Jump to content

osfeee

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by osfeee

  1. הוא רחוק בערך 40 שערים ממלך שערי כל הזמנים. לא רואה סיכוי שהוא פורש העונה - הוא ילך לשחק בבית"ר תל אביב לפני שיפרוש
  2. אולי דעה לא פופולרית בפורום - אחרי כל מה שעברנו מאז אוקטובר ממש לא מתאים בעיניי הלוויות לא בשירים ביציע ולא בצעדה עם ארון לפני המשחק (+ברור לכולם איך התקשורת תסקר את זה). בגלל זה לדעתי ״אמרו עליו הכל״ יתפוס לאורך זמן
  3. ובכל מקרה הפיילוט הזה לא עבד - אבוקות עוברות את הרשת, וגם מצתים או כוסות על השוער.. הדבר היחיד שזה ״עזר״ שכדורים לא יעופו ליציע.
  4. משחק שמסמל יותר מכל העונה כמה כולם נגדנו.. מהשיפוט (איך אף פנדל לא צהוב? איך העבירות של ג׳אבר וסק זה לא אדום?? איך אלף צהובים היה מגיע להם ובסוף פרץ עם צהוב ראשון?) השדרים שמלקקים לחיפה כאילו זכו ברכב מתנה לכל אחד מהמשפחה שלהם, ועד עכשיו בוכים על הפנדל על רביבו. באמת שרובי והקבוצה התעלו על עצמם היום. באו להרוג את המשחק ולעשות לחיפה מה שהפועל חדרה עושה לנו. עבד מושלם.
  5. יש לו שבועיים לתקן את הכתף כדי להניף צלחת.
  6. מחפש כרטיס לאחי הקטן שמשרת בגולני בגבול לבנון והצליח להשיג אישור לצאת למשחק ולחזור לצבא. אם מישהו מכיר ויודע לעזור אשמח שתכתבו לי בפרטי.. (אני משלם עליו, לא מחפש תרומה)
  7. מחפש כרטיס לאחי הקטן שמשרת בגולני בגבול לבנון והצליח להשיג אישור לצאת למשחק ולחזור. אם מישהו מכיר ויודע לעזור אשמח שתכתבו לי בפרטי.. (אני משלם עליו, לא מחפש תרומה)
  8. השחקנים, המאמן, ההנהלה, העורכי דין שלנו. מועדון אפטי.
  9. אוברייטד כבר שנתיים. מאז עונת הקורונה מוכר אותנו, תמשיכו למצוץ לו
  10. מעריך מאד את אחים לסמל, המחאה שלהם לא הזיזה שום דבר אפילו להפך. המחאה צריכה להיות נגד המועדון שלא הופך את העולם בשביל עצמו
  11. זה יהיה קשה אבל זה שלנו. נמשיך לספור לאחור ומי שלא טוב לו הנושא שיבחר כל מקום אחר בפורום להתלונן
  12. מי יתן ופעם אחת מישהו במועדון יעמוד על הצדק שמגיע לנו. ועדת חקירה צריך כאן
  13. ניהול משחק כושל כהרגלו.
  14. רביבו כבר כמה משחקים (והיום במיוחד) משחק כאילו אין לו חשק לכלום. נראה שעלה לו השתן קצת והוא צריך לרדת לקרקע. אם דוידזאדה נותן כאלה משחקים כולם כאן קוטלים אותו ושולחים אותו לקבר. דור תורג׳מן במצב הנוכחי שלו זה אוברייטד. מזכיר את סוף פודגוראנו לפני שיצא לאיטליה. חלוץ 9 לא יכול להחמיץ כל משחק מצב ודאי לגול, ובלי קשר לא נראה נראה שעשה התקדמות העונה - הוא ממשיך ללכת עם ראש בקיר, לא למסור כשצריך, לבעוט כשלא צריך, ולהחטיא המון. עדיין משחק כמו ילד, מקווה שיתבגר או יושאל ויתבגר במקום אחר. זה קצת מתפספס, אבל עוד משחק עם ניהול כושל של רובי קין. לא משנה איך העונה נגמרת הוא והצוות שלו חייבים לעזוב, לא ברור על מה משלמים לכל הצוות יועצים הענק הזה. חייב להפסיק להיות כל כך מקובע, וחייב להתחיל לעשות חילופים מוקדמים יותר. לפני הגול של פרץ הוא עמד להכניס עוד שחקן אחד ובעצם לסיים את המשחק עם 3 חילופים בלבד. לקח לו כמעט 90 דקות עד שהכניס את מלדה ושינה מערך ל442, כשאושר דוידה לא מצליח לתת פס או ספרינט כבר בדקה 20. למה עוד לא הודיעו על הארכת חוזה למילסון?
  15. @קמחי יכול לעדכן את ההודעה הראשונה בנושא?
  16. אני כאן רק כדי להגיד שאין בעיה שיעצרו את הליגה עכשיו ויתנו לנו את האליפות
  17. לא להיכנס לאף אתר ספורט עד החגיגות אליפות. זה הזמן לדרוס!
  18. לא ברור עדיין איך לא מעמידים את המועדון/שחקנים/מאמן של חיפה לדין על התבטאויות נגד איגוד השופטים או בית הדין. על דברים קטנים מזה עמדו לדין
  19. הפספוס הוא שהבכי שלהם עובד ובסוף מתיישרים לפי הבכי שלהם.. אישית אני מעדיף מועדון מעורב, גם לתלונות יש דרך זה לא חייב להיות בכי - אצלנו המועדון אפטי.
  20. אם כבר אז צריך להגיד שהייתה בדיוק את אותה עבירה על מילסון בתוך הרחבה אחרי כמה התקפות - פעם אחת שרק פנדל ופעם אחת התעלם
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.