Jump to content

nirnir20

משתמשים רשומים
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Recent Profile Visitors

5,634 profile views
  1. הוא לא קשור לענף פה בכלל, לפתוח לו את החוזה ולהשאיר אותו פה עם חוזה ל5 שנים בלי סעיף יציאה. שגם יתחיל לחפש את השער יותר נקבל חייזר של מעורבות ב-40 שערים בעונה.
  2. לא אסון, בסה"כ עברו קבוצה מרוסקת ברצף הפסדים הזוי אחרי שפירקו את הסגל בינואר, זה יותר מזל מטורף בהגרלה מכל דבר אחר. 2 משחקים בעצימות גבוהה שנייה לפני הפליאוף זה מקשה איך שלא תהפוך את זה, ההיסטוריה מוכיחה שזה עוד 2 משחקים של פציעות, עייפות, וירידת מתח. אין סיבה שרק אנחנו נהיה ב"סרט" הזה. אני לא אצא לכיכר לחגוג את העלייה שלהם, ותמיד כיף לראות אותם מפסידים, אבל אם כבר עלו אז לא נורא.
  3. טוב לנו שעלו. הם גם נופלים כבר מהרגליים ועוד 2 משחקים יכולים לפגוע בהם. פלוס דירוג מדיני. והדחה שלהם ממש לא הייתה עושה שם בלאגן.
  4. לא מתאמן בענף אבל אחרי נוקאווט רציני יש נזק פיזי שמחליש מאוד יכולת הספיגה, המוח יותר פגיע. הרבה מהם גם אומרים שיש מן הסתם נזק פסיכולוגי כתוצאה מההפסד ברמות האלה, במיוחד אם אתה בלתי מנוצח עד אז כמו שקורה הרבה פעמים לאלופים, ובמיוחד ב-UFC שאתה טוב כמו 2-3 הקרבות האחרונים שלך ולא יותר מזה. זה כואב להפסיד בכדורגל או בכדורסל אבל פה זה ספורט עם המון טראש טוק, מסיבות עיתונאים וסיבובי יח"צ לכל קרב גדול, אחרי כל זה לעלות לקרב ושכל העולם יראה אותך נופל כמו שק תפוחי אדמה עם העיניים מגולגלות זה בטח עושה משהו לנפש. לכן הרבה פעמים ההפסד הראשון של האלופים האלה במיוחד בנוקאווט עוצר להם את הקריירה והם לא חוזרים להיות אותו דבר, זה קרה עם לא מעט. גם אדסניה אותו סיפור פחות או יותר.
  5. זה ביצוע שאנחנו יכולים לחלום עליו נגיד. הלוואי עלינו.
  6. שניהם פתחו עונה רע מאוד וכדי לנסות להציל את העונה החליפו מאמן, אם כבר זה רק מדגיש את מה שאני אומר שזה לא "סטנדרט של מקום שני". דוניס קיבל 11 משחקים בליגה עד שפוטר, אבל פוטר שכבר היינו באמת פסע מללכת לים לפני ינואר, עם יכולת שלא מתקרבת למה שאנחנו רואים היום. כנ"ל פטריק שקיבל 2/3 מהעונה של דוניס ועונה אחרי זה פוטר אחרי פתיחת עונה מזעזעת שכבר אחרי 7 מחזורים היינו 10 הפרש ממקום ראשון. זה לא אותה סיטואציה בכלל, וכמו שאמרתי, אני מעריך שאם זה ממשיך ככה עוד 2-3 משחקים גם קין ימצא את עצמו בחוץ, אבל כל עוד הוא שם מבחינה תחרותית אני לא רואה את מכבי מעיפה אותו.
  7. לדעתי זה לא מקום 2 כסטנדרט, פשוט גישה כמועדון שלא "ישר" מפטרים ובאמת נותנים את כל הצ'אנסים עד הסוף. לא בטוח שתמיד זאת הגישה הנכונה.
  8. רובי קין הוא מאמן שבמקרה הטוב יכול לא להרוס, כל עוד הקבוצה רצה בתחילת העונה הוא כן הצליח לשמר את ההצלחות ולא להפריע יותר מדי, וכן שמר על חדר הלבשה בריא סה"כ. הבעיה היא שקבוצות מתחילות ללמוד אותנו, כדורים קצת פחות נכנסים ואנחנו בקושי מצליחים לשים גול, שם נמדד באמת מאמן והוא בינתיים כישלון חרוץ, אשכרה אפס פתרונות לבעיות שלנו. לא רואה שמפטרים אותו העונה אלא אם נמשיך פה לרצף של עוד איזה 2-3 הפסדים, כל עוד הוא יהיה במרחק סביר מחיפה הוא יישאר פה.
  9. נוטה להאמין שזה נכון הפעם ולא סתם המצאה של מקורב, עם כל הכבוד לאלמוג כהן הוא ממש לא כזה מעניין. נראה יותר כמו ליקוק מכוון לקהל של בית"ר לפני מעבר כמו שכבר ראינו 200 פעם.
  10. מי שרוצה לעבוד במכבי צריך להבין שהוא עובד במקום הכי טוב בארץ, אם הלב שלו לא שם המינימום שהוא יכול לעשות זה לא להגיד את זה בקול רם, שזה בעיקר מעיד שהוא אהבל גדול. שילך לבית"ר ושלא יכאב לו בלב.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.