Jump to content

Kal-El

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. לא ייאמן שהם מביאים את השחקן הכי שנוא על אוהדי מכבי בשנות ה90. אין שם אף אחד עם טיפת שכל בקודקוד.
  2. שזה הסלוגן של הפועל אוסישקין ? תביעת זכויות יוצרים מעולם לא היתה מוצדקת יותר...
  3. יש הבדל בין גב לא מלא ובין הגועל נפש שהלך אחרי הדרבי,מכל מיני מתוסכלים ביציע. הבעיה היא גם לא עם כמות האנשים שיצאו על העידוד,לא היו כל כך הרבה כאלה אלא עם איך שעשו את זה דוגרי אני מאד מבין אותם,לא מגיע להם לאכול את החרא הזה בגלל הקבוצה הזאת.
  4. כמו שכבר רשמו פה - הם לא רוצים להמשיך להילחם,זה לא שווה את זה וזה לא הפיתרון.
  5. אתה מעדיף שישקרו לך ? הקבוצה שלך מסריחה , בהתאם לזה גם עושים תפאורה. באמת כל הכבוד לכם, על 2 התפאורות שעשיתם...
  6. מה שהוא התכוון זה שהבחור שהוא נתפס איתו כבר לא קטין, הוא היה בן 17 וזאת לא עברה פלילית.
  7. ועכשיו זה הזמן לשאול את השאלה האם זה מסמל את תחילת סיום האידיליה בין הקופים לבין מועדין היט חיפה ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3659680,00.html http://one.co.il/Article/130783.html
  8. בדיון סוער עם משה בוקר אחרי שמשה בוקר כתב שמאנה מתווך בין בית"ר לשלדון אדלסון http://103.fm/include/updateview.aspx?id=r...tart=rak1301093
  9. בלי שום קשר לאירגונים הקטע שטומאסיץ מקבל אדום ואנשים מוחאים כפיים ואח"כ השופט מוציא לו צהוב כי הוא התבלבל ואותם אנשים שורקים לו בוז הוא בושה וחרפה. במקום לתת לשחקן שיהיה איתך לפחות עד ינואר ביטחון הם עושים הכל כדי לגמור אותו מהרגע הראשון... הם לא מבינים את הנזק שדבר כזה עושה ? יותר חשוב שהם יוכלו להגיד אח"כ צדקנו מאשר שמכבי תצליח ולתת לשחקנים שלנו ביטחון ?
  10. הויכוח הזה הוא ממש לא מה שגורם לנזקים. אף אחד לא אמר גם שטומאסיץ שחקן,בסה"כ אומרים שצריך לתת צאנ'ס ולא לשלוח אותו הביתה לפני משחק רישמי אחד כל עוד המערכת משאירה ורוצה אותו. מה החוכמה לכתוב על דרך חדשה ולא לקיים ?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.