Jump to content

מחסל האגדות

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי מחסל האגדות

  1. On 28.12.2022 at 00:58, ששון הצהוב said:

    בפסגת הלאומית כרגע נמצאת קביליו שלא יזיק שגם תצטרף לשיח- חשוב להם לארח בבלומפילד, גם יש להם לובי תקשורתי, גם בסיס לא רע של אוהדים עם מסורת וסיפור, וגם הם אשכרה מהעיר של האצטדיון עצמו.

    בנוסף חשוב לנגן על שני תחומים שבלטו בזירה הבינ"ל לאחרונה:

    1) הייצוג של חיפה בצ'מפיונס.

    שבעיריית ת"א ידמיינו את סיטי, או במקרה של האירופית ניוקאסל או לשם הדיון אפילו לסטר מגיעה לשחק פה והאוהדים עם מטריות.

    איפה נשמע דבר כזה?

     

    2) התדמית סביב קטאר.

    אני בכוונה לא משווה בין המשאבים, אבל המהפך התדמיתי שעברה מדינה הרבה יותר מוקצית תוך חודש זה משהו שחייב להיתפס גם למקבלי ההחלטות פה.

    שיחשבו שם בעירייה לא רק על השחקן ה- 12.

    הגג יכול לשמש גם את הנבחרות הלאומיות, מעמדות של חצאי וגמרי גביע, טורנירים בינ"ל, כל מיני סופר קאפים למיניהם, משחקי ראווה א-לה אורוגוואי ואתלטיקו וכמובן הופעות מוזיקה ובידור.

    איך אפשר להתייחס ברצינות לבלומפילד כמתקן כמו שהוא עכשיו?

    יפו היא לא עיר (היא התקיימה בעבר כעיר) וכיום היא רובע בתל אביב, גם שמכבי יפו הוקמה, יפו כבר אוחדה עם תל אביב. בכל מקרה אני לא חושב שקבוצות תל אביביות מהלאומית צריכות לשחק בבלומפילד (גם אם הם מייצגות רובע/אזור בתל אביב שבו נמצא האצטדיון), עכשיו מכשירים את אצטדיון שכונת התקווה למשחקי לאומית ושם כל הקבוצות התל אביביות מהלאומית ומטה צריכות לשחק. (בני יהודה ומכבי יפו)

  2. מישהו יכול לרכז רגע את כל המשחקים שהיו בהם אבוקות שנזרקו והפסיקו בהם את המשחק של קבוצות ליגת העל מאז שחזרנו מהקורונה והעונשים שקיבלו בעקבות זה? לדעתי המשחק הראשון שזה קרה היה נגד חיפה בבלומפילד 2-2, לדעתי היה גם בגמר גביע של חיפה ובאר שבע ואני לא זוכר שהם קיבלו עונש חמור כמו שלנו

  3. 14 דקות לפני, מכביסט לעד said:

    אוי מה היינו עושים אם אחרי שחיפה ובית"ר הדביקו לנו מדבקות שם ואוהדי הפועל קברו שם צעיף גם ב"ש היו יושבים שם ומדביקים מדבקות 

    לא נראה לי שהיינו שורדים.

    בוא נגיד שחסכו לעובדי הניקיון בבלומפילד עבודת גירוד עם שפכטל

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.