים? 5. "קנדה שהוא בגדר חלום". for real? 6. תפסיק לשחק מנג'ר אינעל דינאק!!!! אתה חושב שאין השלכות להתרת חוזים? שמישהו בר-דעת יסכים לשלם למדוניאנין את הסכומים שהוא מקבל פה? אתה משחק פאזל ולגו עם סגל שאם הייתי מספר לך עליו בתחילת העונה היית בוכה מאושר. אז מה אתה פתאום מביא שחקנים כאלו ואחרים? מה עוד לא הבנת מהעונה שמה שראית משחקן ביוטיוב/בבלומפילד/בסיבוב ט' של גביע המדינה/במשחק נוער מול טוברוק/במנג'ר לא בהכרח עובד במכבי? 7. ואם נגיד וכל זה יעבוד, זה יפתור את כל הבעיות של מכבי? אוף יש פה אנשים שכאילו מחכים שמיטש יתקשר אליהם וישאל אותם מה דעתם... איך אפשר לתקן את הבעיה? ו-וואלה, אפילו אם הרעילו לכם את המוח עם זה שאנגלידיס ושעיה הם השטן בהתגלמותו שכל מה שהם עושים זה להרוס את מכבי מבפנים שהרי ידוע שהם סוכנים סמויים של מושיק תאומים, הם עדיין מכירים את המערכת יותר טוב מכולנו פה יחדיו. אז סתמו את הג'ורה לגבי הקבוצה, תחשבו איפה אתם מתקנים ואיפה אתם משפרים את מצב הקבוצה (רמז: אתם הקהל, אולי כדאי להתחיל בלחשוב איפה הקהל בכל הסיפור הזה...).
  12. אין ספק שמוטי איבד את חדר ההלבשה... שכל אחד יסיק מזה מה צריך לעשות. אבל כרגע זו נראית כעובדה מוגמרת.
  13. כי אתה חושב שזה יעזור או כי סתם בא לך לפרוק עליהם תסכול?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.