Jump to content

galacticos

משתמשים רשומים
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About galacticos

  • Birthday 26/11/1990

Recent Profile Visitors

1,672 profile views
  1. משפתי זאדה סאבוריט שלמה אבישי יוריס דור מילסון גבי דוידה ערן
  2. פשוט הזייה מה שקורה עם הכרטיסים. המשחק מחר!
  3. הימורים/ידיעה לגבי כמות הנקודות הנדרשת לרכישה?
  4. מי שמפחד מהורדת נקודות על אבוקות/התפרעות כזו או אחרת ועל סמך הפחד הזה, מגבה את החלטת ההנהלה, צריך לדרוש שגם במשחקים שציינתי, היציעים יהיו ריקים. כדי שחס וחלילה הפחד שלו לא יתממש
  5. לא בא בטענות לאף אחד ולא נכנס לאף אחד לכיס. אבל לגבות את ההחלטה של ההנהלה=להסכים ששער 11 יהיה סגור גם עוד שלושה שבועות בחיפה בית+בדרבי בית הבא. רוצים להימנע מבלאגן? תמנעו מעבריינים להיכנס. יש ניקוד חוץ מסיבה מסוימת. יש סיבה שאנשים חורשים את הארץ לאורכה ולרוחבה. הסיבה העיקרית היא לדחוף את מכבי בכל חור והסיבה המשנית היא כדי לזכות בקדימות המגיעה לאותם אנשים. ההחלטה של ההנהלה חוטאת לשני העקרונות האלה. שאח״כ לא ימכרו לנו חרטות על כמה חשוב להם הגב של הקהל ותמיכה מבלומפילד מלא. כי כרגע הם רואים אותנו כלקוחות ותו לא. נ.ב. הכותב הינו בעל מספר תלת ספרתי של נקודות חוץ.
  6. אנשים שלא היה להם כיוון לכרטיס עוד מאה שנה גם ככה, הם הראשונים לדבר על כמה החלטת ההנהלה נכונה. אנשים שלא נסעו למשחק חוץ מאז משחק האליפות באיצטדיון ר״ג נגד רמה״ש, הם הראשונים להרצות שמבחינתם קודם כל צריך להחזיר את האליפות וכל דבר אחר כמו הורדת נקודות יכול לסכן את זה.
  7. אני בדיוק במצב שלך. מלקחי העבר אפשר ללמוד ש1,800 כרטיסים = 85-95 נקודות (טרנר למשל, סמי עופר כשסוגרים את הצפוני). אבל זה דרבי, והרבה כרטיסים ילכו למקורבים, מה שיעלה את הניקוד הנדרש.
  8. אני בדיוק במצב שלך. כולל מספר הנקודות. מהעבר אפשר ללמוד ש1,800 כרטיסים=85-95 נקודות. אבל זה דרבי והרבה כרטיסים הולכים למקורבים, מה שמעלה את הניקוד הנדרש.
  9. כמה ניקוד בערך מספיק ל3000 כרטיסים? 100 נקודות יספיקו? בגדול לטרנר/סמי עופר וכו׳, דרשו פחות ממאה נקודות. סוגיה מעניינת.
  10. מישהו מכיר לינק לצפייה לטובת אוהדינו שבחו״ל?
  11. הוא חייב להגן על המקור שלו. אלו תנאי ההסכם ביניהם
  12. חחחח מנובמבר 21׳ כולם ידעו שצריך בלם זר כי הרננדס הלך לקאדיס. הבלם נחת בספטמבר 22׳. מאוגוסט 22 כולם יודעים שצריך ווינגר/חלוץ, כי לא השכלת לשמור את החלוץ (סטיפה) והוא ברח. 31.1- עדיין לא השכלת. דיא סבע- כולם ידעו שהוא חופשי בערך מנובמבר 22׳. עם ג׳ורדי/כל אחד מהמנהלים הזרים שבאו אחריו כולם ידעו שהם היו יושבים על הראש של השחקן. כיום מכבי הופתעה שהשחקן לא חתם בטורקיה בזמן שהשחקן עדכן בעצמו את חיפה וכבר ישב איתם לפגישה בזמן שמכבי רק גילתה. ואחרון חביב, שלא יהיה צל צילו של ספק, השמות של שני הזרים, הם בלוף. הם תוצר של הדלפה ישירה של המועדון כתוצאה מפאניקה מהחתמות חיפה. אין ספק בזה. לצערי צריך חלום שחון אחד כדי לקבל קונצנזוס מהקהל. הוא חייב ללכת.
  13. ברק יצחקי זה כלום גדול אחד שמוגן בתקשורת בגלל הדלפות. הוא כלום. אין לו מילה ראשונה ואחרונה במועדון ובאמת שכל התפקיד שלו ומהותו מוטלים בספק. הוא לא הביא רכש אחד בעצמו מאז קובאס/חלאיילה/נחמיאס (שאת תפוקתם כולנו מכירים). כל רכש אחר שהגיע למכבי הגיע בזכות קשרים של מאמן/השחקנים עצמם פנו למכבי כדי לחזור/היכרות של זהבי עם השחקן (לוקאסן וניסיון גם עם סבע). מביך. פשוט תלך.
  14. אם זה מגיע למצב שערן זהבי (שחקן בסגל) מנסה לשכנע את דיא סבע להגיע, זה אומר דרשנו. להציע כסף זה לא הדבר היחיד שעושים! גורדי ומנספורד היו יושבים לזרים על הראש כדי להגיע לכאן. מתקשרים לליגיונרים יום ולילה עד שהם היו אומרים להם שאם הם מגיעים לארץ- זה למכבי. הפער בין מה שהיה פה למה שקיים פה מעולם לא היה גדול יותר. מהמנהל המקצועי ועד למנכלית שחוץ משיווק כנראה לא יודעת כלום
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.