Jump to content

אופיר_אוחיון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About אופיר_אוחיון

  • Birthday 14/10/1985
  1. למכבי יש בעיה של מגנים , זה הכל.. קלמי סבן פשוט חושך.. זיו עוד איכשהוא בסדר אבל בטח לא כמו שהוא היה בבית"ר. גפני עוד יותר חושך , הוא איבד כדורים אתמול אפילו בזריקות חוץ. שטראובר שוער מספיק טוב להמשך העונה , ליצן לא קטן אבל לא צריך להחליף אותו.. לפחות לא עכשיו.
  2. עד דקה 60 שקט ויעלה שלט שכתוב בו "רצית בית קברות ? קיבלת" כל 20 דקות בערך.
  3. ובמה זה יעזור? הדבר היחידי שזה אולי יגרור אחריו זה עזיבה של מאור מהקבוצה.
  4. נשבר כבר הזין לקבל גולים בדרבי משחקנים שחצו תכביש לא למכור , לייבש על הספסל או להעיף אותו לחול לליגה הקאזחסטנית
  5. אם יעקב בוזגלו לא מעשן שבוע הוא יחסוך מספיק כסף כדי לשחרר את מאור מהחוזה הנרקומן המסריח הזה
  6. למה מי אלה ביתר נו קבוצה חושך.. רק לשחזר תיכולת מיום חמישי ונצא עם תוצאה טובה , אני בטוח..
  7. זאת המדיום הזאת שעשתה תחזית בפגרה עשתה לנו נאחס בת זונה מכשפה
  8. זה לא משנה שחיפה הובילו , זה עדיין בושה שבבלומפילד מלא , הבית שלנו שיצחקי נפצע ויורד באלונקה , במקום לשמוע "יצחקי , יצחקי !" הוא שומע " הוא מת , הוא מת !" ואני לא מדבר על החלק שהוא עבר ליד שער 5. אבל בלי שום קשר לקהל מקפיץ לא מקפיץ , הבחירה של השירים ברגעים שהקהל רדום , הבחירה של להמשיך בלופים את מכבי "מכבי לא תתחיל להילחם" או את "צועק בכל העיר" שגויה. נכון , המילים נכונות למצב שהקהל שקט ולא מבין שהוא יכול להשפיע על התוצאה , אבל אין מה לעשות , השיר לא מקפיץ את הקהל , לא מתאים. בגלל זה שיש שירים מיציע ליציע , פתאום כל הרדומים מתעוררים וצועקים "מכבי זה אצלי בלב!" וחשוב לי לציין , אני ממש נגד להתחיל את המרוקאי סתם ככה פתאום כדי להקפיץ תקהל , כמו ששער 11 עשו ביום ראשון , זה סתם מאבד את העוצמה שלו.
  9. מההההההההה??? 3.5 מיליון יורו???????? יורו??? 3.5 מיליון בכלל??? אולימפיאקוס???? נו מה חשבתם , זה יצחקי..... אבל בכסף הזה היינו יכולים להחזיר את ארביטמן או להביא את שכטר אבל החלטה של ההנהלה , לא יודע לפי מה שראינו מיצחקי במשחקים האחרונים הוא בהחלט יהלום ששווה להשאיר אותו בקבוצה.
  10. שער 13 אתם ענקים ! והאני מודה נעשה חזק יותר ממשחק למשחק , סוף סוף חזר לעוצמות שלו. והנה זה רק מראה לכם שהמרוקאי זה לא רק בגולים זה גם לפני גולים
  11. יש איזה סיכוי קטן קטן שפרננדז יגיע למכבי ? ביתר פשוט כל הזמן פוגעים בעמדת הקשר האחורי , אחד השחקנים הכי טובים שהיו פה , יש לו הכל.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.