Jump to content

Etay

משתמשים רשומים
  • Posts

    340
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Etay

  • Birthday 30/06/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Jedi Master
  • Interests
    Jedi Master
  1. רקע קצר..יש לי גלקסי 3 ויש לי בעיית קליטה רצינית בתוך הבית. לפני חודשיים עברנו כל המשפחה מסלקום לרמי לוי תקשורת, בתקופה של סלקום לא היו לי בעיות קליטה ועכשיו אין לי קליטה בכלל בבית. ההגיון אומר שהבעיה היא ברמי לוי, אבל לאף אחד במשפחה שלי אין בעיות קליטה. יש פה מישהו עם קצת הבנה בנושא שיכול לעזור?
  2. אולי אני גם אבוא איתך? (:
  3. תודה רבה על התשובות..דרך אגב זה 11550 המענק
  4. אז בשעה טובה מחר אני נוסע להשתחרר, הכל טוב יפה ופסטורלי אבל יש לי כמה שאלות שאני לא מצליח למצוא עליהם תשובה באתר של היחידה להכוונת חיילים משוחררים 1. בגלל שאני משתחרר בתחילת חודש מרץ אני אמור לקבל את המענק והפיקדון בתחילת אפריל(נכון?), אז באיזה תאריך בדיוק אני מקבל? והאם יש דרך לקבל את הפיקדון לפני אפריל? 2. שוב, אני משתחרר ב5 למרץ, זה אומר שאני נחשב חייל מה1-5 בחודש מרץ, אני צריך לשלם ביטוח לאומי וכל השטויות האלה על חודש מרץ או רק על אפריל? ואני אקבל איזשהי משכורת על חודש מרץ? תודה
  5. אני פשוט לא מאמין שזה קרה, לא מסוגל לעכל את זה איך לעזאזל נהרג לי חבר למחלקה? לא יודע איך לאכול את הדבר הזה עכשיו נדב רוטנברג, יהי זכרו ברוך
  6. אני צריך להגיע מחר בבוקר לבית ליד. מישהו יודע איך אני מגיע מתל אביב?
  7. אני רוצה להגיב רק לדבר אחד. בתור אחד שראה את החפק מגד מקרוב וכרגע מתפקד בין השאר גם כחמליסט פלוגתי יצא לי לעבוד טיפה(לא הרבה) עם 2 קשרגים ולהגיד שהקשרג הוא הבדיחה של הגדוד, או להגיד שקשרג הוא סמרטוט זאת באמת בדיחה די גדולה.
  8. אני כנראה מטומטם, אידיוט, טיפש, כסיל ועוד כמה מילים דומות. אבל אם אני אמות במלחמה שתבוא עלינו לרעה אז כן, אני אמות אך ורק כדי להגן על הקרובים שלי. (וואו כמה זמן לא הגבתי בפורום)
  9. רק אוהדי הפועל אנשים טובים ומכרו לחייל מסכן שכמוני כרטיס ב50 שח
  10. אם תגיע לשקד/רותם יש לך סגל מפקדים קטלני
  11. שלחתי לך פרטית אבל ננסה גם כאן המספר שלי 0526208740
  12. מישהו יודע איזה קו מגיע למאלי?(צאלים)
  13. דבר ראשון, פעם ראשונה שאני שומע שזה שליש וזה נשמע לי קצת מוזר, אבל אם אתה אומר אז פסדר. דבר שני, אם הם הפכו להיות קצינים בדרגים הגבוהים והמשיכו מעבר ל3 שנים, למה הם היו צריכים את המסלול הזה בכלל? ובעצם גם כאן מתחילה בעיה אחרת. בייניש שיוצא לקורס מכים צריך לחתום על עוד 4 או 8 חודש ומשם הוא יכול להחליט אם בא לו להמשיך, ובייניש שיוצא לקורס קצינים עושה רק 3 שנים. בעצם זה יוצר בעיות גדולות לכל אלה שמנהלים הכל מלמעלה, הם כל הזמן צריכים להתחשב בהם, הם לא יכולים לסמוך עליהם שישארו להרבה זמן והביינישים עצמם עושים תפקיד יותר קצר- מה שיוצר חור גדול בשרשרת הפיקוד. אני לא אכנס לחלק של כמה נהרגו וכמה הצילו כי זה נראה לי שטותי להשוות ואני די בטוח שזה לא נוטה רק לטובתם. אבל החלק הכי בעייתי בכל העניין הוא שרוב החברה האלה שמתגייסים למסלול הזה בעצם מנסים לעקוץ, ואל תגיד לי שזה חלק קטן, כי היתה לי מחלקת בייניש בפלוגה ואני ראיתי את אחוז האנשים שעוקצים שם, ומתבכיינים שם ורק מחפשים כל הזמן איפה לדפוק את המערכת ולעשות שירות קטן.(אני לא אומר שאין שם חברה טובים,יש שם כמה שאני ממש מעריך אבל לא יותר מחברה לא ביינישים). בקיצור, לא סתם יוצאים עליהם בזמן האחרון, פשוט התחילו לשים לב שכל המסלול הזה לא תקין מהיסוד וזה מתחיל לצאת.
  14. אני לא רוצה להכנס לכל שאר הנושאים, אבל בדבר אחד הוא צודק מסלול הביינישים זה פשוט בושה לצהל, בושה שקיים מסלול כזה. איזה סיבה יש להם לא לעשות 3 שנים?או לעשות לפחות חלק, לחזור לישיבה ואח"כ להשלים ל3 שנים? העיקר שהם אומרים שהם עושים 5 שנים.
  15. יצא לי להכיר כמה מד"צים(: תנסי לשאול אולי אני יודע קצת..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.