Jump to content

סילאסי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About סילאסי

  • Birthday 12/08/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    תל אביב

Recent Profile Visitors

710 profile views
  1. אני לא נוהג לכתוב בפורום, רק לקרוא אחרי משחקים, אבל ההתנהלות של מכבי היא בושה וחרפה . אני בנאדם שעובד לפרנסתי כדי לשלם את המנוי ומותרות נוספות, ולא ייתכן שהמכירה מתקיימת פעם אחת בלבד במשחק של גביע המדינה. המשחק לא נמצא במנוי, כך שלא ניתן לצפות שכל בעלי המנויים יגיעו למשחק. מעבר לזה, החוסר התחשבות באנשים שלא יכולים להגיע באמצע השבוע לקופות ברמת גן מרתיח ומעצבן, ואפילו מכעיס. יש לי מנוי לשער 7, אני רוצה לקנות כרטיס לחבר, אבל בגלל ההתנהלות הביזיונית הזו אני אאלץ לבטל את התוכניות שלי. להבא, אני מצפה לתוכניות מעט יותר מתוחכמות כדי למנוע המאדומים להיכנס ליציע שלנו. במקום שהם לא יכנסו לשערים שלנו, גם כמה אוהדי שלנו לא יוכלו לקנות עבר חברים שלהם את המשחק.
  2. מרקו פולו, גם אותך העירה האזעקה היום בבוקר בסביבות 6:20? כל החדר שלי במפלסים רעד..
  3. אולי אפילו חמש. http://www.one.co.il/cat/articles/article....100330&bz=1 מצטער, אבל הייתי חייב להביא את הציטוט הזה. קרע אותי מצחוק ..
  4. אוקי, אז נשים את עצמנו על HOLD עד שיגיע הגול הראשון? לא, נחשוב מה לעשות כדי להביא את הגול הראשון. ולכן המשוואה פשוטה: אהבה = עידוד = ביטחון (שוב, לפחות במשחקי בית).
  5. אני יודע שרובכם לא יסכימו איתי, אבל כל החלטה שלא תהיה חייבת גם לעבור את מבחן התגובה התקשורתית. נראה לי שנתלתה כאן מספיק כביסה מלוכלכת בשבוע האחרון בכל מה שנוגע לקהל, ראה ערך סיפור אולטראס - שחקן. זה ישמע אבסורדי, אבל כל אקט שלא יעשה חייב להיות בעל איזשהו ערך חיובי. כל אקט שלא מסתכם באהדה, תמיכה - אלא ב"פיצוץ של אימון" כמו שכמה אמרו פה, או במחאה, יגרור הרבה רעש מיותר וחוסר שקט שבמילא יש יותר מדי במכבי. אז בבקשה, רגע לפני שאתם הולכים עד הסוף עם ה- "רק חורבן מביא תקומה", תנשמו. תאמינו לי שגם לדעתי הפיתרון שהיה יכול הכי לעזור לטווח הארוך מאוד היה מחאה, אבל במצב של היום שאנחנו חייבם ללקט כל נקודה ונקודה, זה פשוט יהיה חוסר אחריות מוחלט. אם אתם שואלים אותי, דבר עיקרי - חיזוק הקשר של הקהל לשחקנים. אין מה לעשות, רק אהבה מביאה אהבה. וכמה שזה קשה להראות (וכן, אולי גם לשקר) את האהבה הזאת לשחקנים שעד עכשיו מאוד איכזבו אותנו, מתוך האהבה יגיע יותר ביטחון במיוחד במשחקי הבית. נקודה אחת, תישמע קצת מוזרה דווקא בתקופה הזאת - החזרת הביטחון דרך החזרת המסורת. מכבי צריכה בתקופה הקשה הזאת את הדבר הקטן הזה שיזכיר לה מה זה מכבי. אז מה עושים? לדעתי, לוקחים את השיר שהוא פשוט מילה נרדפת למסורת, "צהוב עולה זה מכבי". כמו הרבה קבוצות באירופה, גם לנו צריך להיות המנון שיהיה מזוהה עם המסורת, שכל קבוצה תדע שכשהיא מגיעה לבלומפילד היא תשמע את השיר ואת הקהל שר אותו חזק. להשמיע את השיר הזה בווליום הנכון במערכת הכריזה של בלומפילד, שישמעו בעיקר את הקהל שר. נראה אותם לא יודעים מה זה מכבי אחרי השיר הזה: "בימים שקשה להם יותר, הם יודעים שאסור פה לוותר"
