Jump to content

Naughtius-Maximus

משתמשים רשומים
  • Posts

    318
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1,957 profile views
  1. חילו כבר לא המאמן, הוא ברח כשראה שאין לו שחקנים/תקציב. המאמן הוא אחד השחקנים שלהם משנה שעברה... הליברו אם אני לא טועה, אסף מעיין. *אבל יוני אלמוג עדיין שם...
  2. שודר מזמן בערוץ 8... תתחילו לראות ערוץ 8. 8 זה בדם.
  3. אם עץ נופל באמצע יער מבודד הוא עושה רעש? תענה על השאלה הזאת ותקבל את התשובה שלך.
  4. תודה רבה מעיין, אני בשוק עדיין מזה שיש אנשים בפורום הזה שלא יודעים כמה אליפויות יש למכבי... 14 זאת המצאה של חיפה, יש לנו 19 אליפויות. 22 גביעים. הנתונים האלה מדויקים, זה לא משנה מתי נוצרה המדינה כשההתאחדות לכדורגל נוסדה ב1928.
  5. בכיף אחים שלי, כנראה זה רק אני ראיתי את זה ככה, אם כולכם חושבים ככה אתם כנראה צודקים סתם שוער, עדיף גיא סולומון/שטראובר/אוהד כהן אין ספק. סתם הייתי מסונוור כי הוא כזה חתיך. בכיף.
  6. 1. יחסית לוואן דר סר או לגיא סולומון? 2. יחסית לוואן דר סר או לגיא סולומון? 3. אם השחקנים שלנו היו יוצאים קדימה היה טעם למסור להם את הכדור מיד. בניגוד אליך יבריץ' מבין את המשחק ויודע שעם השחקנים העגלות שלנו עדיף לו לחכות כמה שיותר זמן עד שהוא משחרר את הכדור - ובצדק, אם הוא לא היה עושה את זה היינו חוטפים הרבה יותר גולים השנה. שים לב שגם אחרי שהוא מחכה שעה עד שהוא מוסר השחקנים שלנו לא הסתדרו קדימה... 4. יחסית לוואן דר סר או לגיא סולומון? 5. בכיף.
  7. 1. ספור לי בבקשה כמה גולים חטפנו בגלל היציאות שלו. 2. עכשיו ספור כמה גולים היינו חוטפים אם הוא לא היה עושה את היציאות האלה. יבריץ' תפקד גם בתור בלם כי אין לנו הגנה, ואין לנו קבוצה. יבריץ' הוא השחקן היחיד שמצדיק את החוזה שלו (לא משנה כמה הוא גבוה). אם נסתמך על אחוזי ההצלחה של מכבי בהבאה שחקנים בין אם הם ישראלים ובין אם הם זרים השוער הבא יהיה גרוע, השחקן הזר שימלא את השבצת יהיה הרבה יותר גרוע, ולקבוצה יהיו 0 שחקנים במקום ה1 שיש לה עכשיו. כשיש לך סוף סוף שחקן בקבוצה, והוא השחקן היחיד שלך, אתה לא משחרר אותו, אלא אם הקבוצה הולכת לפירוק. אלוהים ישמור, זו החלטה אומללה, ואם הגיבור הכי גדול שלי (והיחיד שלי) קיבל אותה, אז זו ההחלטה הכי אומללה שהוא קיבל בחיים שלו.
  8. זה סבבה מבחינתכם? אין בעיה כאילו? הכל טוב אחים שלי? זה הדבר הכי מטופש ששמעתי השנה, ושמעתי הרבה דברים מטופשים, לא להאריך את החוזה לשחקן היחיד שיש לנו בקבוצה. שחקן הכדורגל היחיד בכל אופן. בכיף
  9. ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה שאני ראיתי בחיים שלי (אני יכול לדבר רק על שנת 93 ועד היום). אנשים כאן צריכים להבין שכדי לשחק בצורה שהם משחקים, כשיש התקפות ששני הבלמים משחקים כחלוצים ושכולם עושים גם הגנה וגם התקפה בהנעת כדור כזאת, וגם לנצח צריך להיות הרבה יותר טובים מהיריבה. כדי לשחק כמו ברצלונה וגם לנצח צריך להיות טובים בכמה רמות בכל פרמטר מול הקבוצה שמשחקים נגדה. היה תענוג, חבל שנגמרה העונה...
