Jump to content

akunh31

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. https://www.dhgate.com איכות טובה יש ביקורות ותמונות של מוצרים כמו העלי אקספרס של פעם גם לא יקר
  2. כולם ללמוד את המילים היום כל הקהל שר!
  3. תנסה לשיר אותו רגע בבית עם עצמך ואני בטוח שלא תתאכזב תדמיין את התופים ואת כל הקהל שר את זה ביחד שיר שחקן סוחף,מרים ומרגש כמו של ברק יצחקי,דור מיכה וערן זהבי.
  4. "תגידי" - ליאור נרקיס בית: אפילו שככה פתאום זה נגמר חשבתי שעוד נדבר עשית את עצמך לא שומעת נתת לי להתפורר מתוך ערימת השברים שבלב אספתי את מה שנישאר מיליון פעמים כבר אמרתי אוהב יותר מזה אי אפשר פזמון: אצילייי מי יכול לאהוב אותך יותררר אצילייי כי אין עוד אהבה במקום אחררר אצילייי כבר ניסיתי הכל זה לא עובררר תשים משקפיים תבוא עד הגדררר! חברי הפורום והיציע,חייבים להרים את עומר! אל תשכחו איזה שחקן גדול הוא הוא חייב לצבור בטחון ! יש משחק חשוב ביום חמישי הקרוב על העפלה לליגה האירופית! משחק שיכול לשנות עונה שלמה! תבואו מוכנים תלמדו את המילים! נשים את ההפסד לבית"ר רגע בצד. ונרים את עומר והקבוצה בשביל עונה אירופית!
  5. "תגידי"-ליאור נרקיס פזמון: אצילייי מי יכול לאהוב אותך יותררר אצילייי כי אין עוד אהבה במקום אחררר אצילייי כבר ניסיתי הכל זה לא עובררר תשים משקפיים תבוא עד הגדררר! תתחילו ללמוד את המילים!
  6. "תגידי"-ליאור נרקיס פזמון: אצילייי מי יכול לאהוב אותך יותררר אצילייי כי אין עוד אהבה במקום אחררר אצילייי כבר ניסיתי הכל זה לא עובררר תשים משקפיים תבוא עד הגדררר! תתחילו ללמוד את המילים!
  7. חולצת בית מהעונה של הליגה האירופית תודה לעוזרים
  8. חג שמח לכם. מחפש צעיף חצי חצי מכבי נגד אייקס. יש לי בתמורה מעיף חצי חצי עם יובנטוס מהעונה של ליגת האלופות. תודה לעוזרים
  9. וכן שני החולצות מידה s אני דורש עליהם כמה שאני חושב שזה צריך לעלות אלה חולצות נדירות שאי אפשר להשיג שמסמלות תקופות. תכנסו לאייבי תראו כמה עולות חולצות מקוריות שאי אפשר להשיג. אה וזה באנגלית שם באתר אם אתם יודעים לכתוב..
  10. ילדים שלא יודעים מה זה מכבי אתם אוהדי הצלחות! מישהו פה בכלל הכיר את מכבי לפני הזכייה באליפות? תמשיכו לינוק מאמא שלכם ואל תשכחו לנגב את החלב. כי כשמכבי הייתה בתקופות הקשות אתם עברתם לאהוד חיפה והפועל.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.