Jump to content

Knovler

משתמשים רשומים
  • Posts

    404
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Knovler

  • Birthday 20/08/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5,303 profile views
  1. נתן שני משחקים טובים פלוס. רק שישמור על המשכיות.
  2. מה אכפת לך לתת למישהו אחר לנסות? מקסימום נהיה יותר גרוע, בחירות הבאות תחזור לביבי. אני לא אנסה לשכנע מצביעי ליכוד, זה אנשים שמצביעים לביבי גם אם הוא ימכור את סבתא שלהם.
  3. דוידי 16, אתה קצת מצחיק. אוקיי אז פעם אולי היה פה גם לא בטוח, זה אומר שלא צריך לשנות? ובמלחמה האחרונה נתת לארגון קיקיוני לנהל אותך, להחליט מתי הפסקת אש ומתי לא, ובסופו של דבר סיימת את המלחמה בלי כלום - בלי שום הסכם. צר לי, אבל הרפיסות מול החמאס מאוד בלטה במלחמה האחרונה. הבנאדם שקרן, הבנאדם משתין עליכם בקשת ואתם ממשיכים להצביע לו. הגיע הזמן להחליף, ביבי קיבל את ההזדמנות שלו כבר, עכשיו מגיע למישהו אחר.
  4. עלה ירוק כל בחירות בטוחים שהם יעברו את אחוז החסימה, אבל אין להם סיכוי. ב2013 43 אלף בחרו בהם וזה לא הספיק. השנה הם יצטרכו בערך 150 אלף. חסר סיכוי. עוד יומיים הבחירות, ונראה שהסקר פה לא מייצג כ"כ את האוכולוסייה במדינה (בנט מקום ראשון). הגיע הזמן להחליף, הגיע הזמן לשנות. 6 שנים של כלום. הפסדים במלחמות, מבצעים בלי הסכם בסופם, פחד מללכת ברחוב מבלי שאיזה ערבי ידקור אותך, פחד מללכת בעוטף מחשש לטילים. אין תקווה. זינוק במחירי הדירות, עלייה ביוקר המחייה, עומס בלתי הגיוני בבתי חולים, וכו' וכו' וכו'. בטחונית, מדינית, כלכלית, חברתית - ביבי נכשל. הגיע העת לתת למישהו אחר הזדמנות. עכשיו מחליפים, עכשיו משנים. מצביעים למי שאתם רוצים - רק לא לביבי.
  5. הם לא יעברו את אחוז החסימה. אז הם יכולים לתמוך בביבי מהבית.
  6. עדיף אפילו שנאסרללה ייבחר ולא ביבי. רק לא ביבי. היה לכם כיף בשנים האחרונות? מבחינה כלכלית? מבחינה ביטחונית? תושבי הדרום לא הפסיקו לחטוף טילים על הראש, גם אחרי הפסקת האש וגם בהפסקת האש וגם לפני המלחמה או המבצע האחרון. פיגועים בשטחים, בירושלים. אז ביטחונית הוא נכשל. אני באמת חושב שאין הבדל בגישה של ביבי ביטחונית לשל מפלגות שמאל. גם כלכלית, פשוט נורא המצב שנוצר בין המעמדים, יוקר המחייה ועליית מחירי הדירות. כואב, קשה, חסר עתיד. אז אני מכיר הרבה שאנשים שבוחרים בביבי כי הוא "גבר" והוא "חזק" ו"יודע לדבר" ובלה בלה בלה, הוא רק אומר שהוא יטפל באיראן - וישר מקבל 20 מנדטים בלי לעשות כלום. סוף סוף יש תקווה לקצת שינוי. תבחרו לפיד, מרצ, תבחרו כחלון, תבחרו ליברמן, תבחרו עלה ירוק, תבחרו מצידי בערבים. רק לא בביבי. ובכללי אני מצביע עבודה. הפעם חייבים לעשות שינוי.
  7. לא עולים מחר :\

  8. וואי כמה זמן לא גלשתי פה. לדעתי לא משנה כמה נכתוב פה, זה לא יעזור... ואגב, אני חושב שאסור לקלל שחקן עם חולצה של מכבי...
  9. היי, אנחנו 4 חבר'ה, עם 3 כרטיסים ל8 וכרטיס אחד ל9. אני רוצה להחליף את הכרטיס האחד הזה לשער 8. אם מישהו רוצה - מצויין. או אם יש למישהו 3 כרטיסים ל9 והוא מעניין לקבל בתמורה 3 כרטיסים לשער 8 זה גם טוב. בטלפון - 0546553466 תודה מראש.
  10. אהלן מחפש בנרות את הקפוצון החדש של הפאנטיקס לא הספקתי לקנות והבנתי שנגמר מוכן לשלם אפילו כפול ************** זה המספר שלי תודה מראש
  11. גרבר עצבניים חחח ב9:00 ביום שלישי המכירה תפתח מחדש...
  12. זה ממש מעצבן. עאלק 14 מה זה השטויות האלה? 19 או 20 זאת השאלה. באתר הרשמי של מכבי כתוב 19.
  13. וואי איזה נושא מטומטם. כשאתה לא צם בתענית אסתר, אתה "פוגע" רק בעצמך. כשאתה לא עומד בצפירה, אתה פוגע בכל המדינה שלך, ובכמובן בכל ה6 מליונים שנרצחו בשואה. תהנה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.