Jump to content

אוהב מכבי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. זה מה שהשחקנים במכבי צריכים לעשות ככל הנראה כדי שהאוהדים יאהבו אותם, לשחד אותם וללקק להם כמו שאבי היקר עשה בנאמנות מופלגת. ראובן עובד צריך להיות חלוץ ואז לא נתלונן למה הוא לא מוסר.
  2. לכל אוהדי אבי נמני לכו לאהוד ביתר ושלא נראה אתכם יותר
  3. אבי נמני האליל שלכם באימון ביתר" בחיים לא הרגשתי ככה" יעני כל השנים אליפויות ומה לא מספיק אימון אחד שקופצים עליו הקופים האלה והוא שכח אתכם. " היו לי יחסים טובים עם אוהדי מכבי תל אביב" . זהו ילדים. הוא זרק אותכם תתעוררו.
  4. יש לכם שיגעון גדלות קצת. אולי אתם חושבים שאתם המצאתם את מכבי? רק מי שיש לו מינוי הוא אוהד? רק מי שחושב כמוכם ומבין אתכם הוא בן אדם? הקהל של מכבי גדול ומעורב מכל השכבות ומכל הארץ. אז אולי בלי העידוד שלכם נהיה קצת דרדלה, אבל מכבי לא תתמוטט בגלל שתשבו. שנים היתה קבוצה בלי עידוד מאורגן. אנשים באים צועקים. קצת שרים. וקופצים בגולים. מעניין אותי מה יהיה. נחיה ונראה.
  5. יש לכם שיגעון גדלות קצת. אולי אתם חושבים שאתם המצאתם את מכבי? רק מי שיש לו מינוי הוא אוהד? רק מי שחושב כמוכם ומבין אתכם הוא בן אדם? הקהל של מכבי גדול ומעורב מכל השכבות ומכל הארץ. אז אולי בלי העידוד שלכם נהיה קצת דרדלה, אבל מכבי לא תתמוטט בגלל שתשבו. שנים היתה קבוצה בלי עידוד מאורגן. אנשים באים צועקים. קצת שרים. וקופצים בגולים. מעניין אותי מה יהיה. נחיה ונראה.
  6. אני הייתי בשער 8 . ראיתי אתכם קבוצה קטנה יחסית יושבים כל המשחק רק בסוף לא התאפקתם. אני אישית מעודד בכל כוחי. אנשים באמת לא מבינים מה אתם רוצים. זה נראה נגד הקבוצה. עובדה היא שהשחקנים עצמם מרגישים שהקהל נגדם. היציאה של שער 11 שער 8 על הזין היתה דבילית וכאן מתחילה מלחמת אוהדים אמיתית. מכבי ניצחה ואפילו נראתה טוב. אתם לא רוצים לקלקל אבל זה מה שאתם עושים. ראובן עובד -השריטה חזקה ממנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.