Jump to content

Armagedon

משתמשים רשומים
  • Posts

    173
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Armagedon

  • Birthday 17/11/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

7,615 profile views
  1. משחק הבא שהוא ואדו יחליפו חולצות כדי לבלבל את הסקאוטינג.
  2. איפה כל מי שהפריש את זהבי? לא ראיתי את המחצית הראשונה, אבל אסור להספיד אותו אף פעם.
  3. להשאיל את דניאל פרץ. בטח אם ניקח אליפות ונהיה במיקום טוב לליגת אלופות, אינטרס גם של באיירן שיצבור דקות משחק.
  4. הייתי רוצה הגנה כזאת שינסו. טננבאום סאבוריט, בלטקסה, לוקאסן, שחר מה יש להפסיד.
  5. נכון, אבל הוא עדיין צעיר ויש לו לאן להתפתח. גם עונה ראשונה שלו בקבוצה עם לחץ וציפיות. אצלנו יש הזיה של 3 שוערים. אחד שוחרר והוחזר ולא מקבל בכלל צ'אנס ולא יודע מה כשירותו. אחד הביאו מתגלית פנמה. משפתי כבר שנים בליגה, לא יתפתח יותר. הגיע לתקרה שלו.
  6. לוקאסן עם בעיות חשק. סאבוריט יום אסל יום בסל. בלטקסה ונחמיאס, צר לי זאת לא רמה להרכב ראשון. שלמה, אולי היחידי שיכול להתפתח. לא ברור כל הרכבת הזאת, אשמה של קין, פרייס ואולי מנספורד. בעונה כזאת הפהפכה, למה לא לתת לטננבאום או אפילו שוער מהנוער? אם חיפה הימרה על כיוף, מי אנחנו שלא ננסה משהו חדש. משפתי אחלה שוער מחליף, זאת התקרה שלו עם כל הצער.
  7. הוא גרוע , הוא חלש, הוא בחיים לא אימן קבוצה. לא מבין איך מועדון כמו שלנו לא מנחית פה מאמן נורמלי וכל הזמן מחפש מציאות ביד 2. אפשר פעם בתקופה לתת צ'אנס. קראנקה קרסטאיץ קין ודיגל גם אם נביא אליפות, זה טייפ מאמנים שלא צריכים לדרוך פה. גג בחדרה או הפועל חיפה. אם ברק בכר לא כאן בקיץ, זה פספוס שיבכו עליו המון. צריך פורמולה חדשה, מאמן זר זה כבר לא קבלות למאמן שמביא אליפות.
  8. האמת, הייתי דופק קנס כספי כל השחקנים כולל המאמן. ביזיון של כולם. לא ככה מפסידים. העונה נשברים פה שיאים שליליים לצד שיאים חיוביים. דו קוטביות מטורפת.
  9. כסף לא חסר, לא יודעים להשתמש בו. אלוהים יודע איך אבישי כהן הפך למגן יחידי ופותח בסגל. למה לא נחת פה בלם רציני. איך לעזאזל אין קשר 10 שכולם ראו את זה ובסוף בא לפה שוער שנראה כאילו מתגלית. למה אדו כבר 3 חודשים בארץ ושיחק גג 10 דק'. הארכת חוזים לשחקנים בינוניים ופחד לחתוך שומנים. איך בית הדין מזיין אותנו בלי סוף עונה אחרי עונה. ברק יצחקי שחלב את המערכת לחינם ועוד ועוד ועוד. אנגלידיס שיום אסל ויום בסל. כל השדרה הניהולית/מקצועית חלשה מאוד. תביאו פה שוב ג'ורדי שינהל את הביזנס כמו שצריך. לא ברור למה נשארים באותה נוסחה.
  10. משהו העונה מרגיש מת, כל אירועי 7.10 והחטופים. רובי קין, זה מאמן שלא מצאתי שום חיבור לאישיות שלו, לא מרגיש שיש לו דנא של אוסקר גארסיה, סוזה או איביץ. הלוזריות שלנו, כמוטיב שחוזר על עצמו והתנהלות שפשוט ממחזרים משהו ולא מנסים להמציא את המותג מחדש. אתמול זאת הייתה כוויה, משהו ששנים יקח שירד אבל תמיד יזכרו. אליפות זה חשוב, אבל העונה מרגיש שמשהו נפגם.
  11. הרכב לדעתי. גלזר רביבו, ויטור, גולדברג, שחר אבו פאני, לביא גלוך עבדה, זהבי, חלאיילי
  12. פותח בהרכב הכי חזק, דקה 60 אם תיקו או יתרון לנו, מתחיל חילופים בהדרגה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.