Jump to content

eranhil

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by eranhil

  1. דאבל אתה יכול לסמן בבקשה את שער 7 תחתון גוש 322 שורה 22
  2. עוד שבועיים אני טס ללונדון לטוטנהאם-יונייטד,יש מישהו שהיה בווייט הארט ליין ויכול להמליץ על פאב אוהדים טוב באזור האיצטדיון?
  3. השאלה המתבקשת בנושא,האם מר אבי לוזון יפעיל את קשריו באופא וינסה לעזור לנו ? תשובה: מה פתאום!! לא קוראים לנו מכבי פ"ת,הפועל ת"א,מכבי חיפה.
  4. חתול צהוב יקר,יש מצב שיש לך את משחק העונה מאותה השנה נגד בני יהודה בבלומפילד,1:0 לנו משער של הילל,בעיטה שטוחה מ25 מטר בערך ,אחרי הוצאת חוץ של קלינגר, זה מה שאני זוכר ,לא ראיתי את המשחק הזה מאז ואני מת לראות ולהיזכר.
  5. אם יש לך קטע ווידיאו מאותו המשחק או מה-4:0 הפחות מפורסם עונה קודם, עם השלושער של דריקס ועוד אחד של אבי כהן אם אני לא טועה,בבקשה ממך תעלה. . שנת 94 המנוי הראשון שלי
  6. אם אתה רוצה טרמפ מזבוטינסקי רמת גן,אתה מוזמן,נדאג לך גם לחזור,רק תגיע!
  7. במידה ולא יעשו שינויים בקישור האחורי אתה יכול לשכוח מאליפות.יש לנו סגל מצויו אבל עם חצי שחקן בקישור(ייני).
  8. לפי דעתי זו ממש לא קלישאה, אין לי ספק בכלל שאלברמן זה מה שמכבי הייתה צריכה הקיץ.זה הזמן לשנות,ומהר,אחרת יהיה מאוחר מידי. לגבי סאבו,עושה רושם טוב והייתי מעדיף אותו ביחד עם ניבאלדו שיחזור. לגבי דור מלול,לא מסכים,לא מתאים פיזית לשחק באמצע,ולי אישית מפריע שתמיד במכבי יש את הסיפור עם שחקנים שלא משחקים בעמדות המקוריות שלהם.דור מלול צריך לשחק או מגן או בכנף במקום בוזגלו. יש לנו באמת סגל טוב פרט לקישור האחורי, ובמידה ונעשה שינויים מתבקשים תהייה לנו קבוצה מצוינת.
  9. אתה מסכים שצריך קשר אחורי? אם כן ,מכבי כרגע עם 5 זרים,אתה חייב ישראלי,יש לך מישהו אחר? אני מעדיף את אלברמן על רגל אחת מאשר את סידיבה ובאנינג ביחד, ואני גם סומך עליו יותר מאשר כל זר שמכבי יביאו,אם וכאשר ישחררו אחד מהזרים.
  10. אומנם זה רק מחזור ראשון,אבל מי שלא רואה שהבעיה האמיתית והכי חשובה כרגע זה עמדת הקשר האחורי, הוא פשוט עיוור! מכבי שיחקו עד עכשין 9 משחקים ובכולם ללא יוצא מן הכלל ישנה אותה בעיה,חור שחור באמצע. גל אלברמן ,למכבי,עכשין ומהר!
  11. כואב הלב ,פשוט כואב הלב... אחד הימים היותר עצובים שלי בתור אוהד. אני יושב ומנסה להבין למה?? למה כל "הנסים ונפלאות" האלו קורים דווקא לנו? שנים שלא ראינו שחקן בסדר גודל הזה במכבי ובמשחק אחד הכל הולך לפח. הגעתי לרמות ייאוש ותסכול שלא תיארתי לעצמי שאפשר להגיע אחרי העונה שעברה. אין יותר מילים פרט לרחמים על דור אוהדים הצעיר של מכבי שלא חווה ולא ראה מהי הצלחה ומה זו מכבי האמיתית של שנות ה90. לי נותרו רק זכרונות,זה פשוט מה שנשאר...
  12. טקסט מרגש,טעם של פעם,מקסים! אם למשהו יש חומר על הדרבי הקסום הזה,(כמובן שלא ווידיאו,כי אין)זה יהיה נפלא.
  13. מה שהכי הפריע לי היום ,חוץ מהשערים שקיבלנו כמובן אנחנו לא מחזיקים מספיק בכדור,אין הנעת כדור מסודרת,משחקים יותר מידי על כדורים ארוכים של הבלמים. אין יותר מ5,6 מסירות במהלך,לא מבינים אצלנו שלא כל התקפה אנחנו צריכים להגיע לשער,לא הולך ?תחזירו אחורה,תתחילו התקפה חדשה, במקום זה מנסים בכוח ומאבדים כדור, ככה זה כל פעם,אותי זה מחרפן.. נקודת אור: שער ראשון וחשוב לביטחון של יצחקי.
  14. דור מלול לא חסין מביקורת אבל עדייןאני בהחלט מעדיף אותו על רודי חדד,שחקן בית,צעיר,מוכשר לא פחות מרודי חדד. גם בצרפת אף אחד לא יודע לעבוד איתו? ענות קודמות באמת לא היה אחד שיודע לתת פס ,בגלל זה נראנו כמו שנראנו,(פה ושם היה אפשר לראות קצת משירן ייני,אבל הם לא קשורים לאותה עמדה במגרש).
  15. ראית במקום כלשהו שרשמתי שמישהו מהם תחליף ראוי?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.