Jump to content

מנג'ר יונייטד

משתמשים רשומים
  • Posts

    2,789
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About מנג'ר יונייטד

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

10,182 profile views
  1. בנוהל - הרוב מאוכזבים מבלי להבין למה הם מאוכזבים, חלק מאוכזבים כי ציפו לשחקן עם מאפיינים אחרים (גיל, צד, רגל חזקה, ניסיון, מחיר, ועוד), עוד כמה שלא עניין אותם ההיבט הכלכלי במכירת מילסון מגלים עניין במחיר ובפוטנציאל המכירה והמיעוט הקטן מקווה שהוא יצליח, ולו רק בשביל שכל המאוכזבים יוכלו לאכול את הכובע ולחזור להתלונן על איך לא התנהלו נכון עם שכירי חרב שרצו להתקדם עוד מימי פאולו סוזה אחרי שהוא יעזוב.
  2. מכבי אפילו לא הסירו אותו מהאתר. לא ציפיתי לאיזה כתבה קצרה ולקונית, אבל לא זוכר שקרה דבר כזה שהציגו שחקן שלנו בקבוצה אחרת ולא הורידו אותו מהסגל שלנו באתר. היה, נגמר. תודה על עונה מעולה, לא תודה על התנהגות חסרת כבוד ובהצלחה בהמשך.
  3. בסוף, עסקה מעולה למכבי. עשינו רווח של 5 מיליון יורו פלוס אחוזים עתידיים, על שחקן שנתן עונה טובה מאוד אצלנו, והיה חלק חשוב באליפות ובקמפיין אירופי, אבל לא פרץ או בלט באופן יוצא דופן ועקבי בקריירה שלו עד כה. ההתנהלות של מילסון מאכזבת אבל אלה כללי המשחק בכדורגל האירופי, ואנחנו נמשיך להיות דג קטן שמייצא שחקנים לליגות ולקבוצות גדולות מאיתנו. אנשים כאן לא אוהבים את זה, אבל יש חשיבות לא מבוטלת למכירה של שחקנים במיליוני יורו מדי שנה. שימו לב לשנים האחרונות: 2023-24 - פרץ לבאיירן מינכן, יובאנוביץ' לבאזל, גויאגון לשרלואה ועוד. 2022-23 - גלוך לזלצבורג, פריצה לליאז', מירושי לזולטה וארחם. 2021-22 - יונתן כהן לפיזה, פרץ לונציה (אמנם בחינם אבל שוב, מראה שאפשר להתקדם). 2019-20 - ראייקוביץ' לריימס. 2018-19 - וידאר לרוסטוב. 2017-18 - טב"ח המוח לספרטה פראג וסקאריונה לליגה התורכית. 2016-17 - זהבי לסין ואיגיבור לתורכיה. זה בדיוק פס הייצור שדיברנו עליו במשך שנים. לגדל או לקנות בזול ולמכור ברווח.
  4. שתיים-שלוש הדחות וגם אנדרלכט וגם בשיקטאש יהיו מדורגות. בשבוע הבא יהיה ברור יותר מי המדורגות ומי הלא מדורגות (כי זה נקבע לפי המפגשים בסיבוב השלישי - לצרכי הדירוג, לוקחים את הקבוצה עם הניקוד הנמוך מבין השתיים שמשחקות בסיבוב השלישי של האלופות, אבל את הקבוצה עם הניקוד הגבוה מבין השתיים שמשחקות בסיבוב השלישי של האירופית).
  5. https://kassiesa.net/uefa/seedel2024.html - אנדרלכט, ראפיד וינה, בשיקטאש, הארטס (הסקוטית), באצ'קה טופולה ממנה לקחנו את לזאטיץ' וכל המודחות מהאלופות שיעברו את הסיבוב השלישי באירופית ומחזיקות בניקוד נמוך.
  6. מזל שיש את תורג'ילב בעולם הזה.
  7. אדו היה המילסון של ז'ילינה, למי ששכח. זה לא אומר בהכרח שהוא ברמה של הרכב במכבי או שיתפתח לזה, אבל הוא לא שחקן חושך כמו שכל רואי השחורות כאן מציגים אותו.
