Jump to content

Atletico

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

2,623 profile views
  1. הוא לא היה רע, הוא היה קטסטרופה. איך זיכרון יכול להיות כל כך קצר?
  2. בחירה 27. אין ספק שהוא ודונובן מיצ'ל (בחירה 13) הם הגניבות של הדראפט.
  3. לא רואה שום בעיה עם "אובר הפרגון" והסיקור הרחב יחסית בתקשורת הישראלית. מבחינתי כספי הוא מודל לחיקוי לכל כדורסלן צעיר שרוצה להגיע הכי רחוק שאפשר.
  4. אין לי ספק שתראה קיירי טוב אפילו יותר. אני מחזיק ממנו סופר סטאר של ממש. השאלה הגדולה היא איך בוסטון תתפקד מבחינה הגנתית. שאלת החוסר בריבאונדרים היא לא חדשה, אבל גם העונה הם יהיו בבעיה. בנוסף, קיירי לא שומר גדול בלשון המעטה, והם איבדו הקיץ שני שחקני הגנה מעולים, בדמות בראדלי וקראודר. כעת ג'יילין בראון יצטרך להכנס לנעליים הגדולות של בראדלי, כשכנראה סמארט יזכה לדקות נוספות.
  5. תתנחם בזה - תמיד יש אוהדי קבוצות של מועדונים כמו אורלנדו... (כמוני). איגי נשאר בווריורס. ג'ו אינגלס מיודענו נשאר ביוטה, קיבל חוזה של 52 מיליון ל-4 עונות. עוד אחד מליגת ווינר לשעבר - PJ טאקר, חתם ביוסטון. פילי העניקה חזוה מדהים של 26 מיליון דולר לעונה בשביל להביא את JJ רדיק. יופי של אוף סיזן, רק שימשיך ככה!
  6. נפטרתם מכוכב כמו קאזינס בשביל להעניק חוזים כאלה?
  7. OFF SEASON > PLAYOFF אין פה אוהדים של הניקס? פיל ג'קסון כבר לא... כנראה שהניסיונות המוזרים להיפטר מפורזינגיס עשו את שלהם.
  8. We interrupt your NBA offseason with a message from House Warriors https://www.facebook.com/bleacherreport/videos/10155219886201006/
  9. הלילה היה טקס הפרסים של העונה הסדירה ב-NBA, ופורסמו שמות הזוכים. MVP – ראסל ווסטברוק שחקן ההגנה של העונה – דריימונד גרין רוקי העונה – מלקולם ברוגדון השחקן השישי של העונה – אריק גורדון מאמן העונה – מייק ד'אנטוני השחקן המשתפר – יאניס אנטטקומפו
  10. הוא כבר הצהיר שהוא ממש רוצה להגיע ללייקרס. זה כבר לא סוד. וכמו שאמרו מעליי, המהלך הזה של PG ממש מלוכלך מצידו. דפק את אינדי עד הסוף.
  11. לא מצליח לשכוח את הפנדל בגמר.
  12. בשקט בשקט עושה רושם שהמנייה של לונזו בול דועכת. מעניין אם יש סיכוי שאיכשהו הוא יתגלגל לבחירה 5 או 6 (הקינג או המג'יק).
  13. אני חייב להגיד את זה, ואל תהרגו אותי. אני שונא את קווין דוראנט. שונא.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.