Jump to content

יאן פאלאך

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,529 profile views
  1. יכול היה פעמיים או שלוש לסיים את המשחק. אם סתם מחטיא, אם לא מוסר, אם מכדרר הרבה יותר מדי. ישראלביץ פשוט זוועה. שניהם לא צריכים לשחק
  2. נכון, הוא ממזר. ובשנה שעברה הוא היחיד שהשאיר חותם מבין הצעירים ששיחקו, וגם השנה פתח טוב עד שנחלש. אבל טל בנין הבא? בינתיים רחוק מזה. גם לא ודזינסקי.
  3. למיכה הייתי נותן קצת לראות ספסל כי הוא מזייף כבר חודש.
  4. הכל עניין של השקעה ואינטיליגנציה. לא כמו כל השחקנים שזורקים זין וחושבים שהכל יגיע להם בקלות ומבחינה שכלית מטומטמים. לגבי ניבאלדו אין כבר מה להוסיף. נאמר כבר הכל... ההתלבטות שלי בניגוד לשלך זה האם הוא דביל או שהוא פשוט עושה את זה בכוונה. כי שחקן הוא לא. ברק יצחקי ואלברמן היו מצוינים. ומה עם איווניר? האחד לא היה בתוכניות עד לפני שבוע. שלחו אותו להתאמן עד השעה חמש בערב שלא חלילה ישן במחנה אימונים, לא כולל ארוחת ערב ובוקר. ויצחקי גם לא נספר. מראה עד כמה אין לו מושג בכדורגל. חבל שקולאוטי לא סיים היום שניים או שלושה גולים בטוחים ועטר שיצא כבר מהמשבר!!! לגבי השוער מצבנו רע. גם חיימוב וגם ברק לוי לא ברמה בלשון המעטה. מה תפקידו של אובארוב בקבוצה?
  5. רק נקודה אחרונה למחשבה ידידיי, שונאיי או כל סטטוס אחר שתרצו לקרוא לזה: כשהבעתי את דעתי האישית על תגובותיהם של אחרים, בדרכי נועם, ממש ללא ניסיון לפגוע - זה לא מקובל, צבוע, מתחסד, כפוי טובה וזבל אנושי. אבל! כשאתם תוקפים את תגובותי שלי, אין שום ניסיון כלשהו לשמור על תרבות דיון. בוודאי שידכם על העליונה כי אני האורח בפורום השחקן ה-12. אבל שימו לב איך הדברים מעוותים. כעת, כשהבהרתי את דבריי - אאחל בהצלחה למכבי היום.
  6. תעזור לי להבין את הקשר שבין הדברים שרשמתי לבין הדברים שרשמת. לא כתבתי דבר וחצי דבר על איכויות הציור. גם לגבי העידוד, התיפוף, ההתרמות, הקפוצ'ונים וההסעות לא זכור לי שהייתה לא בעיה (שאגב, אף אחד לא מכריח אתכם. אם אתם כ"כ סובלים פשוט אל תעשו). (לפרוטוקול בלבד - אני חושב שדגל הפריסה במשחק היה מהיפים ביותר. העידוד במשחק היה הרבה פחות טוב). אני חושב שתגובות כמו "ענק", "חחחחחח" ו"טיל" הן קצת שנויות במחלוקת. סוג של הניתוח הצליח אבל החולה מת.
  7. במשחק בטורקיה למיטב זכרוני לא הרשו להכניס דגלים ולכן אני מקווה שגם למשחק הזה לא יכניסו שהרי כל המטרה היא התרסה (איפה היו הדגלים מול דינאמו קייב וסטוק?)
  8. העונש מטומטם. אבל האוהד שזורק למגרש בידיעה שזה עלול להביא לעונש רדיוס הוא אינפנטיל וצריך לשאת בתוצאות.
  9. יו יו יו איי סי איי בי מאגניב תהנה בבית או בחיפה אם יגנבו לך את האוטו לא תתלונן לביטוח בשביל להשיב את הכסף? תפסיק לבלבל תמוח
  10. בצד של האוהדים שרכשו מנוי ובמקום להינות ממנו צריך לראות משחקים בספה. אז אם יום אחד אראה אדם זורק למגרש כוס קולה אצביע על מי מדובר כדי שאותו "אוהד" יורחק ויקנס ואני אמשיך לצפות במשחקים של מכבי במגרש
  11. אולי במקום להילחם בהתאחדות להתחיל להצביע על אותם האוהדים שיראו זורקים למגרש?
  12. אני כתבתי את התגובה כיוון שאם לא הייתי יודע שמדובר בנושא על גילוי תפאורה של הפועל הייתי חושב שזה חגיגות הניצחון בדרבי. כל הכבוד על התפאורה, על המודיעין שלכם אבל לטעמי כל זה חסר משמעות ברגע שאנחנו המושפלים בתאכלס. ואני לא מוצא בזה נחמה. אבל אולי זה רק אני...
  13. אם מענישים 10,000 אוהדים בגלל חמישה אז לפי ה"היגיון" אם צריך רדיוס של 30 ק"מ - אני נוסע לאיצטדיון ר"ג ועושה עיקוף בדרך, כך שהמרחק יהיה 30 ק"מ (דרך יבנה). תופס?
  14. הלוואי עלינו 4 שנים נצחונות ושידעו כל פעם את התפאורה, את ההרכב, את המספר תעודת זהות והכרטיס אשראי מצידי
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.