Jump to content

קאוביין

משתמשים רשומים
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,879 profile views
  1. מצד שני אפשר לקבל 3.5% על פקדון שנתי (אז מי צריך נדל"ן) כאילו חזרנו 25 שנה אחורה בזמן
  2. נכנסתי לבדוק את השווי קרנות / השקעות חשכו עיניי פשוט
  3. החודש נכנסתי לקרן כמעט צמודה ל- S&P 500 אבל באמת זה רק לטווח ארוך, אם תהיה ירידה של 10-15% אני לא אתפלא, פשוט לא רוצה לפספס גל תיקון כלפי מעלה שיכול להיות אם כל החששות ממשבר אנרגיה ומזון יתפוגגו.
  4. במקרה שלהם בגלל שהקרן שלהם ממש שילשלה זה פורסם בכלכליסט וגלובס, כבר משנה שעברה היו תהיות למה הם מסתכנים עם זה. בכללי הקרנות האלו מוצאים פעם בחודש תדפיס למשקיעים עם מיליון אותיות קטנות עם פירוט כללי על האחזקות, כמו המניות עיקריות בתיק, בלי פירוט מדוייק איך כל שקל מושקע.
  5. עדיין היו דברים מעולם תמיד חשוב לבדוק שמדובר בבית השקעות בטוח ויציב. אני זוכר בשנת 2003 נסעתי לבורסה לסגור תיק במנורה גאון שהיה לי בו אולי 25 אלף שקל ואחרי חודשיים גיליתי שבכלל לא העבירו לי את הכסף. בשיטת מצליח הם כאילו שכחו לסגור לי את התיק.
  6. אלטשולר ספציפית הזדיינו חזק יותר מהשאר כי האמינו באליבאבא ומניות סיניות שנדפקו הכי חזק. חודש שעבר הן מכרו את הכל (במחיר רצפה שלהן). לדעתי מהנקודה הזו אם תהיה עליה הם יעלו בקצב של שאר הקרנות.
  7. אם יהיה סיפוח של השטחים וביטול הסכמי אוסלו והרשות אז כן, 50 אחוז יהיו ערבים מוסלמים. אם אתה סופר רק את ערביי ישראל אז דמוגרפית לא קרוב לזה.
  8. האינדקציה למצב חיובי של החברה זה שהיא שרדה יפה ועוד עלתה ב 3 שבועות של שחיטה בשוק, תחשוב שהיא מובילה סחורה לטארגט וואלמארט שנאנסו למטה בעשרות אחוזים וזה לא הזיז לה. יש הרבה אמון של המשקיעים בצים. (לא המלצה)
  9. עלתה מאז בעוד 12 אחוז ועוד בחודש שהיתה בו שחיטה של דו ספרתי ברוב המניות בנאסדק מחירי שילוח באמת יורדים אבל החשש שהמשבר מזון שיתחיל שנה הבאה יעשה שוב בלאגן בכל מה שקשור לשילוח ויעלה ביקושים נ.ב לא יורד עליך או משהו אני פעם המלצתי פה על להשקיע בלירה טורקית... אני לא אמור להראות את הפרצוף שלי בנושא הזה
  10. לדעתי בעיית יוקר מחייה ופערי מעמדות הם איום הרבה יותר חמור על החברה ואופי של המדינה מהמושג הכולל הזה שנקרא בעיה בטחונית.
  11. בחגיגות בסיום הוא נראה באבל קצת כאב לי עליו סאבוריט ניסה לעודד אותו אבל נראה שכל המשחק היה עצבני עליו
  12. יש סיכוי שנשחק איתו + פריצה בחוד ? כי אם לא אז אני לא רואה מה עשינו בזה.
  13. 1. אנגלית במבטא בריטי 2. אנגלית במבטא אמריקאי 3. עברית 4. ספרדית (גבולי) 5. איטלקית (גבולי ביותר) כל השאר בלתי נסבל
  14. ביוטיוב לפעמים כן רואה קטעים מזה ומאיש משפחה אבל לא יכול לראות פרק שלם
  15. אני גם לא משחרר מהתפיסה שאנימציה זה לילדים אני רואה מצויירים רק עם הבת שלי. לבד אני לא זוכר מתי ראיתי. גם את זה ראיתי איתה, כל עוד ואין סקס לא אכפת לי שזה 18+ זה לא שהיא מחר תלך לבית ספר ותעקור למישהו את העיניים או הטחול בגלל זה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.