Jump to content

G.S

משתמשים רשומים
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

About G.S

  • Birthday 17/10/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. בעקרון היעד הסופי שלי זה צפת אבל כל דבר שיקדם אותי למטרה יהיה טוב. בקשה? (: תודה!
  2. מה זה משנה רשמי או לא רשמי? הכי חשוב זה מה שגם ככה קורה בפועל... ראית כבר ביולי 2006 שהארגון הזה לא צריך להגדיר שומדבר כדי לעשות מה שבא לו.
  3. איכ את מגעילה אותי מה שאני זוכרת: ארץ המרדפים זה משהו שקשור לירדן ולמלחמת העצמאות לא היו בכלל שאלות על רמטכלים ואישים כאלה ואחרים היו מלא שאלות על מ.ק שקר-כלשהו (לא 77, השני) אבל בגלל שאני מלכת הפזמ יכול להיות שכמה דברים השתנו מאז.. וחוצמזה נראה לי שאת ואהרון חליוה דווקא באותו ראש =]
  4. קמנים. לא עשיתי שם קורס יסוד למזלי (: ניסים איש מרגש? הוא ממש מפחיד! בגלל מישהו מהמחזור שלי הוא ישב בכלא לפני חצי שנה, אולי זאת הסיבה שהוא ממש שנא אותנו.
  5. האוכל שם דווקא די בסדר.. הטבחים קצת משוגעים (ניסים, אימתו של כל קורסיסט) מבחינת שמירות- אין לך מה לדאוג, הקמ"נים עושים 3-4 מתוך 5 ימי שמירות באמצע שבוע (וסופ"ש ל2), ואם אתה עושה קורס בלי הרבה שבתות אז בכלל בקושי תשמור.. (:
  6. מישהו מצא במקרה? או שמע על בן אדם אחר שמצא? הפלאפון שייך לנעמי, מוטורולה V3 תודה רבה למוצא הישר!
  7. הייתי בהגנ"ש השבוע והכח הגזרתי היו שמשון. אחלה אנשים (: איזה מחזור אתה?
  8. מרד הדמעות/ אביב גפן ועכשיו אחרי כבר שהכל נגמר ועל דלת המדינה דופק לו האסון הבא שורשי אלימות מושקים מתוך משפך דמים מתי כבר נודה אנחנו אשמים כי האשמה עלינו והאשמה עלינו ערכים של אלימות זולה במרקעים כשחזירי הריטינג משמינים זה לא עושה אותנו חכמים רצחו שלום בכיכר ראיתי מול עיני איך הוא נגמר והתברר שאיש דתי בלי אלוהים ראה יותר מדי שלטים ועוד חייך במעצר מתי אתם תבינו כבר שהאשמה עלינו שהאשמה עלינו אפילו הנשיא דיבר שטויות וביקש סליחה זה לא רק שהמלך הוא עירום הוא גם נראה זוועה תסתכלו במראה שהאשמה עלינו שהאשמה עלינו --- 12 שנים, ובכל זאת זה נראה כאילו ממש לא מזמן אמא שלי סיפרה לי בעדינות איך יצחק רבין, ראש הממשלה שלי, נרצח ע"י ישראלי יהודי. 12 שנים, ובכל זאת יש אנשים שחושבים שרצח אישיות פוליטית כזאת או אחרת הוא פתרון הולם ל"תפקוד לוקה". 12 שנים, ויש אנשים שחושבים ברצינות שמה שיגאל עמיר עשה הוא לא כזה נורא כמו שעושים ממנו. כאילו מי ישמע מה זה. אני בחיים לא יבין איך יש אנשים שמצדיקים אותו ומרגישים סוג של חמלה במקרה הטוב, והזדהות במקרה הגרוע עם המפלצת הזאת. לרצח אין מחילה. וכדאי שכולנו נפנים את זה, גם הקיצונים והמאגניבים.
  9. שיוו גם אני בדיוק הייתי היום בסרט פשוט ענק! למרות שכשהומר אמר בהתחלה שאנחנו פראיירים באמת הרגשתי דפוקה שבאתי לסרט שמבוסס על תכנית טלויזיה (:
  10. איתי משרת מישהו עם בעיות קשב וריכוז שלוקח ריטאלין והכל, והורידו לו ל64 (רק על זה, אין לו עוד סעיפים). אין לי מושג איך מחליטים למי כן ולמי לא מורידים פרופיל על זה...
  11. למה? יהיה כיף! כל המילואימניקים יבואו =]
  12. הסיכוי היחיד שלנו לקחת אליפות הוא לסיים שניים ושבסוף העונה יחשפו איזה פרשת שחיתות בבית"ר, אבל הלואי שאתה צודק. אכזבה. פשוט בא לי לבכות
  13. ליגל... אני אפילו לא יודעת איך להתחיל. ובדיוק בגלל זה אני רק ארשום לך המון המון מזל טוב ואת מה שיש לי להגיד אני אגיד בצורה אחרת. (הנה הסמיילי שחיפשתי לפני יומיים =] )
  14. עומרי, ברגע שניסית מהלך צבאי, ולא סתם מהלך- בעזה היה לך את גשמי קיץ (ככה קראו למבצע אם אני לא טועה..) עד שהתחילה המלחמה בלבנון, שגם במהלכה לא גילית רחמים בעזה, ועדיין זה לא הלך ברגע שבמישור הדיפלומטי אתה לא משיג כלום, ברגע שאין לך עם מי לדבר ואתה עומד מול ארגוני טרור שלא נותנים לאף אחד להתקרב, גם לא לפיקצית הצלב האדום והאו"ם, ובגדול- כשההנהגה שלך לא משיגה כלום בכל דרך אחרת ועומדות בפניך שתי אפשרויות: או להשאיר אותם שם או לשחרר מחבלים תמורתם, אני אישית מעדיפה לשחרר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.