Jump to content

nirnir20

משתמשים רשומים
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by nirnir20

  1. קודם כל נחמד שאתה מגדיר את זה קשקוש כאילו מה שאתה אומר פה זה מדע מדויק ובדוק, בטח שמדובר במקרה שאני יכול לטעון לתוצאה הפוכה ממך לגמרי עם אותם טיעונים בדיוק ולא באמת נוכל להוכיח מה נכון ומה לא. דבר שני, לדעתי , אין רמה ל-16 קבוצות בליגה ראשונה בארץ, ואם הפועל או בית"ר קבוצות של ליגת לאומית אז שירדו ליגה, לא ברור למה אתה מציג את זה כאילו זה איזה חיסרון. אם כבר להפך, קבוצות כאלה מנצחות 3-4 משחקים בעונה ונשארות ליגה, 90% מהעונה שלהן הן נראות כמו זבל עופות והן עדיין מסיימות מקומות 6-12. המשחקים נגד הקבוצות האלה זה הסיוט הכי גדול עם הכי פחות דקות משחק והכי הרבה פרובוקציות, ואתה רוצה להוסיף עוד 2 קבוצות כאלה לליגה, לא יודע, לא נראה לי הדבר הכי הגיוני לעשות, בטח שכבר היינו בסרט הזה פעם וזה לא בדיוק עבד.
  2. אין בישראל 16 קבוצות מספיק איכותיות בשביל ליגת העל. גם היום עם 14 קבוצות יש כמה קבוצות בכל עונה שלא באות לשחק כדורגל ומקבלים בסוף מוצר ברמה נמוכה מאוד. אם כבר להוריד את מספר הקבוצות ל-12, מי שטוב ישחק ומי שלא לא, גם ככה המעמד של השחקן הישראלי מנופח פה מדי בגלל חוקי זרים.
  3. הוא לא קשור לענף פה בכלל, לפתוח לו את החוזה ולהשאיר אותו פה עם חוזה ל5 שנים בלי סעיף יציאה. שגם יתחיל לחפש את השער יותר נקבל חייזר של מעורבות ב-40 שערים בעונה.
  4. לא אסון, בסה"כ עברו קבוצה מרוסקת ברצף הפסדים הזוי אחרי שפירקו את הסגל בינואר, זה יותר מזל מטורף בהגרלה מכל דבר אחר. 2 משחקים בעצימות גבוהה שנייה לפני הפליאוף זה מקשה איך שלא תהפוך את זה, ההיסטוריה מוכיחה שזה עוד 2 משחקים של פציעות, עייפות, וירידת מתח. אין סיבה שרק אנחנו נהיה ב"סרט" הזה. אני לא אצא לכיכר לחגוג את העלייה שלהם, ותמיד כיף לראות אותם מפסידים, אבל אם כבר עלו אז לא נורא.
  5. טוב לנו שעלו. הם גם נופלים כבר מהרגליים ועוד 2 משחקים יכולים לפגוע בהם. פלוס דירוג מדיני. והדחה שלהם ממש לא הייתה עושה שם בלאגן.
  6. לא מתאמן בענף אבל אחרי נוקאווט רציני יש נזק פיזי שמחליש מאוד יכולת הספיגה, המוח יותר פגיע. הרבה מהם גם אומרים שיש מן הסתם נזק פסיכולוגי כתוצאה מההפסד ברמות האלה, במיוחד אם אתה בלתי מנוצח עד אז כמו שקורה הרבה פעמים לאלופים, ובמיוחד ב-UFC שאתה טוב כמו 2-3 הקרבות האחרונים שלך ולא יותר מזה. זה כואב להפסיד בכדורגל או בכדורסל אבל פה זה ספורט עם המון טראש טוק, מסיבות עיתונאים וסיבובי יח"צ לכל קרב גדול, אחרי כל זה לעלות לקרב ושכל העולם יראה אותך נופל כמו שק תפוחי אדמה עם העיניים מגולגלות זה בטח עושה משהו לנפש. לכן הרבה פעמים ההפסד הראשון של האלופים האלה במיוחד בנוקאווט עוצר להם את הקריירה והם לא חוזרים להיות אותו דבר, זה קרה עם לא מעט. גם אדסניה אותו סיפור פחות או יותר.
  7. זה ביצוע שאנחנו יכולים לחלום עליו נגיד. הלוואי עלינו.
  8. שניהם פתחו עונה רע מאוד וכדי לנסות להציל את העונה החליפו מאמן, אם כבר זה רק מדגיש את מה שאני אומר שזה לא "סטנדרט של מקום שני". דוניס קיבל 11 משחקים בליגה עד שפוטר, אבל פוטר שכבר היינו באמת פסע מללכת לים לפני ינואר, עם יכולת שלא מתקרבת למה שאנחנו רואים היום. כנ"ל פטריק שקיבל 2/3 מהעונה של דוניס ועונה אחרי זה פוטר אחרי פתיחת עונה מזעזעת שכבר אחרי 7 מחזורים היינו 10 הפרש ממקום ראשון. זה לא אותה סיטואציה בכלל, וכמו שאמרתי, אני מעריך שאם זה ממשיך ככה עוד 2-3 משחקים גם קין ימצא את עצמו בחוץ, אבל כל עוד הוא שם מבחינה תחרותית אני לא רואה את מכבי מעיפה אותו.
