Jump to content

מנג'ר יונייטד

משתמשים רשומים
  • Posts

    2,789
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by מנג'ר יונייטד

  1. לא ברור לי איך אין נושא על מכבי כדורעף העונה אבל לפי הסרטונים הייתה חוויה אדירה היום בהדר יוסף. יאללה מכבי תביאו לנו אליפות!
  2. אני מעריך שבכר דרש משחר התחייבות להחזיר את אצילי, שרי ועוד שחקן בכיר אחד או שניים, אחרת לא היה חוזר. החזרה שלו היא חדשות רעות עבורנו כי הוא המאמן שלקח מאיתנו הכי הרבה אליפויות והוא יחזור נחוש מאוד להוביל אותם לקמפיין איכותי באירופה. מצד שני, בסגל הנוכחי שלהם, גם בכר היה מתקשה להערכתי, ואסור לשכוח שיש לנו מקום לשלושה או ארבעה זרים חדשים בעונה הבאה (אני מניח שלפחות אחד מבין קיקו ואדו יושאל).
  3. אפשר להירגע אחרי כל הפסד או ניצחון? אחלה סבוריט. רחוק משיאו אבל בעמדה לא מתאימה לו ואחרי פציעות שבגילו ובמצבו לא קל להתאושש מהן. כישראלי אני משאיר אותו בסגל בלי למצמץ או לחשוב לשנייה. כזר, תלוי מה האפשרויות שלנו במקומו. סבוריט עושה דברים שאף בלם ישראלי, ולדעתי מעט מאוד בלמים זרים שיגיעו לארץ, יכול לעשות. הוא דוחף קדימה ומצטרף להתקפה ולבניית ההתקפות באופן נדיר ואיכותי מאוד רוב הזמן.
  4. לא יודע אם מדהים אבל הוא היה מאוד טוב. אני עדיין לא שקט איתו כבלם פותח אצלנו, אבל הוא ללא ספק שחקן ראוי להיות ברוטציה כבלם השני או השלישי בקבוצה. קארצב היה הכי טוב בקישור שלנו ונראה הרבה יותר חד, קילר ומסוכן מקניקובסקי ודור פרץ.
  5. שמעו חייבים לנצח בשבת את הפועל חיפה. הם שונאים את חיפה יותר ממה שבאר שבע שונאים אותנו. נשארו לנו שלושה משחקי בית שחובה לנצח, משחק חוץ מול חיפה שאסור להפסיד וזה צריך להספיק, עם אדי דלק. משחק לא מספיק טוב, שיפוט שהוא מעבר לבושה וחרפה, תקשורת מגויסת לרעתנו, הכל טוב. מכבי נגד העולם ועל הראש שלהם ניקח אליפות.
  6. הבעיטה החופשית של דביטון היא בדיוק הסיבה שהוא לא מתאים למכבי. שחקן כל כך רך. עם זאת, בסופו של דבר, הגענו למצבים והיינו צריכים לעשות מהם יותר, ובמקביל לזה אי אפשר לנצח שיפוט שחד-צדדי זאת מחמאה ביחס אליו.
  7. מטורף. בדיוק מה שבאתי לכתוב. השחקן ש"הוכשל" היה כל כך עמוק בנבדל שאפילו לא רואים אותו בתמונה.
  8. יפה כתבת. הסיכוי היחיד למשהו מעודד השבוע הוא הפועל פתח תקווה, וגם שם הסיכוי נמוך. המשחק של הפועל חיפה יכול להשפיע עלינו בעקיפין כי הפסד שלהם יוריד את מפלס הלחץ של באר שבע בקרב על המקום השלישי.
  9. דוידזאדה ורביבו בעמדה הזאת לעוד שלוש שנים ואני מבסוט.
  10. איזה באסה. מקווה שיחזור בזמן לעונה הבאה. יהיה קשה מאוד להחליף אותו כי אין לנו אף שחקן עם היכולות שלו. אני מעריך שנראה את קארצב שם, ומקווה מאוד שלא נראה את קניקובסקי או פרץ כקשר האחורי בשביל להחזיר את דביטון להרכב.
  11. דביטון זה לא שחקן למכבי. אולי אולי כמחליף שביעי. הוא כל כך רך ולא בנוי לעמוד בלחץ שזה מחריד. רובי קין התכונן מעולה למשחק אבל שום, בפעם המי יודע כמה העונה, לא עשה התאמות, איחר להגיב ועשה חילופים רק כשהיה מאוחר מדי. קארצב היה חייב להיכנס למגרש לכל המאוחר אחרי שהיו את הדחיפות עם רפאלוב (אגב, לא ברור לי איך זה לא אדום).
  12. אני חושב ששנינו מסכימים לגבי רוב הדברים אבל מציגים אותם באופן שונה. עיקר הטענות שלי, שגם הן היו מסוייגות, נוגעות להגנה ולזרים.
