Jump to content

ג'וני הגדול

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. כל הדיבור הזה שכאילו לא שלף כרטיסים כדי לא לחמם את המשחק זאת שטות גמורה. אם יש משהו שגורם לשחקנים לא להתחמם כבר בהתחלה, זאת הידיעה שיש בעל בית במגרש, אם השופט היה מוציא כמה צהובים כבר בהתחלה (טל בן חיים דקה 3) לא היה משאיר ווקום שאותו מילאו יופי אבוטבול ויתר מרעיו הסמרטוטים. בואו לא נשכח שאחד מתפקידי השופט הוא לשמור על בריאות השחקנים ובזה הוא נכשל, בנס זה לא נגמר בפצועים ו\או תגרת ענק.
  2. אשמח לכרטיס בודד או זוג כרטיסים לדרבי. כל יציע יהיה טוב
  3. יש מצב שהבבונים יגיעו בלי סיכוי לפלייאוף עליון (אם רמת השרון מנצחים) זה יוריד להם את המוטיבציה משמעותית, כמובן שעלול להיווצר מצב הפוך ואז הם יגיעו בטירוף. בכל מקרה אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה וחייבים לנצח
  4. בלי אבא שלו לא היינו יודעים מי הוא... שחקן שלא הצליח להרים כדור קרן אחד מוצלח בכל הקריירה ישב אצלנו על חוזה ענק!! האבא בנה לו קריירה... אבל באמת שלא מגיע לסמרטוט הזה נושא כאן
  5. שחקן בינוני מאוד, הדבר היחיד שבנה לו את הקריירה זה אבא שלו. בלי יחסי הציבור של אבא בוזגלו לא היינו שומעים יותר מדי על ה-"טלנט".
  6. אתר ספורט 1 שבת 02/03 05:30 קובה נגד ברזיל ספורט1 ספורטHD1 06:30 אוסטרליה נגד טייואן ספורט1 ספורטHD1 13:30 לקראת מחזור באיטליה 12,13 ספורט1 ספורטHD1 14:00 לקראת מחזור אנגלי 2012,13 ספורטHD1 ספורט1 14:45 בני יהודה נגד הפועל באר שבע ספורט1 ספורטHD1 16:55 מנצסטר יונייטד - נוריץ משולב עם צלסי - ווסט ברומיץ ספורט1 ספורטHD1 19:15 הפועל תא נגד מ.ס. אשדוד ספורטHD1 ספורט1 21:40 מילאן נגד לאציו ספו
  7. אם ואם ואם... אם לסבתא היו ביצים היא הייתה סבא נושא מיותר...
  8. עזבו אותו היה בסדר גמור כשנכנס. אוסקר מנסה להכניס אותו שוב לעניינים כי בשורה התחתונה מדובר בשחקן טוב. אם יחזור לעניינים בתור מחליף לחוליה הקדמית אז הרווחנו.
  9. אשמח לקנות כרטיס לשער 8 בקשה לפנות בפרטי. תודה רבה
  10. אלוהים ישמור בן כמה אתה ???? מאיפה גיבוב השטויות האלו שמכבי נגד ערבים??? אני לא יודע מאיפה נכנס הטרנד הזה בשנים האחרונות למכבי אבל זה עצוב מאוד, למכבי אין שום דבר נגד ערבים בהיסטוריה שלה... אם יהיה ערבי כוכב אז שיהיה גם הקפטן מבחינתי, מה, הוא לא בן אדם??? ולגבי העובדה שאנחנו מדינת יהודים זה ברור ונכון אבל מה הקשר?????? יש כאן מיעוט ערבי במדינה, זאת המציאות תלמד לחיות איתה כי זה לא ישתנה.
  11. חבורת אוהדים מפגרים מתי תתבגרו כבר.... מעניין מה אתם חושבים כשאתם שומעים שצועקים לשחקנים שלנו בחול קללות וירידות בגלל שהם יהודים, בטח גם אז אתם אומרים לעצמכם לא נורא זה רק שיר בכדורגל... אני די בטוח שכולכם הייתם נפגעים אם הייתם בסיטואציה דומה ואני כבר לא מדבר על טועמה עצמו, אני מדבר על הערבים שמשחקים אצלנו שבטוח לא חושבים שזה רק שיר של כדורגל. ומה שעצוב שהשירים המפגרים האלה אמורים להפריע לכולם ולא רק לערבים. ולא אני לא שמאלני תתבגרו!!!!!!!!!!!
  12. פשוט חבורה של ילדים מפגרים רושמים כאן בפורום שזה עושה בחילה. אתם כלכך דפוקים שאתם לא מסוגלים להפריד בין ספורט לחיים, כל מה ששרים באיצטדיון זה נכון?!?!? תתעוררו וצאו מהסרט מלחמה הזה שאתם חיים בו, טועמה לא מחבל, נאתכו לא מת, אבוקסיס (עם כמה שאני שונא אותו) אני לא מאחל לו **** וגוטמן רק שיהיה בריא. מה קרה לכם הבן אדם עבר אירוע, לא בא לכם לאחל רפואה שלמה? אז עדיף שתשתקו מאשר להיות זבלים ולקלל אותו כשהוא בבית חולים.
  13. חחחח..... איזה בדיחה ראיתי עכשיו את הסרט בספורט5 מהאימון של מכבי. חבורה של ילדים בני 15 עם 2 מבוגרים דפרים ששרים לאבי נמני איזה אנשים מעוררי רחמים... חלאס אין חולצות שחורות אין הפגנות ואין מחאות. יש קבוצה שקוראים לה מכבי והיא מה שחשוב. אני מעדיף קבוצה בריאה וטובה בלי אבי מאשר קבוצה חולה וחלשה איתו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.