Jump to content

Ori b

משתמשים רשומים
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About Ori b

  • Birthday 24/01/1989

Recent Profile Visitors

3,342 profile views
  1. שלומי שופט מצוין, לדעתי אחד הטובים בליגה.
  2. רק מזכיר. זה לא אומר שג'ורדי לא מחזיק ממנו (להפך). אם וידאר יימכר (לא מאמין שמכבי תמכור אותו בינואר, כשבקיץ יש מונדיאל), אז גוהו בהחלט אופציה ריאלית.
  3. ענה כמו גדול. שיחה די ארוכה. לצערי, לא הצלחתי לשנות את דעתו. בעייני, השלישייה שציינתי זו השלישיה הכי מאוזנת שיכולה להיות. 3 שחקנים שיכולים לעשות הכל - לשחרר לחץ, לתאקל, לאיים מרחוק, לתת פס חכם קדימה. ג'ורדי גם לא מעוניין להביא את גוהו בינואר (סיים כמלך השערים בקזחסטן, לפני שני הסוסים של אסטנה. הוא מסיים חוזה בדצמבר), בטענה שיש את וידאר. חבל. הזדמנות מצוינת להנחית חלוץ מוכח בחינם. מה גם שוידאר עשוי לעזוב בקיץ.
  4. שער ניצחון של מרדיקוביץ' באשדוד בעונת אלי כהן. אם אני זוכר נכון, בעקבות הנצחון צמקנו (זמנית) את הפער מבית"ר לנקודה.
  5. זה, פחות או יותר, מה שכתוב בתקציר המשחק באתר של חיפה.
  6. באיחור. 15 דקות נוראיות בתחילת המחצית.
  7. כל כך לא מסכים. הסגל הזה, במקרה הטוב, ייאבק על המקום השני. עונה שלמה עם טבח, טיבי ופיליפנקה כבלמים? לא תודה. חייבים בלם זר נוסף. עמדת הקשר האחורי - ייני, עם כל האהבה אליו, לא מספיק טוב לעמדה הזו. אתמול הוא הפסיד כמה מאבקים פיזיים בצורה מביכה. גולסה 50-50, ממש לא קשר אחורי. דור פרץ לא בשל (ואני בספק אם אי-פעם יהיה). חייב להגיע קשר אחורי זר. באטוקיו, עד עכשיו, לא הציג יכולת ששווה הרכב. ריקן לא הציג יכולת ששווה הרכב למעלה משנה, חלש להחריד (רוב הפעולות שעשה אתמול הסתיימו באיבוד), . האגפים שלנו צריכים לכלול את אצילי (למרות שאני הייתי מעדיף לראות אותו כחלק משלישיית הקישור, ב"עמדת ה-10"), מיכה, בלקמן, יוני כהן ושחקן נוסף (עטר?). לסיכום: בלם זר, קשר אחורי זר ושחקן נוסף לרוטציה באגפים.
  8. סכום פסיכי. גם אני ויתרתי.
  9. אני די בטוח שהוא מרוויח פחות מכל המאמנים הזרים שהגיעו בתקופת יורדי. משמעותית.
  10. ולעניין - אלברמן זה נכס, במגרש ובחדר ההלבשה. פשוט אסון. אין בעל בית מקצועי כרגע, ולכן אף שחקן לא יוחתם בשבועות הקרובים.
  11. לוח המשחקים זהה לסיבוב השלישי בעונה שעברה. לב"ש יש 3 משחקי בית רצופים.
  12. מקווה שלא פספסתי משהו. מחזור 4: הפסד לחיפה (אחרי שמכבי ניצחה את רעננה) מחזור 12: ניצחון על אשדוד (אחרי תיקו של מכבי עם אשקלון) מחזור 13: ניצחון על ביתר (אחרי ניצחון של מכבי על הפועל חיפה) מחזור 14: הפסד להפועל רעננה (אחרי תיקו של מכבי עם כפ"ס) מחזור 15: תיקו עם הפועל ת"א (אחרי ניצחון של מכבי על אשדוד) מחזור 23: תיקו עם הפועל חפיה (אחרי ניצחון של מכבי על ק"ש) 2 הפסדים, 2 תוצאות תיקו ו-2 ניצחונות. 44.44 אחוזי הצלחה (נמוך בקצת מאחוזי ההצלחה של מכבי חיפה וקריית שמונה העונה).
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.