  9. לדעתי זה לא מקום 2 כסטנדרט, פשוט גישה כמועדון שלא "ישר" מפטרים ובאמת נותנים את כל הצ'אנסים עד הסוף. לא בטוח שתמיד זאת הגישה הנכונה.
  10. רובי קין הוא מאמן שבמקרה הטוב יכול לא להרוס, כל עוד הקבוצה רצה בתחילת העונה הוא כן הצליח לשמר את ההצלחות ולא להפריע יותר מדי, וכן שמר על חדר הלבשה בריא סה"כ. הבעיה היא שקבוצות מתחילות ללמוד אותנו, כדורים קצת פחות נכנסים ואנחנו בקושי מצליחים לשים גול, שם נמדד באמת מאמן והוא בינתיים כישלון חרוץ, אשכרה אפס פתרונות לבעיות שלנו. לא רואה שמפטרים אותו העונה אלא אם נמשיך פה לרצף של עוד איזה 2-3 הפסדים, כל עוד הוא יהיה במרחק סביר מחיפה הוא יישאר פה.
  11. נוטה להאמין שזה נכון הפעם ולא סתם המצאה של מקורב, עם כל הכבוד לאלמוג כהן הוא ממש לא כזה מעניין. נראה יותר כמו ליקוק מכוון לקהל של בית"ר לפני מעבר כמו שכבר ראינו 200 פעם.
  12. מי שרוצה לעבוד במכבי צריך להבין שהוא עובד במקום הכי טוב בארץ, אם הלב שלו לא שם המינימום שהוא יכול לעשות זה לא להגיד את זה בקול רם, שזה בעיקר מעיד שהוא אהבל גדול. שילך לבית"ר ושלא יכאב לו בלב.
  13. איףףף שמעו אתם מתישים, מעכשיו מדברים על הבוז שאולי יהיה אם מכבי לא ישחקו טוב. כמה בכי וכמה נהי. תתרגשו שסוף סוף אפשר לבוא לראות משחק בלי להירשם להגרלות ותבואו לעודד, נהיה פה פורום השדים.
  14. נחמיאס בלם נוראי ורחוק שנות אור מהרמה שרצוי שבלם יהיה במכבי, גם בתור בלם מחליף, הוא כל כך חסר ביטחון ומסתבך בפעולות הפשוטות שזה קשה לצפייה, גם בתקופה האחרונה. הוא פשוט לא גורם לגול באופן ישיר כל משחק כמו לוקסאן נגיד אז נראה לכם שהוא יציב פתאום, הוא גם לא משחק יותר מדי בשביל לעשות טעויות, אבל תמיד ששיחק היה לא טוב. ועדיין, אין מה לשחרר שום בלם כרגע.
  15. אם זה היה הפוך אוהדי חיפה היו יוצאים בקמפיין שמגיע עד לשר הפנים, כתבות בספורט 5 ואולי גם מגיע לחדשות.
  16. סמי עופר, יתרון 4 נקודות, סה"כ הרכב בסדר גמור. הרגשה טובה.
  17. ההתעסקות המביכה הזאת בנו 24/7 זה קרינג' של חוסר זהות ברמה הכי גבוהה שיש. גם אחרי 3 אליפויות רצוף הם משלשלים כל פעם ששומעים את השם שלנו וחייבים להשוות את עצמם אלינו 24/7.
  18. קודם כל יש מקום לזר ואין סיבה לא למלא את המקום הזה, לא מבין על מה התמיהה פה בכלל, עד אתמול היינו אמורים לסיים את החלון עם 5 זרים (שאחד מהם זה השוער השני/שלישי שלנו).
  19. רק כדי לסיים את הסאגה : https://www.football.co.il/game/253293 זה נתוני משחק, 65% החזקה בכדור לנו, אותה כמות בעיטות לשער, הרבה פחות למסגרת (היינו לא מדוייקים ברמה פלילית). שאר הנתונים שיוויוניים לגמרי עם נטייה קלה לטובתנו (בולט לרעה כמות האיבודים שלנו, לא יודע מה עבר על הקבוצה באותו יום). זה לא קרקס ולא נעליים, מצטער. הייתי בקרקסים, זה לא אחד מהם. רוצה לראות מה זה קרקס ? קח דוגמה (לא לבעלי לב חלש). מסכים שקין כנראה לא מאמן טקטי גדול, לפחות לא כרגע, הוא יותר מרגיש לי כמו אחד שיודע להחזיק חדר הלבשה מורכב כמו זה של מכבי, זה יכול להספיק לאליפות, ברור שאנחנו צריכים לשאוף למוצר מוגמר יותר בתור מאמן למכבי.
  20. מותר ורצוי להעביר ביקורת, פשוט כל הפסד 1-0 לחיפה נהיה פה קרקס ומשהו שלא ראינו 14 שנה, פרופורציות חברים. מה הכוונה לא בעטתי לשער ? סבוריט בעט לקורה מ-4 מטרים לא ? אם זה 20 ס"מ ימינה והיה נגמר 1-1 עדיין היו אומרים אומר שזאת ההופעה הכי בזיונית וקרקס וכל זה? שיחקנו רע מאוד ומנטלית היינו כבויים לגמרי, אבל לא צריך להגזים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.