Jump to content

צהוב מחו"ל

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by צהוב מחו"ל

  1. כל דרבי זה אותו סיפור. גם בצד של הפועל וגם בשל מכבי המספרים של "המסתננים" הם לא כאלה גדולים ובטח שלא מורגשים.
  2. לא מספיק מה שעשו לך ביוון אתה רוצה גם בטורקיה?
  3. את הEXIT הזה הוא היה יכול לעשות מזמן. הוא לא יקנה את המועדון כדי לעשות את זה. יכל לברוח בכל רגע נתון. מה הוא צריך את זה על הראש שלו עכשיו? בנאדם שמתכנן מהלך כזה לא קונה את הכל שיהיה לו. מכאן אין לו כל כך לאן לברוח חוץ מלמכור.. וקונים לא מחכים בתור.
  4. הוא לא צריך להשקיע שקל. יש מספיק כסף במועדון, אין סיבה להכניס עוד. הוא צריך לדעת לנהל נכון.. או בפשטות - לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב - עסקים. אתם שוכחים שלטביב יש באמת שאיפה להביא את הפועל שוב לאלופות, גם אם הוא עמוק בליבו אוהד את ביתר או מכבי. הוא ראה את הסכומים העצומים שהתגלגלו לקופת המועדון. למה שלא ישאף לעשות את זה שוב? מי שחושב רק על מכירת זהבי/שכטר חושב בקטן, וטביב הוא לא ממש כזה.
  5. מי שחושב שעם טביב הפועל תקרוס טועה ובגדול, היה עדיף הרבה יותר שמוני ישאר. הוא איש עסקים פחות מוצלח ובוודאי עם פחות כסף. זה שאתה אוהד לא מספיק בשביל להחזיק מועדון בסדר גודל כזה. טביב הוא איש עסקים, רק כסף מעניין אותו והוא כבר עשה הרבה מאוד כסף בחיים שלו. אם הוא החליט לקחת את הפועל סימן שהוא מאמין שהוא יוציא משם עוד כסף ושהוא יצליח לנהל את העסק הזה לבד. בסופו של דבר, הצלחה של הפועל = הצלחה של טביב. זה לא שהוא קנה את הקבוצה כדי להרוס אותה או מחוסר ידע..
  6. וכמובן שגם בקיץ הקודם היה פה נושא שהכל נגמר, כולם הולכים וטביב ידפוק את הפועל בלה בלה. שורה תחתונה עדיין הם סיימו מעלינו, הגיעו לאלופות, הגיעו לגמר הגביע ושמרו על הדרבים. קבוצות לא נעלמות ככה סתם.
  7. לאו דווקא גם גודלהאר לא אוהד מכבי גם גאידמק לא אוהד ביתר אבל.. זה אנשים עם כסף. לטביב יש כסף. למוני אין אגורה על התחת עם כל הגירושים שלו. אם הוא בהפועל יש מצב שלא יחתימו שם אף שחקן. לא יהיה כסף לקנות בגדים.
  8. מה זה משנה כדורים ארוכים או קצרים (למרות שזה לא מדוייק בכלל כי למכבי אין אמצע וכל התפקה של הפועל התחילה כשהם כבר בתוך חצי המגרש שלנו). העובדה היא שהם הגיעו פעם אחר פעם מול שטראובר. ועם כל זה, אם משיח מוציא אדום לשטראובר המשחק הזה בכלל גמור.
  9. מה אתה אמיתי? תמוז בועט מאמצע הרחבה לידיים של שטראובר פעמיים טועמה פעמיים כמעט מבקיע (פעם אחת משקוף פעם שניה שטראובר הודף בקושי) זהבי פעמיים לבד מול שטראובר, פעם אחת יצא ממש מטומטם שלא מסר לבן סהר שהיה לידו. זה בקטנה ממה שאני זוכר.. והיה עוד. יש לנו מזל גדול. מבאס הגול בדקה ה90 אבל צריך להגיד תודה (בעיקר לשופט) שזה לא נגמר הרבה יותר מוקדם.
  10. לא מאמין שאנשים אשכרה חושבים ככה. גם בתקופה הכי גרועה של הפועל, והיא באמת נראית ממשו אסון בחודשיים האחרונים, הם באו לדרבי ושלטו בו מההתחלה. במזל לא חטפנו אתמול (שוב) רביעייה.