  10. השחקן ה-12 הוא ארגון האוהדים הראשון בישראל. בתחילת העשור הוא הוקם והורכב בעיקרו מילדים בגילאי 15-20. אותם ילדים הלכו בניגוד לרוב אוהדי הקבוצה והחליטו לעודד בכל מחיר, גישה שונה והתלהבות שלא הייתה קיימת בישראל מעולם. לאותם ילדים תמיד היה שחקן אחד שעמד מעל כולם, שמו בישראל אבי נמני. נקודת המשבר הראשונה הגדולה של אותם ילדים (רובם בצבא כבר באותו זמן) הגיעה ב13.8.2003. רבים הפסיקו להגיע למגרשים לאחר מלחמות עיקשות, הרימו תפאורות למען שחקן שכבר לא נמצא במכבי ועודדו אותו בכל משחק. אלה אותם ילדים, אותם אנשים, אלה שהרימו את טדי ובלומפילד בזמן שאבי נמני שיחק בבית"ר. גם אז חלק גדול מאוהדי מכבי יצא נגדנו. השחקן ה-12 ואבי נמני תמיד היו קשורים ומחוברים בקשר הדוק, אני לא רואה סיבה שמישהו יחשוב שמשהו השתנה. באותה תקופה השחקן ה-12 עמד מאחורי אדם גדול ואהוב נוסף - אורי משיח, שלוני החליט להוציא עליו חוזה וממש התנכל לו באמצעות המשטרה, הסדרנים והתקשורת. השחקן ה-12 היה הראשון שעמד לצד אורי משיח ואבי נמני בתקופה הקשה ההיא. בוא נכניס זיכרון אישי (אני בטוח שלכל אחד כאן יש זיכרון משלו): לקראת סוף עונת האליפות, הגיעו שמועות שהולכים להעיף את אבי ממכבי בסוף העונה, הוא היה על הספסל, לא שיחק, הייתה הרגשה לא טובה. באותו שבוע שהגיעה השמועה לאוזננו הלכנו כ-20 חברי השחקן (ילדים, ילדים) באמצע הלילה למגרש חניה נטוש ובמשך לילה שלם הכנו את השלט שאתם בטח מכירים, 8 בדם אבי נמני לעולם, מאז היו משחקים בודדים מאד שהשלט הזה לא היה נוכח בהם. השחקן ה-12 זה אותם ילדים שהכינו את השלט ההוא, וכמעט את כל התפאורות והשלטים שאבי נמני היה במרכזם באותה תקופה קשה, לא אף אחד אחר, השחקן ה-12.
  11. וואו קרו כל כך הרבה דברים טובים העונה הזאת, מאיפה להתחיל? 1. לא ירדנו ליגה! 2. לא הגענו לאירופה (זה היה הסיוט הכי גדול שלי) 3. זכינו בגביע הטוטו השלישי בתולדות המועדון! כבוד! 4. הפסדנו רק פעמיים להפועל בליגה! 5. הפסדנו רק פעם אחת להפועל בגביע! 6. העונה הזאת הייתה הרבה יותר טובה ממה שהולכת להיות העונה הבאה! נ.ב. - הרגע הכי גדול באמת של השנה היה בדיוק באותו מקום של הרגע הכי גדול בשנה שעברה, בהדר יוסף, דאבל שני ברציפות בכדורעף.
  12. זה תמיד שיעשע אותי שאוהדי הפועל טוענים שמכבי היא קבוצה של הממסד... הרי ההסתדרות ומפא"י שלטו במדינה ביד רמה עד 77, הפועל ת"א הייתה הקבוצה של מפא"י וקיבלה תמיכה כלכלית רחבה ונדיבה מכספים שהיו אמורים להגן על הפועלים מתנאי העסקה לא הוגנים, לעזור במימון דיור ולספק תמיכה משפטית וכל זה כדי להאדיר את שם ההסתדרות ומפא"י. אחד המקומות היחידים בארץ שהייתה בו איזושהי התנגדות חזקה למפא"י הכוחנית הייתה העיר תל אביב וקבוצתה מכבי, הקבוצה הכי אנטי ממסדית שהייתה קיימת מקום המדינה (עד 77, שאז הגיע גם בגין וגם גביע אירופה) אפילו שבת"א באמת היה רוב נגד מפא"י גם בשנים מוקדמות יותר. אבל מה זה משנה, כל העובדות האלה מעניינות מישהו? העיקר השירים והמחרוזות והשופטים של מכבי... אגב אני לא חולק על העובדה שבלומפילד הוא אצטדיון של הפועל, לנו אף אחד לא בנה אצטדיון...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.