Jump to content

נמניהו

משתמשים רשומים
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

2,706 profile views
  1. תודה אח! אנסה. באיזה שלב אני אמור ללחוץ על המשולש? במשחק עצמו?
  2. אהה הבנתי.. תודה לכם. יש קבוצות פייסבוק/טלגרם אולי אפילו פודקאסט שעוסקות בהמלצת מניות?
  3. יש אפשרות לשחק שני שחקנים מאותה קונסולה מול חבר (בקונוסלה אחרת) באונליין?
  4. אני גם התחלתי לסחור קצת באופן לא מקצועי בעליל (יותר כמה הימורים). מישהו יכול להסביר לי מה זה ארביטראז? מכיר את עניין המניות הדואליות אבל לא הבנתי איך אני רואה את ההשפעה בטבלה הזו בגלובס https://www.globes.co.il/portal/arbitrage/
  5. האם יש נתונים סטטיסטים ממשחקי עבר, דוגמת כמה ק"מ רץ שחקן כדורגל מסויים בממוצע למשחק בשנות ה90,80 או לאיזה מהירות שיא הגיע וכו? * אתם חושבים שיכול להיות ששחקן ממוצע בליגת העל כיום מפגין יכולות אתלטיות יותר טובות משל כוכב עולמי בשנות ה90 ו אחורה?
  6. חסר יכולת אישית, הוא אכן נותן את התחת ונלחם אבל.. מאבד הרבה כדורים..המסירות לא מסירות..ה1 על ה1..לא משהו.. הבעיטות טובות אבל לא שוות גולים בינתיים.
  7. מוכר ל13 מחיר עליות בלאן 60₪. מישהו מעוניין?
  8. .. נחשפתי לזה רק לאחרונה.. לחובבי התרגילים, הפריסטייל והפאן במשחק... ממליץ לחפש ביוטיוב
  9. למה? כי זה ברגל שמאל. זה מה שהופך את הגול למדהים, ואין כמעט שחקנים שבועטים באותה טבעיות ב2 הרגליים.
  10. טכניקה זו מילה גדולה טכניקת דריבל? טכניקת עצירת כדור? טכניקת מסירה? בכל מקרה למרות שיש לו פעולות טכניות מרשימות הוא עדיין כל משחק מסתרבל עם הכדור, וזה לא משהו שבלם יכול להרשות לעצמו.. עדיף שיוותר .. כי הפעם אחת הזאת זה יכול להיות גול.
  11. מאמין שהרוב השפוי והבוגר מיצה את העניין והפסיק לאונן על זה. מה לא ברור, הקבוצה משלמת על זה הרבה כסף(שלא באשמתה),מישהו צריך לשלם על זה, הקבוצה תובעת, בית המשפט יכריע. מאמין שהצדק עם הקבוצה.
  12. קצת הגזמת עם הטכניקה האדירה, האמת? אתמול נתן משחק טוב יש לו הטעיות יפות, אבל כל משחק קורה לו שהוא מתבלבל עם הכדור ברגל .. אתמול זה קרה פעם אחת כי בקושי לחצו אותו( וגם זה כמעט עלה לנו בגול שהיה מביא ל2:1 וללחץ אדיר). מול שחקנים אחרים זה יכול להיות מביך ומעצבן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.