Jump to content

אור ארד

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. מבקש מהמנהלים לא להעביר לפורום צבא , כי אין שם הרבה קוראים .. אחרי שנים שלא הפסדתי אף משחק בית/חוץ והגעתי מהצפון לכל המגרשים בארץ הגיעה הטירונות . אחרי בלאגן וריבים הצלחתי להשיג טירונות קצרה (02), מה שממתיק במעט את הגלולה המרה. חייב עזרה מבעלי ניסיון, מה יעזור לי לצאת למשחקים, לפחות לחלק . אני אהיה בדיכאון עמוק ולא אתפקד אם יהיה משחק ואני לא אהיה ביציע! תודה לעוזרים!!
  2. אחרי שנים שלא הפסדתי אף משחק בית/חוץ והגעתי מהצפון לכל המגרשים בארץ הגיעה הטירונות . אחרי בלאגן וריבים הצלחתי להשיג טירונות קצרה (02), מה שממתיק במעט את הגלולה המרה. חייב עזרה מבעלי ניסיון, מה יעזור לי לצאת למשחקים, לפחות לחלק . אני אהיה בדיכאון עמוק ולא אתפקד אם יהיה משחק ואני לא אהיה ביציע! תודה לעוזרים!!
  3. אחי אני עובד במכירות של חברת הוט .. מדובר במחירים משתנים תלוי בצרכים שלך , תתקשר 0526441553
  4. מישהו יודע את המילים לשיר החדש ששרו היום ? ??אפעם לא מתייאש וממלא תחיים ואם אתה לא חלק מיזה אתה לעולם לא תבין?? והמילים לשירים של יצחקי וטב?ח
  5. אתם מספר אחת ותישארו בלב שלנו תמיד ! מקווה שתתחרטו אנחנו צריכים אותכם, אני בכל אופן מגיע לבלומפילד בחיוך יצרתם אווירה של משפחה בשער 11 , שום מקווה שתתחרטו אנחנו ומכבי צריכים אותכם יותר מתמיד !!!
  6. פיקל יא אליל.. אני רק רוצה להדגיש שההסעה בקו נהריה-חיפה התחילה כבר מתחילת העונה ושילמנו כל אחד 80 ש"ח. ההנהלה הבינה את הבעיה וכפחות מחודש מאז שפנינו אליהם , קיבלנו סיוע נכבד מהם. כל הכבוד כנראה שבכל זאת יש שינוי!
  7. כולם מגיעים בשבת !!!!!!! הכל בסדר בשורה התחתונה אנחנו נקודה ממקום ראשון ו8 מעל חיפה דרוש שיפור בפחדנות של אוסקר במשחקים הגדולים.. חובה 6 נקודות נגד הפועל חיפה ונתניה.. "ברע ובטוב אלך איתך מכבי .."
  8. תנו למאמן לאמן לשחקנים לשחק ואנחנו האוהדים נעודד. תפסיקו להתעסק בשטויות משחק סופר חשוב וסופר קשה תחממו תגרונות ותנו תצוגת עידוד! אין שוב הבדל בין הבועל לחיפה צריך להיות בכוננות שיא ולטרוף תדשא בעזרת ה' ננצח כברר !!
  9. מישהו יודע את המילים של השיר ולה פמיליה לא הבינו שבית ספר זה חובה... ?
  10. לגבי ההסעה מקו נהריה-חיפה זהו הלינק לקבוצה בפייסבוק http://m.facebook.com/profile.php?id=100001287318254&refsrc=http%3A%2F%2Fforum.12p.co.il%2Findex.php&refid=9&_rdr#!/groups/322355471187262?ref=bookmark&__user=1631334395 ,ההסעה יוצאת לכל משחקי הבית של מכבי ולחלק מהחוץ לבירורים: אור ארד 0526441553. יאללה מכבי ..
  11. כל שחקן מכבי שווה על הזין שלי אם הוא ישראלי ערבי צרקסי דרוזי או וולשי את מי זה מעניין אם הוא נותן תנשמה אני שר לו מצפה מכולכם להתבגר!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.