  11. מדהים הגול של בן סהר כאילו אמר לנו בחיים לא תנצחו יותר דרבי.. איזה דיכאון
  12. מי שחושב שהבעיה במאמן טועה ובגדול. הבעיה בסגל השחקנים המאוד לא מאוזן, החסר זהות לחלוטין. אוסף של דולרים אפורים.. אפשר להוציא מה11 הפותחים אולי 4 שחקנים כדי לבנות סביבם קבוצה חזקה, נחושה, רעבה. כזאת שבאה לקרוע את הדשא בשביל הקהל ולא בשביל הצ'ק.
  13. מי שלא סובל מההפסדים לא ידע לשמוח בנצחונות.
  14. יש פה אנשים שמפספסים את הנקודה. לא המרוקאי ולא שום שיר אחר. כששחקני הפועל עולים לדשא לחימום הם לא אמורים לשמוע שירים. הם אמורים לשמוע בוז אדיר. בדיוק כמו זה שאנחנו שומעים כשהם מארחים
  15. קצת עצוב לראות מה הנזק שנגרם בגלל אי שיתוף הפעולה בין שער 11 ל8 (חוץ מפעמים בודדות במשחק). 10,000 צהובים (או יותר) מול 2000 אדומים בקושי וההבדל כמעט לא מורגש חוץ מרגעי השיא של אחרי הגול וכד'. גם בתפאורה משום מה 2000 של הפועל נראו יותר צבעוניים ו"מפחידים". התפאורה של השחקן מדהימה אבל גם הפועל עשו בעבר שימוש בשיר בכריזה בשילוב עם התפאורה.
  16. מי אחראי לדבר המכוער הזה? מה זה התת רמה הזאת? הקבוצה והשחקנים בעיקר בכלל לא שומעים את העידוד של הקהל. כל אווירת הדרבי נהרסת בגלל מוזיקה ב2 שקל. אתמול פשוט כל היתרון המספרי של הקהל לא הורגש בכל השעה של לפני המשחק, בזמן אולי הכי קריטי כשהשחקנים עולים.
  17. ילדים מטומטמים צוחקים פה אבל שורה תחתונה כל מי שלא השיג כרטיס היום לשער 5 יצטרף לחברים שלכם שנאבקים על כרטיסים לשערים 2,7 ו13. אבל העיקר שיחקנו אותה מה עשינו להם חה חה צחוקים
  18. בסופו של דבר מהמכירה הזאת יצא הדבר הגרוע ביותר. הפועל קנו כרטיסים ראשונים וכעת כל מי שלא קנה אצלם יבוא לקנות מהכרטיסים שלנו.
  19. איפה בדיוק? שתבין שבדרבי שיחקו רנגלוב, קולאוטי ועטר. יש את יצחקי שפצוע, עזרן שהוא גם סוג של חלק מהרשימה, אבידור וכחלון. זה לא אנושי להחזיק כל כך הרבה חלוצים. אני ממש מרחם עלמזרחי/נמני. איך מחליטים מי יפתח? מי יהיה ברוטציה?
  20. הפתרון האמיתי (הסופי נשמע לא טוב) זה באמת בסופו של דבר שלא יהיו שוטרים ביציע, אבל כרגע המצב הזה לא מתאפשר כי המאבטחים לא באמת מוכנים לעבודה מול קהלים של כדורגל. וזה מתחיל מהדברים הבסיסיים ביותר כמו שלא יתכן שבדרבי עברו משערים 8ו13 כמה מאות אוהדים לשער 11. הפעם זה היה לא מורגש בכלל, פעם הבאה יעברו גם אלף ויתחילו להימחץ אנשים בשער 11. הם בכלל לא מצליחים להשתלט על כלום, הם סתם ניצבים. אין להם לא את היכולת ולא האפשרות (שימוש בכח, אזיקים וכו') לשמור על הסדר ובמצב חירם עלול לקרות אסון.
  21. לא מגיע להנהלה הזאת שיבואו לתמוך בקבוצה במחיר כזה. לא צריך מחירי זנות אבל גם לא מחירים של גמר גביע. 40-80 בהנחה שיש מספיק נוער בקופות זה גם בסדר גמור.
  22. ההימור שלי: הקוון בצד הזה מאוד מאוד קרוב לקהל ותמיד יש שם אנשים על הגדר. בטח לא הפסיקו לקלל אותו ולהציק עד שבסוף זה חלחל לו בקטע פסיכולוגי.. וכשהוא ראה משהו עף באויר הוא נשבר לגמרי והחליט שמספיק לו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.