Jump to content

LIORMAOR2

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. באמת שלא באתי לריב אבל אני חייב לדעת. האידיאולוגיה שלכם זה לעודד 90 דקות לא משנה מה קורה, נכון? מה קרה דקה 60? נדמה לי שבדקה 60 קיפלתם כבר את הכל שכל היציע חושב אחרת אתם תמיד חייבים להיות שונים! למה צריכים לריב כל היציע עם עצמו עד שתפסיקו את הבזיון שעשיתם היום ביציע שבמצב 3-0 עוד המשכתם לעודד למה?! ולמה רק אחרי ה- 3-0 הבנתם שצריך להפסיק לעודד? למה לא מה-2 -0..? באמת שאני חייב לדעת
  2. מזה השירים האלה הינעל החיים שלכם... אג"אר - שבוי לאהבה קובי פרץ - אין לי עוד אביב בלעדייך גילי ארגוב - לחזור לחיים מושיק עפייה- גשם טפטף תומר איפה אתה??????
  3. מה את חייה ביותר מדי סרט? כל סטייק ונקניקייה יכול לבוא למשחק אליפות אבל תשאלי אותם איפה הם נמצאים כל שבת..אם הם באים לפ"ת נתניה..קריית אליעזר... לעומת זאת אוהדי ביתר..... קיצור די לחיות בסרט שאנחנו הקהל הכי גדול בארץ..אנחנו לא.
  4. בקיצר אני חייב להיתקבל לשם... + ולזה שרשם לי על הגישה לחיים אז כן...זאת אחלה גישה לחיים....רק ברע יבינו אותך..!
  5. זיןןןןןןן אין מצב כזה בחיים...אם לא לשם אני לא מתגייס בכלל.
  6. סבבה אחי..תבוא נדליק מנגל..עליי
  7. שייהההה 9.4 ...בילואו הפתעה תשאל את גילי הוא יגיד לך..
  8. מתערבים? תומר יימח שימך איפה נעלמתה? ברחתה לבת -ים כמו מנייאקק חכה תראה איפה אני יהיה עוד שנה וחצי ואיפה אתה... ו....9.4 זוכר?
  9. וואלה זיו אתה סתם מדבר עכשיו שטויות. לכל אחד יש בעיה... כרטיסים משטרה הנהלה שכל אחד יעשה את מה שהוא חושב לבד...לא מתאחדים אם אף אחד ובטח שלא אם גרמנים.
  10. "קניתי לך ********" שיייההההההההההההההההההההההההההההההההה
  11. כן כוס אמא שלהם גם אני הבנתי ככה...לא מעניין אותי אבל יש לי את כל מה שצריך כדי להיתקבל לשם אין שום סיבה שלא יתנו לי ...רק בגלל שאין לי קומבינות.
  12. בקיצור הייתי בצו ראשון הזה לפני איזה 3 חודשים ובקיצור עשיתי להם שם קצת בעיות. עכשיו מה הסיכוי שאני יבקש לשדר בגלי צה"ל ויתנו לי? יש לי מכתב המלצה מרדיו רמלה ..יש לי כתבות בעיתון..ויש לי תוכנית שבועית גם (ספורט). עכשיו אייך אני מבקש את זה? יעני אחרי הצו ראשון יקראו לי עוד פעם לבוא לשם או שאני צריך להיתקשר או מה? אייך זה עובד?
  13. וואלה דור תלך לטארבין באזור תעשייה הישן בראשון...יש לך שם נרגילות שתייה ומה שבא לך...ושם לא הכי מקפידים על 18 נכנסתי לשם ימי שישי 10 פעמים (זה עומרי)
  14. בדרן אתה אה?? סעמק אם המצב של הקבוצה אייך אנשים יכוים לצחוק בכלל
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.