Jump to content

אוהד שאול

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,069
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About אוהד שאול

  • Birthday 12/02/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

3,341 profile views
  1. שימו פליי באחד הלינקים ותנו לנו בביקורת :-)
  2. אמת באיזה עשור התחילו לשיר את צועניה נפלאה?
  3. צריך עזרה קטנה מוותיקי הפורום והיציע.. זרקו שירי אוהדים שאתם זוכרים מהעשורים הקודמים (בעיקר משנות ה90 ואם יש פה אנשים שיכולים לתת משנות ה80 זה בכלל יעזור) מבחינתי כל שיר, אפילו רק צהוב עולה למיניהם. מי שיכול לתת את המילים לשיר או אם זאת רק מנגינה אז קישור כלשהו.. תודה!
  4. קודם כל השני למאי... גרשון שם את הפנדל לתוך החיבור באותו דרבי שאיבדנו קצת את הראש . דבר שני יש פה את היתממות השנה שלך ושל נועם שוהם... נו באמת לסאלם היה שיר? סאלם עבר פה מה שראדי עוד מאה שנה לא יעבור פה גם אם הוא יצטרף לדאעש. אף אחד לא הפסיק את זה, לא שער 2 לא שער 13 ולא אתם. עכשיו זה מאוד נוח לדבר על זה מבחוץ.. הגזענות הייתה תמיד חלק משער 11 לצערי, אפשר למזער אותה אבל לצערי יש גורמים בבלומפילד ועוד איזה שחקן שהחליטו שלהוסיף שמן למדורה זה יותר כיף.
  5. זה לא רלוונטי אם הוא אוהד הפועל או מ.כ. נס ציונה. הוא קילל את מכבי מתוך הלב שלו, מתוך אמוציות. לשחקן או אפילו לאדם כזה אין זכות לשחק במועדון מכבי תל אביב בלי קשר לרמה המקצועית שלו ובלי קשר איזו קבוצה הוא אוהד. מינימום של זהות.
  6. http://m.youtube.com/watch?v=7j13mznW2TI 7:08 איך אתם משווים את שכטר לזהבי או לטבח?? תקומו, תתעוררו. בקטע ששמתי רואים בצורה ברורה מאוד את שכטר מקלל את מכבי, אף אחד לא לחץ עליו לעשות את זה, אף אחד לא לחש לו על האוזן. שחקן שקילל את המועדון שלכם בצורה כזאת יכול לשחק בקבוצה? אם כן כנראה שאתם אוהדים חסרי זהות, חסרי עמוד שדרה. אני מאמין שהקהל שלנו הוא קהל עם עקרונות ושחקן שקילל את המועדון לפני שנתיים או שלוש לא יכול לדרוך במועדון נקודה!
  7. סויר, זה נושא הכי לגיטימי שיש. אנשים פה חולמים לעבור שלב, ותהפוך את זה איך שבא לך, העזיבה של סאלח מעלה את הסיכויים של מכבי לעלות שלב. נכון אנחנו עדיין לא פייבוריטים אבל אין ספק שהעזיבה של סאלח יכולה ליצור בבאזל בעיה. יכול להיות שהם יתגברו על זה / יביאו שחקני חיזוק בכסף הזה, אבל לגיטימי שהנושא הזה מעסיק אותנו. אגב אם תבוא בגישה של אני מכבי מי אתם בכלל אתה תצא מובס, מזל שיש לנו כמה אנשי מקצוע שפויים במערכת שחושבים שונה ממך.
  8. וואלה לא מבין מה אתם ממציאים שטויות על זה שאי אפשר לקבוע. חד משמעית אין נבדל תסתכלו בשתי התמונות על הקו של הפס בין החלק הבהיר של הדשא לחלק הכהה ותבינו שפשוט זוית הצילום מטעה אותכם. בתמונה הראשונה שהעלו כאן סימון הקו השחור הוא עקום (שוב תסתכלו על הפסים של הדשא). בצילום טלויזיה הגרמני הקו הוא ישר = לא היה נבדל . בדיוק בשביל זה המגרש מחולק לפסים של 5 מטרים.
  9. הוא הברומטר שלנו בלי ספק. הוא היה בסדר אתמול ושיחקנו בסדר (כן לא שיחקנו טוב אתמול, סה״כ בסדר). זו תחילת העונה ואני מקווה ומאמין שהוא ישתפר, אבל אם לא, יהיה לנו קשה מאוד לשמור על התואר.
  10. הכי טוב בארץ, למרות שיש לו תקופה פחות טובה. וכן הוא נתן להם גול שריסק אותנו סופית, אבל זה יכול לקרות. שחקן ענק, שער ענק. הבלם של באזל עוד מחפש אותו בבלומפילד...
  11. אם מישהו ילבש 8 יהיה פה תחריר! נושא מביך, שמח שיש פה קונצנזוס של כמעט 100 אחוז. לא יהיה יותר 8 במכבי!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.