Jump to content

איכר פשוט

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. עכשיו גם ההנהלה שילמה לזונה? פשש זה חדש, עידכנת בזה את פשכצקי? למה פושעים? אסור להזמין נערת ליווי? ממתי זה מוגדר "פשע" ?
  2. השחקנים של הקבוצה שלי לא מאושמים בכלום. הם שוחררו. בן דיין שילם קנס קטן והלך הביתה. התיקשורת מנפחת כל דבר, אבל אם זה עושה לכם טוב, לכמה רגעים-תבלו.
  3. גם אני לא, אבל לפעמים יש דברים שמציקים בעין. מה אני אעשה.
  4. בן דיין ישוחרר, גג יקבל קנס, וימשיך להיות המגן השמאלי הכי טוב בארץ. דה סילבה ושכטר שוחררו, והם כבר בדרך הביתה. ואתה באמת חושב שבעיות ויזה ימנעו ממנטשאשווילי לשחק בהפועל? בקשר לפליקס, זה לא ההוא ששנה אחרי שחגג עם גביע אדום, לבש צהוב וקיבל את תמיכת הקהל הצהוב? אה, וניצחנו את הקבוצה הכי טובה בשבדיה 3-1, בבית שלה. סופשבוע צהוב? נו טוב.
  5. כן אנחנו פותחים את הליגה עם ציפיות אדירות. מילא הקטע הראשון בתחילת הנושא, עוד היה מצחיק, עכשיו אתה סתם מביך את עצמך כמו ילדה קטנה. והנה סיכום קל לך ולמכבייה, אם אתם רוצים להכנס לוויכוחים היסטוריים, על למי יש יותר אליפויות, מי ניצח יותר דרביים, מי מועדון גדול יותר, אז כן אתם לוקחים. אם אתם רוצים להכנס לוויכוחים על העונה הזו, שבו בשקט. כי אין לכם כלום, כלום. על העתיד? הקהל שלכם, אבי נמני, ההנהלה, השחקנים המתפרקים. מפה אני כבר אהיה זה ששותק.(בכל זאת, אני עוד רוצה לקרוא ולהגיב פה מידי פעם) חג שמח.
  6. אליפות אחת ב-14 שנה זה בטח מאז מדהים יותר. וואו, זה בדיוק כמו הפועל חיפה. מדהים!!! חמוד, אל תמכור לי סטטיסטיקה של אליפויות, כי את זה אתה יכול לספר לילדים בגן חובה שמתלבטים את מי לאהוד, תגיד להם שמכבי היא הקבוצה עם הכי הרבה אליפויות, הם בטוח יתרגשו. רק אל תספר להם שכל שנה מחדש בונים קבוצה לדאבל, ובמחזור 6 מדברים על העונה הבאה. איך אני אוהב את זה שפתאום דרבי זה שטות אה? מה זה דרבי היום? אפשר לתקן. זה בקטנה. רואים שאתה מהדור החדש של המכביסטים. אבל זה גם תהליך שקרה פה ב10 שנים האחרונות(עוד סטטיסטיקה!!! תרשום לך בפנקס החמוד שלך)
  7. לדעתי הפועל של העונה, לא יותר טובה מהפועל של שום(ואז ניר לוין). ואז בית"ר לקחה את האליפות יותר בקלות מחיפה. נוצרה הסיטואציה, שבליגה כל כך גרועה, קבוצה כמו הפועל, שלא משחקת כדורגל גדול בכלל ומחזיקה בסגל של קבוצת אמצע טבלה, הצליחה להאבק על האליפות עד היישורת האחרונה. מפה ועד הקבוצה הכי טובה שהייתה להפועל בשנים האחרונות, הדרך מאוד ארוכה. מפה ועד הקבוצה הכי טובה שהייתה להפועל מאז עונת הדאבל, הדרך לא קיימת כנראה. אבל בסדר, שמחה לעד תמיד הייתה שמחה טובה, אבל הפעם, בעונה הזו-כל אוהד מכבי שמספר לי שאין לי אליפות, אני אספר לו מה הצבע של ת"א. ואז הוא כבר בולע את הרוק, נושך את השפתיים ומסתובב לו. אתה עוד איתי?
  8. אם פותח הנושא חותם על גביע הטוטו כל שנה למכבי, מקום 6, להפסיד 3 דרבים ושהפועל תמשיך להיות סגנית. גם אנחנו חותמים.
  9. בשיא התמימות, אם בעלים של קבוצה מחזיק ב-3 כרטיסים של שחקנים, ובאותו זמן מחזיק בקבוצה שבה הם משחקים. והוא מחליט להעביר ללא כסף את שלושת השחקנים, כשהוא מחזיק בקבוצה, האם הוא חייב מבחינה חוקית לקבוצה משהו? שקשה לי להאמין שכל כך הרבה אנשים יעשו דבר כזה, אם זה לא חוקי. החבר'ה האלו יודעים טוב מאוד להשתמש במונח: "כשר אבל מסריח".
  10. מעניין איזה ציבור הוא גדול יותר כשזה מגיע לכדורגל, חילוניים(שבאופן ברור מעדיפים שהמשחקים יהיו בשבת מתוך נוחות של עבודה ומשפחה) וחיילים (שמן הסתם מעדיפים משחקים בשבת, ולא באמצע שבוע) או הציבור ששומר שבת ולא יכול להגיע למשחקים בשבת. אבל יאללה, שיעבירו את המשחקים ליום חמישי. זה יהיה מצחיק. אם פעם היו מגיעים 7-8 אלף בממוצע למשחקי ה"גדולות" עכשיו זה יהיה משהו כמו 3-4. בהצלחה.
  11. האשמות היחידות הן ההנהלות. זה שהתאחדות נותנת להן לגיטימציה לזיין ת'קהל שלהם, זה לא הופך את זה לנכון או לצדוק. שאלה, אם החוק יתיר לכם לשדוד זקנים, האם תעשו זאת? אני מניח שהרוב לא. מה גם, שאני שבטוח שיעקב שחר והחבר'ה שלו (שאר הבעלים) הם אלו שיזמו את החוק שקובע את כמות הנוער שמותר לקבוצות למכור.
  12. לראות מה אני מרגיש אלייך כמה שבועות אחרי השיחה האחרונה מה אני רוצה ממך אני מרגיש שאת גדולה עלי יפה וערומה בתיאטרון רוסי איך שאני שונא אותך ככה לא היה לי טוב כשהיית איתי את רחוקה מלהיות קצת שקט בשבילי אני כועס ומקווה שתיכשלי שתמשיכי לרעוד ולפחד משגעון אמן תשארי לבד לנצח מה זה נקרא לא לרצות להיות איתי מאוד קשה פה כל הלבד הזה, אוי ואבוי לי יש לי לחץ באוזניים וסרטים כחולים בראש יש לי עראק ופסנתר ואין לי אהבה בינתיים
  13. מה זה משנה אם המאמן שקרן, גונב דעת או אומר את האמת ומדבר יפה? הקבוצה(הפועל) נראת קקה וזה מה שיש. אני בכלל לא מבין למה זה מטריד אנשים מה המאמנים אומרים אחרי המשחק, מבחינתי מהמאמן מתבטא ב-90 דקות על הדשא. בדיוק כמו השחקים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.