  6. סעמק עם האתר שלהם... לא מצליח לראות את המשחק של הפועל, כל שניה השידור נתקע. למישהו יש לינק?
  7. הסתדרתי תודה רבה ואגב - SOPCAST זה הדבר הכי גאוני בעולם. אנשים לא מבינים את זה, אבל זאת מהפכה בעולם האינטרנט. אתמול ישבתי וראיתי 90 דקות את המשחק של ליברפול מול מארסיי, וכל זה בSKY SPORT באיכות מעולה.. תאכלס, למי שמתחבר לכל ערוצי ה5+ חרא רק בשביל השידורים החיים, הוא יכול לזרוק את הכבלים לפח.. העתיד נמצא בתוכנה הזאת
  8. מישהו במקרה מוצא לינק למשחק שלהם לSOPCAST או כל תוכנה אחרת? תודה
  9. אתה יודע מוטי, חשבתי פעם כמוך. יותר נכון, נאלצתי לחשוב כמוך. התנדבתי בחמש שנים האחרונות באתר האינטרנט הרשמי של מכבי, כתבתי כתבות ובעצם כמעט ניהלתי את האתר ביחד עם עוד מישהו. גם בימים של קלינגר ב4-5-1 עם אמבמבה הייתי צריך לכתוב את אותו החרא: "אמבמבה עוד יגיע רחוק, אתם עוד תראו". גם כשהפסדנו לז'ילינה באותו קיץ ארור כתבתי "שמכאן תבוא הישועה, מהבור של התחתית". כשאלי כהן שיחק עוד משחק רק לא להפסיד עוד פעם הייתי צריך לכתוב כמה שהוא מדהים וגאון (לא צריך להיות גאון כדי לשחק בלי להפסיד ולהסתמך אך ורק על הגנה). אבל די. אמרתי את ה"די" הזה אולי 1500 פעם, אמרתי את הדי הזה גם כשהפסדנו ב3-1 להפועל וזכינו באליפות אחר כך, אבל הפעם יש תחושה שהדי הזה כבר מאוד מוחלט וסופי. די, זהו, אי אפשר יותר. אי אפשר להפסיד לקבוצה מאנדורה, להשיג נקודה בליגה, ולהפסיד לחיפה - וכל זה כשעוד לא עברנו שליש עונה. אז שוב אחי, בתור בנאדם שראה את כל החרא בק"ש מבפנים - אמרתי כבר אלף פעמים "די". הפעם אני מוותר, ונסחף לדיפרסיה. אין שום מקום לשום הודעה חיובית אחרי משחק כזה בתוך תקופה כזאת.
  10. ההפגנה הזאת כבר לא רלוונטית לדעתי, גם כי לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין את הלך הרוח במכבי.. לוני משתוקק למכור, וכררגע הבעיה שלו היא ממש לא תור ארוך מדי של אנשים שמחכים להגיש הצעה. מספיק לקרוא את הראיון לחג בעיתון ידיעות שמראיינים שם אותו, שהוא אומר במפורש שהוא לא רוצה להשקיע יותר בכדורגל.
  11. טוב לדעת שאני לא היחיד שמדרים לשדרות כאן בפורום.. אני מתחיל ללמוד תקשורת שנה א' בספיר אוטוטו. הולך לגור בקיבוץ יפיפה בשם מפלסים. אגב, יש מצב שלא יפתחו את השנה בזמן.. שוב פעם יש דיבורים על שביתה
  12. אחרי האירוע הזה אפשר להכריז סופית על הקמפיין הבא של האגודה למלחמה בסמים: רוני מאנה - זה הכל בגלל המריחואנה.
  13. ת'אלכס, יוזמה מעולה ומבורכת. חבל רק שהרבה אנשים יקבלו את זה בעין רעה, בתור איזה "עזרה למחבלים". זאת הדרך ליצור דו-קיום במדינה לנו. רק ככה. חינוך חינוך ושוב חינוך. אפילו בתור מכביסט,אני קודם ישראלי.. כל הכבוד למחלקת הנוער ל הפועל
  14. פשוט הזוי. אני מנסה להבין איך הגיעה ההחלטה על הפיטורין. נמני קיבל הוראות מאלי כהן, הבקיע לו שער מצמק.... ובסוף המשחק נמני פיטר אותו. רק במכבי..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.