Jump to content

UltRaS Rosh Haayin

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About UltRaS Rosh Haayin

  • Birthday 26/01/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    ראש העין עד המוות!!
  • Interests
    עד המוות מכבי
  1. טירוףףףף, ראש העין אימפריה. ד"א - המשחק יתקיים באולם גוונים ליד גבעת טל, אז כולם לבואאא=] יהיה ממש מטורף.. חח.. אני זוכר שנה שעברה חולון הגיעו לפיס בשבזי.. "חולון לא יוצאת מהפיס" הלוואי שהמנייאקים האלו יבוא. ויקטור נשמה, תבוא לגוונים.
  2. ויקטור תשובה בע"מ מציג: גם אוהד, גם שחקן. כמעט כל אוהד ספורט חלם מתישהו על היום בו הוא יהיה שחקן מקצועני. אצל ויקטור תשובה זה הפך למציאות. במקרה שלו הוא גם מרגיש כמו שחקן זר. תשובה, המוכר כמנהיג אוהדי מכבי ת"א בשער 11 בבלומפילד ואוהד שרוף של ה*ועל חולון בכדורסל הצטרף לאחרונה לקבוצת דינמו חולון מליגה ג', מחוז ת"א שבה משחקים שחקנים רוסים בלבד. "לזרוס" זה הכינוי שלו, הצטרף לדינמו כדי לחזק את החלק ההתקפי שאין לומר זאת בעדינות לא סובל מעודף לחץ. הקבוצה ממשיכה לשבור שיאים והיא ניצחה בשבוע שעבר פעם ראשונה לאחר שלוש שנים! ויקטור אמר: "אני מרגיש פה כמו שחקן זר בגלל שאני כהה עור היחיד בקבוצה הוא אומר ומוסיף: "חוץ מזה, אני לא מבין את השפה הרוסית, הם כל הזמן אומרים אחד לשני "בלאד" שלפי מה שאני יודע זה זונה ברוסית ו"סוקה". על עצמו כאוהד הוא אמר: "ה*ועל חולון היא אצלי מעל לכל, שם עדיין לא ראיתי נחת, רק אכזבות וכישלונות, אני גר בחולון ומקווה שבסוף העונה היא תחזור לליגת העל אחרי כל הכסף שהשקיע מיקי דורסמן. את מכבי בכדורגל אני אוהד מאז הדאבל של דרור קשטן בשנת 1996 בטוב וברע, באש ובמים ולמרות שהעונה במצב בליגה על הפנים יש תקווה עם קאנן לעונה הבאה". ויקטור כפרה, י'רוסי, תמשיך להפסיד ותגיע לראש העין עם חולון, תחטוף אבנים.
  3. חחח.. עלק שלא יחזור.. תאמינו לי כל אחד שמשחק אותה לא רוצה אותו בחזרה.. סתם מזיין ת'שכל... עד המוות שארונאס.
  4. הייתי במשחק.. היה בסדר גמור. הקהל של הפו*ל היה משעמם.. חבל שאוהדים צהובים לא באו.. וזה בדיוק ההבדל בינינו לבין הגועל.
  5. לא היה עידוד? אתה בסדר אחיי? אתמול היה עידוד מטורף כל המחצית הראשונה... המחצית השניה אני מודה.. הקהל נחלש!
  6. גם כן.. מחירי הכרטיסים המזדיינים האלו.. 40 שקל זה אחלה מחיר...
  7. היה עידוד חזק. הייתי במשחק... רק נמאס ששרים שרוצים את שאראס...
  8. דניאל... כמה שאני אוהב את מכבי, התפאורות של הפועל מצליחות להן גם....... אבל אצלם הם כמו צבא, הם ממש ממושמעים... כולם מרימים את הדגלים כשצריך, ולא כמו אצלנו, שמישהו הורס דגל, שמישהו מרים אחרי שעה את מה שהוא צריך.... אתה לא יכול לומר שזה לא ככה... כי זה מאוד ככה!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.