  8. שלמה ומשפתי היו טובים מאוד. אסאנטה, בהתחשב בצהוב המוקדם ובחוסר התיאום, עשה עבודה טובה לידו. אחרי יוריס, קניקובסקי השחקן הכי חשוב במכבי, ולבטח הכי חשוב לשטף המשחק ולהתקפה שלנו. בשורה התחתונה, מכבי עלתה לשחק על תוצאה, סיפקה עוד משחק של קבוצה אירופאית מנוסה, והעבירה את ההכרעה לשלב הבא, מול קבוצה שעושה רושם כפחות איכותית ממה שחשבנו. אם הגומלין היה בבלומפילד הייתי שקט. לכל המבקרים הבלתי נגמרים - כן, יכלנו להגיע למשחק הזה במצב טוב יותר, אבל חלק מהדברים (ההחלטה בתביעה של יחזקאל ומילסון) לא בהכרח בשליטתנו, והשחקנים שבאולימפיאדה כוללים לפחות שלושה שחקני הרכב בסגל הנוכחי (רביבו, דוידה וככל הנראה אחד מבין תורג'מן או מדמון), כך שאי אפשר לבנות סגל רק בשביל כמה משחקים בהם ייעדרו.
  9. היה גם כסף מרענן כץ. אל תזלזל בזה.
  10. החובבנות של ההתאחדות בכל הנוגע להרחקה של רביבו באמת בלתי נתפסת. רבאק איך אף אחד לא בדק, איך לא הביאו מגן שמאלי מחליף, למה לעזאזל ממשיכים לשחוק את אחד הכשרונות הכי גדולים שצמחו כאן בכמות בלתי הגיונית של משחקים רק כדי שהנבחרות הצעירות יביאו הישגים שלא מקדמים את הבוגרים, איך?
  11. לא בטוח שאני מסכים. מכבי של השנים האחרונות מצריכה, לפחות קצת, הוצאת כסף מהכיס. היה מודל מוצלח מאוד בתקופת רענן כץ. חבל שלא מנסים לשחזר רק בשביל שהילדים של הבעלים יוכלו להמשיך לקבל החלטות.
  12. קודם כל, כצפוי, ההצלחה שלי עם הנושא מהעונה שעברה לא תשוחזר, אז @Double צריך להתחיל לראיין מועמדים לפתיחת הנושא של העונה הבאה. עדיין מקווה שלא נפשל ונצליח להעפיל לשלב בתים אירופי. לגבי הצמצום באלופות - דווקא זה היה בסדר - המדורגות הראשונה, השלישית והחמישית, כשקיבלנו את השלישית. זה שמדובר בספרטה פראג שהיא קבוצה מעולה זה עניין אחר. היה חשוב יותר, בעיניי, להימנע ממידייטלנד (קבוצה מעולה שבנויה כדי לנצל את כל החולשות שלנו) וממאלמו (כי מדובר ביעד עוין ביותר ובקבוצה טובה). הדבר החשוב ביותר כרגע זה לעבור את סטיאווה ולהבטיח שלב בתים אירופי, ואם ניפול לאירופית אז לעבור את הפולנים או הליטאים. לשם השוואה, בעונה שעברה הצמצום היה די דומה, אולי אפילו קצת יותר גרוע מבחינת לא מדורגות: קבוצה 1 - מדורגות - דינאמו זאגרב (או אסטנה), ראקוב הפולנית (או קארבאח) וסלובן ברטיסלבה (או ז'ירינסקי הבוסנית); לא מדורגות - חיפה (או שריף טיראספול), אריס לימאסול (או באטה בוריסוב) וא.א.ק אתונה. קבוצה 2 - מדורגות - קופנהאגן (או בריידבליק האיסלנדית מיודעתנו), גלטאסאריי (או ז'לגיריס), מולדה (או הלסינקי); לא מדורגות - לודוגורץ (או לובליאנה), ספרטה פראג, האקן (או קלאסוויק). באירופית, כמו שדאבל יקיר המערכת ציין, נמנעו מברטיסלבה/צליה ומלודוגורץ/מינסק ואפילו המפסידה מבין אפועל/פטרוקוב הגרלה פחות טובה ממה שקיבלנו.
  13. מקווה שהשחקנים והמאמן החדש יראו להרבה מאיתנו (כולל אותי, למען ההגינות) שאי אפשר לעולם לבטל את הסיכויים של מכבי.
  14. אם הפועל מסוגלים להביא אדם כזה, איך מכבי לא מסוגלים? עזבו שהסכומים שהפועל לכאורה הציעו לבלאט ולסורקין הזויים.
  15. רק לחשוב איך המציאות הביטחונית בישראל הייתה יכולה להיראות אם היינו מגיבים בתקיפות ובנחרצות כזאת אחרי הקסאם הראשון, הרקטה הראשונה, הפרת הגדר הראשונה, הכטב"מ החות'י הראשון ועוד. אשכרה חיכינו כמעט עשרה חודשים, ותקיפה (נוספת, שהפעם לא יורטה) על תל אביב בשביל לעשות משהו. הנמל הימי של החות'ים היה חייב להיות מושבת בכל רגע נתון בו נמל אילת מושבת או מותקף. חד וחלק. רק ככה הם יבינו ורק ככה משיגים הרתעה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.