Jump to content

yogevhbuv

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. קראתי מעט מן התגובות שנרשמו כאן אך , סלחו לי , נכתבו על גבי האשכול הזה דברי תועבה והבל . עצוב וכואב לראות פה מבוגרים וצעירים כאחד שמונעים משנאה עיוורת ומגזענות חשוכה . הרצח שנעשה על ידי 2 מפלצות הוא מהמזעזעים בעשור האחרון ובוודאי בשביל הצעירים פה , המזעזע ביותר . רצח ושחיטה של תינוק טהור שבקושי טעם את טעם החיים , לא זכה להרגיש שמחה מהי , הוא מחריד לאין שיעור , אבידה מאין כמוה - כמו כל המשפחה כמובן . עם זאת , חשוב לזכור , לצד גזענים חשוכים שמונעים משנאה ודעות קדומות , ישנם אנשים טובים ואדיבים בעלי אנושיות מאין כמוה בעם הערבי שזכיתי להכיר . זו חובה לעשות את ההבדל . ביטויים כגון : "הם כולם רוצחים" , "להרוג את כולם" וכו' - הינם אמירות דוחות , גזעניות , אינפנטיליות ועלובות . לצערי , אנו חוזים במדינתנו לא מעט אמירות שכאלו ודומות . חשוב להבין , אנשים מקריבים את חייהם למען סביבתם בעקבות תחושה שאין ברירה - אין מוצא . אם הימנים הקיצונים אצלנו יקשיבו לעצמם אני מאמין שהם יתחילו להבין מאיפה תחושת ה"אין ברירה" הזו אצל הפלסטינים מגיעה. אני מנסה להכניס את עצמי לתחושה שבה אני נמצא בצד הכבוש , זה רע מאד . מאד קל להרגיש מוסרי ונאור כשאתה החזק והמוגן . קיצוניות משני הצדדים עושה רק רע . במילים אחרות - אם אנחנו רוצים עתיד טוב יותר למדינת ישראל, חובה לתת גם לפלסטינים תחושה שיש להם עתיד אפשרי טוב יותר . לולא זה , קרוב לוודאי שנראה לצערי עוד מקרי רצח דומים ואף אכזריים ומחרידים מזה . לא נותר לי אלא לאחל לבני משפחת פוגל שניצלו רק טוב בתקווה שיצליחו לגבור על השכול והכאב הנורא . מי יתן ולא נדע עוד אסונות כאלה לשני הצדדים . יהי זכרם ברוך .
  2. אני באמת מקווה שתשנו גישה,למרות שאני יודע שזה נוגד את העקרונות של הארגון. אין דבר כזה.."אין תנאים לאהבה" "אהבה שאינה תלויה בדבר" וכול שאר הציטוטים האלה..שגם אני מאמין בהם ודוגל בהם,אבל לא יום לפניי דרבי. הגישה:או שתביאו דרבי,או שתמותו!
  3. קנדה המגן הכי טוב בארץ בלי ספק. אני אומר,להביא!גם מכביסט.
  4. תקשיבו באמת שאני אף פעם לא כותב\כתבתי הודעה כזאת,אבל לתת לייני לשחק זה פשוט פשעעע. כלוםםםםםם
  5. חבר ששם אמר שהמשטרה אמרה שהתבטלה המכירה וחצי מהאנשים כבר הולכים... מישהו יודע משהו?
  6. אני לא מבין למה אתה מופתע ממה שקובי בובאן רשם,בנות חרמניות כמו בנים. ואם אני לא טועה בגמרא(עידן דורון שתוק) כתוב שנשים יותר חרמניות מבנים. פשוט בנים לא מיתביישים בזה,בנות(לרוב)כן.
  7. כמו שאמרו פה,לשבור כול אחד תכיסא שלו מחר. הפועל עשו את זה לפני שנתיים ששמו להם כיסאות כמו שלנו בשער 5,ובסוף החליפו להם הכול לכיסאות של שער 11.
  8. באמת שאני צריך עזרה,אז תגובות ציניות כמו של הבחור מלמעלה לא יעזרו לי פה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.