Jump to content

אלמוג מלול

משתמשים רשומים
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

3,256 profile views
  1. לפי מה ששמעתי בחצי אוזן שיחה של הסוכנים (אצילי/נטע) לא הבנתי בוודאות על מי דברו ודובר על ענייני מיסוי שיהיה כמעט בלתי אפשרי שאחד מהם יחזור לארץ
  2. כי הוא כן, בסגל שנמצאים בלטקסה, נחמיאס, טננבאום, יונתן כהן. הוא לגמרי שווה סגל. והוא לא בדרך כלל מזיק, גם אתמול הוא לא היה נורא כמו שמתארים פה. בשליש הראשון של העונה היו לו מספרים סבירים +
  3. לא מגן עליו. רק אמרתי שהוא כן שחקן סגל לגיטימי למכבי, בשום שלב לא טענתי שהוא שחקן הרכב.
  4. הצכוונתי אחלה חילוף בתור תחליף ל11. לא בהכרח בתור חילוף פיזית במשחק נתון. אם אתה כבר בקטע של לציין דברים, תוכל להגיד לי מה הקבוצה עשתה מול חיפה כאשר סבוריט, נחמיאס, גבי פתחו או שותפו מולה.? היו כמעט 10 משחקים כאלה, ומדובר על משהו כמו 10 אחוז% הצלחה.
  5. שיבוא מימר מצידי. אי אפשר עם כל המתחזים האלה. אנחנו ברצף של חסרי מושג שלא נגמר. מוואן לובן עד רובי, איש אקראי מהיציע היה מוציא יותר מהקבוצה הזאת.
  6. קין משחק פיפא, אני באמת חושב שהוא לא רואה את המגרש בצורה שאנחנו רואים, עיוור. אני לא חושב שבכל אירופה יש קבוצה ששחקן עם נתונים פיזיים כמו גבי משחק 6 לבד. זה פשוט הזוי.
  7. שחקן סגל לגיטימי, אחלה חילוף. לא שחקן הרכב, לא שחקן של משחקים גדולים, עדיין יכול לתרום וכמובן שהוא לא הבעיה שלנו. במקום שהחיצים ילכו לרובי ונמנספורד
  8. אני כבר לא יודע אם הגישה שלו נובעת מאובר בטחון עצמי וזלזול ביריב, או מבורות וחוסר הבנה של המשחק הזה - כדורגל. הפעם יוריס נפצע ושוב הוא שם את גאבי 6, אחרי ש3 פעמים נגדם זה נכשל, שוב ביטון שהוא אחלה שחקן אבל זה כל כך לא המערך המתאים נגד חיפה. כל פעם דגו עושה לו בית ספר זה פשוט מביך לראות כמה הבנאדם חסר מושג. אין לי ספק שנגד סיטי גם הוא היה עולה גאבי פרץ וביטון בקישור. 0 מושג, טראנטה לעניים האירי הזה.
  9. עם כל הכבוד למלסון ויש לי מלא. גלוך זה שחקן בלבל אחר. וכן הוא לבד שווה צלחת.
  10. אני מבין שאתה לא לוקח בחשבון את הערך של היריבה אה? אין לזה שום משמעות בעייניך..שנה שעברה שחקנו נגד חיפה מדהימה והשנה נגד חיפה של חצי קבוצה בבתי חולים אחרי שאיבדו 499 שחקני הרכב.
  11. קודם כל רשמתי עם גלוך. שזה בערך שווה לערך לחצי קבוצה. ואיפה ראית שרשמתי שהייתה קבוצה מדהימה? אם אני משווה את ה11 של היום לשנה שעברה ערב ה3-0 מול חיפה. אין שאלה בכלל. שנה שעברה לוקחת.
  12. חושב שהקבוצה של שנה שעברה לוקחת פה אליפות קלה העונה, עם מאמן נורמלי כמובן.
  13. שנה שעברה עד הרגע שגלוך עזב? הייתה קבוצה הרבה יותר טובה משל העונה. פרץ גלזר גלוך גיאגון זהבי ויובה. קבוצה מעולה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.