Jump to content

- אור -

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About - אור -

  • Birthday 01/10/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. אני לא צוחק אני באמת בעד שיקרינו את הסרטון הזה בחדר הלבשה לפני הדרבי!!! כמה שזה נשמע טיפשי אין אחד שזה לא יעביר לו צמרמורת!
  2. בואנה אין דברים כאלה רק עיוור שלא רוצה לראות לא היה מבין בכוסות ובגרעינים שעפו על גלבאן אחרי השער... התאחדות אדומה! http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.105915.html מיד לאחר שער השיוויון של בני יהודה, נזרקו חפצים מיציע אוהדי הפועל לכיוונו של פדרו גלבאן החוגג, שלא נפגע. למרות זאת, הדבר לא צוין בדוח השופט של איתן תבריזי, בטענה כי לא ראה את האירוע.
  3. אה וואי רק עכשיו ראיתי שהמכירה כרגע היא רק למנווים .. חשבתי שההטבה היא רק ההנחה.. תודה גבר!
  4. יש למישו את המס' של הקופות בבלומפילד לראות אם נשאר כרטיסים ל-11 (יש לי מנוי).?
  5. לדעתי הקבוצה הכי קשה שמכבי יכולה לקבל זאת P.S.G הם בנו שם אימפריה מטורפת!
  6. דרך אגב אם מקבלים רדיוס זה נופל על משחק הליגה מול אשדוד....כול הכבוד טיפשים!
  7. תשמע אומר לך ראסמי אני מת שיצליח בכול זאת גדל במועדון.. מכביסט אמיתי! נקווה שיחזיק לנו את השער. בקשר לקבוצה היריבה...באמת הגרלה קשה בשביל השלבים האלה.
  8. אני אישית הייתי מאוד מאוכזב מחיימוב..בלי שום קשר לגול תפס אוויר בקרנות ולא יצא שצריך.. אבל משחק ראשון אסור לשפוט אותו מקווה שלא יאכזב בהמשך!
  9. הפסד נטו של איווניר שיקולים לא ברורים שלו להוריד את אלברמן לעומת ייני שהיה סמרטוט ולעלות את קפליוטו שהיה גרוע כרגיל... אבידור אבידור!??! שמישו ישלח אותו למצרים!!
  10. משום מה המיקרוגל בבית החליט להשתגע ולא משנה מה אני עושה,כשהוא בחשמל ואני סוגר את הדלת הוא לא מפסיק לעבוד וניסיתי את כול הכפתורים. הסוג זה pilot chef אם מישו יוכל לעזור.. תודה
  11. אין שיטת משחק במכבי. \ כול יום מחליפים שחקנים בהרכב. איך אפשר לרוץ ולהביא תקופה יפה עם כזה ניהול "מקצועי"!!
  12. פשוט הפסד של מאמן! קולאוטי כלום לא עשה מאז שנכנס,הימור גרוע על פאביצביץ בתור מגן. ומישו מוכן להסביר לי למה מנדוניאין בא לקבל כדורים מניבאלדו בשביל להתחיל התקפה?!?!
  13. הרושם הכי עלוב שהיה לי הוא על הקהל תמשיכו לזרוק דברים אולי השחקנים יתעוררו! 2 דק' לסיום מבזבזים זמן כזורקים קולות,גרעינים וכו'.!
  14. תאמין לי אוהדים דפוקים כאלה הרבה זמן לא ראיתי נהנים לראות משחקים מהבית תמשיכו לזרוק עוד חפצים אולי זה יעזור!.
  15. הנה הקאץ' ידעתי שלא יכול לחתום שחקן כול כך מוכשר במכבי.. )) יכול לחלום על מס' 8
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.