Jump to content

אסף ביטון

משתמשים רשומים
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About אסף ביטון

  • Birthday 06/04/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.shox.co.il/userpage/?EncrID=0e2cc075028376835d851d9639e3fa7b

Profile Information

  • Location
    אשקלון
  1. קיבלתם כבר את המייל אחרי שאושרה ההזמנה? עברה כבר חצי שעה מאז שהזמנתי
  2. את האמת אני די רגוע כשאני רואה באתר של לאן וגם משיחה עם נציגי לאן נמסר לי שנשארו כרטיסים ותיפתח מכירה גם למי שאין מנוי.פשוט לא אוהב את האמבוש הזה על מי שאין לו מנוי וזה לא קרוב להיות באשמתו אפילו
  3. ממש בדרן אתה, רמה נמוכה מאוד אני לא צריך להגיב לך אפילו
  4. מי אתה בכלל שאתה אומר לי מתי לעשות מנוי ומתי לא אל תשפוט אנשים כשאתה לא יודע כלום . סבבה יש לכם קדימות ויש לכם מנוי הכל טוב ויפה אבל יש עוד אוהדים למכבי אז לפחות מכבי היו צריכים לפתוח מועדון אוהדים או משהו כזה שאנשים שלא יכולים לעשות מנוי יוכלו לקנות גם כרטיסים.
  5. 1. מי אתה שאתה שופט אנשים מתי לעשות מנוי ומתי לא? יש מספיק בעיות פרטיות שאנשים לא יכולים בשנה מסויימת לעשות מנוי. 2. אני בתור אוהד בלי מנוי יכול להבטיח לך שאני מוציא הרבה יותר כסף ממך ומבעל מנוי בשנה על משחקים של מכבי + נסיעות, תוסיף לזה שאני לא גר באזור תל אביב. ולסיכום זאת אחת התגובות הכי מגעילות ופתטיות שראיתי ממישהו כאן בפורום. אנשים קנו כרטיסי טיסה מלונות ממיטב כספם וזאת התגובה שלך במקום איכשהו לנסות לעזור לפתור את המצב? תתבייש לך וכל מי שמצדיק אותך גם צריך להתבייש.
  6. אם טסת פעם למשחק של מכבי באירופה הם אף פעם לא התנהלו ככה והדאגה האחרונה שלי בנוגע לטיסה הזאת הייתה כרטיסים למשחק. ופתאום זה הדאגה היחידה שלי שאני צריך לחכות עד יום ראשון בזמן שהוד מעלתכם המנויים יכולים לרכוש לא פחות מ2 כרטיסים. אז כנראה שאוהד סוג ב' אני, זה שהיה לו מנוי בשנים הכי קשות ולא חידש בעונה של האליפות בגלל טיסה לחו"ל ואז בעונה שאחרי האליפות פתאום אין מנויים אין אפשרות לעשות מנוי אין כלום. הפכתי לאוהד סוג ב'
  7. מה עושים במצב כזה מי שלא מנוי? זה פשוט בושה ההתנהלות של מכבי, אנשים כבר סגרו כרטיסי טיסה ואני לא פעם ראשונה טס למשחק של מכבי באירופה מה הקטע עם השמירת מנויים הזאת פעם ראשונה שהם עובדים ככה במשחקי חוץ באירופה. ובכלל התשובות של מכבי בדף הפייסבוק לשאלות שלי זה בושה בפני עצמה.
  8. מישהו יודע מה מצב הכרטיסים? אני בלי מנוי צריך לחכות עד יום ראשון
  9. מסכים איתך אני הייתי כמה פעמים במשחקים של מכבי באירופה ואף פעם לא עבדו בשיטה כזאת זה פשוט ביזיון.
  10. מה עם האנשים שאין להם מנוי וסגרו כרטיסי טיסה כבר?
  11. סגרתי דיל דרך ג'נבה ללונדון ובחזור ביקור באמסטרדם במשחק של אייאקס בליגה האירופית, כל הטיסות ב2200 שקל. מישראל לג'נבה ,מג'נבה ללונדון, מלונדון לאמסטרדם דרך איזיג'ט. ומאמסטרדם לישראל דרך פגסוס.
  12. אני מציע במקום לחזור דרך ג'נבה לחזור דרך אמסטרדם, יש גם משחק של אייאקס נגד סלטיק ב17.9 בליגה האירופית
  13. היום אחים לסמל אמורים לפרסם חבילות אם אתה כל כך מסתבך, בכל מקרה אתה יכול להיכנס לאיזיג'ט להזמין דרך האינטרנט טיסות ללונדון דרך ג'נבה זה יוצא ממש זול.
  14. מישהו יודע איפה יש טיסות זולות מאמסטרדם לישראל ?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.