  13. מצטער לאכזב אותך אבל פרייס לא באמת מעורב בהחלטות כאלה (לדעתי) ומנספורד ייבחר אותו, אבל ההיצע של מאמנים אפשריים הוא לא גדול. היו הרבה אכזבות, בעיניי רובן קשורות לחיזוק ההגנה. למעט ההחתמות של רז שלמה בינואר ושל מאסון (זוכרים שהוא היה כאן?) ואבישי כהן (שוב, הוא היה אמור להיות מגן מחליף, נתן חודשיים אדירים ואז פשוט דעך, קרס ונעלם) בקיץ, קשה להצדיק אפילו מהלך אחד שעשינו. בליגה החלשה שלנו, קמים ונופלים על הזרים ועל הישראלים הבכירים. מנספורד מבין את זה ונראה שזה היה הכיוון הכללי שלו. הוא פשוט הזניח את ההגנה באופן כמעט פושע. בשורה התחתונה, יש לנו שוער וחצי שהם ברמה ראויה להיות מחליפים במכבי, מגן ימני אחד שהוא ברמה לסגל (אם אני מאחד את אבישי כהן ועידו שחר), בלם אחד שהוא גבולי כפותח (רז שלמה), שני בלמים שהם גבוליים כמחליפים (סאבוריט ונחמיאס) ושני קשרים התקפיים שהם לא מספיק איכותיים בשביל מכבי (קניקובסקי עם כל האהבה אליו וההשקעה שלו על המגרש ודביטון). שאר העמדות איכשהו עוברות את מבחן ההתאמה והרמה (מגן שמאלי וחלוץ הכי "שלמות" אצלנו, יוריס, פרץ ומילסון כמובן, ונניח דוידה שאמור להיות מחליף בקבוצה ברמה של מכבי), אבל זה פשוט לא מספיק. אלה בדיוק העמדות שצריך בהן זרים אכזרים תותחים. אם בקיץ אני לא אראה ניסיונות להנחית שוער שייתן שקט, שני זרים שיהיו העוגנים שלנו בהגנה ועוד זר שיפחית את התלות במילסון, אתחיל לחשוב שמנספורד לא באמת ראוי להיות המנהל המקצועי שלנו.
  14. מנספורד עשה דברים טובים לצד דברים מאכזבים מאוד. אין מאה אחוז והמהפכה בסגל הייתה צריכה להיות מקיפה. לזכותו אפשר לרשום לא מעט צעדים בכיוון הנכון, וניסיונות לחזק עמדות טעונות שיפור. לחובתו אפשר לרשום את זה שאנחנו עם שני זרים שמתאימים למכבי ואת כל מה שקורה בעמדת השוער ובהגנה (להוציא את עמדת המגן השמאלי). החדשות הטובות הן שיהיה לנו מקום לפחות לשלושה זרים חדשים (וכנראה ארבעה, בהיעדר אזרחות של סאבוריט או מכירה של מילסון חס וחלילה). החדשות הרעות הן שאין כמעט ישראלים זמינים בעמדות שאנחנו צריכים, אחזוי ההצלחה הנמוכים בהחתמות העונה ושעדיין מאמינים בדביטון ולא מאמינים בקיקו.
  15. יש כאן אופוריה לא ברורה שתעלה לנו בגביע ו/או בהפסד לחיפה.
  16. מסכים עם רוח הדברים. רביבו ופרץ חייבים לנוח (סכנת צהובים ושניהם לא מספיק אחראים כדי להיזהר), זהבי חייב לנוח כדי להגיע חד מול חיפה. היתר זה בהתאם לכושר שלהם, אבל אני חושב שסאבוריט צריך לשחק כדי להמשיך ולבסס את הציוות שלו עם נחמיאס. יוריס וקניקובסקי נראים כמו מועמדים טובים לרוטציה בעיקר כי יש לנו את קארצב ומי שקין יחליט לנסות בעמדת 10.
  17. אללללללללללל מללללללללללאאאאאאאא רחמים. ברכות. נתת את האליפות לחיפה.
  18. יש תמיכה ברחוב בהתנגדות וברצח עם של יהודים גם במצרים ובירדן. אתה יודע מה מונע את זה? שלטון יחיד ומנגנוני ביטחון חזקים שמסרסים את רוב הניסיונות של האסלאם הקיצוני לעלות לשלטון.
  19. הדרך היחידה להשיג שקט (שגם זה יהיה שקט קר בחסות שליט יחיד כמו עם מצרים וירדן) זה להפוך את הרשות ועזה למדינת חסות או שלוחה של אחת ממדינות המפרץ הידידותיות כמו איחוד האמירויות (אבל לא קטאר).
  20. מסכם את העונה ואת הנושא - 14 נקודות דירוג העונה, שישה ניצחונות רצופים באירופה, העפלה לשמינית הגמר ואכזבה אחת גדולה לסיום עונה אירופית אדירה למרות היעדר ביתיות. בעונה הבאה - 35.5 נקודות דירוג. כרגע זה מדורג 52 באירופה, אבל בסיום העונה מעריך שזה יהיה קרוב יותר ל-60-55 בסיום העונה. אנחנו צפויים לאבד רק שתי נקודות דירוג מעונת 2019/20, אז יש כאן הזדמנות לניקוד שלא היה כמותו בעונה הבאה. חייבים להמשיך את ההתקדמות ולהעפיל לשלב בתים.
  21. בדיוק מה שחשבתי. לפני שמדברים על כל מיני דברים ורעיונות מתחום מדעי המוח, צריך בעיקר להחזיק מעמד במתקפה הצפויה של חיפה ברבע השעה הראשונה כדי לכבוש שער מהיר שוב. אם נעבור את זה, ואולי לשם שינוי נצליח לכבוש מולם, אפשר להתחיל לחשוב על האם כדאי או לא כדאי לשחק על תיקו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.