Jump to content

N.S

משתמשים רשומים
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About N.S

  • Birthday 22/10/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1,514 profile views
  1. הערוץ נפתח גם ללקוחות סלקום TV בלי תשלום בזמן המשחק?
  2. https://www.youtube.com/watch?v=-IG4SpuiJBE קיבל על זה 5 משחקים הרחקה ו10 אלף יורו קנס. קצת מוגזם לא? בכל מקרה אני אוהב שחקנים אגרסיבים, שירד לתיקולים ויקח מידי פעם כמה רגליים איתו. תביא את הרגל של אוגו!
  3. מהלך מעולה של מכבי מבחינת תנאי ההגעה שלו. השאלה לעונה עם אופציה להשאלה לעונה שניה, כשבתום העונה השניה (שיהיה בן 32) הוא שחקן חופשי. מחשבה נכונה מאוד, נראה מפלץ.
  4. אם היו קוראים לאלמוג כהן אלמונד כהנבציץ' והוא לא היה ישראלי, נטו ע"פ רקורד של העונות האחרונות כשחקן מפתח בליגה הגרמנית, הייתם אומרים גם שהוא לא שווה? אם ב"ש היו מחתימים אותו, גם אז הייתם אומרים שהוא חלש ולא שווה? תפסיקו לזיין תשכל. הלוואי ויגיע בנוסף לקשר זר אכזר.
  5. תודה חברים, בגדול די הורדתם אותי מלקחת את הקורס במכללות פה בארץ. מה שכן, אחרי קורס מוצלח שעשיתי בSQL דרך Udemy חשבתי אולי במקום לקרוא את הספרים/לעשות קורס באלפי שקלים, לעשות משם קורס/ים בנושא. יש מישהו שעשה משם איזה קורס בנושא שהוא יכול להמליץ עליו?
  6. שמע קודם כל זה לא לגמרי פיקציה, מי שבאמת רוצה להיות בתוך זה ולהרוויח צריך חוץ מהבנה בסיסית ומזל עוד דברים כמו התמדה, למידה וסבלנות... יש אנשים שעוסקים בזה כבר שנים ובין היתר גם כעבודה העיקרית שלהם. אני אישית מכיר כמה. מה שכן אני מסכים איתך שאפשר מאוד בקלות למכור לאנשים חלומות עם הטייטל של "לייצר הכנסה נוספת", אבל זה לא הקייס אצלי. באמת מעניין אותי אנשים שעשו את הקורס ולדעת מה הם אומרים.
  7. התשובה שלי היא כן - אז למה שמישהו ינהל עבורי את הכסף ויגזור עלי עמלות שישאירו אותי עם תשואה זעירה?
  8. אני שוקל לעשות קורס למסחר עצמאי בשוק ההון ליצירת הכנסה נוספת/עיקרית אם ממש אתחבר לזה. יש כמה מקומות שראיתי כעיקריים: פסגות, מגמות, מיטב ד"ש ויש עוד שנראו כפחות גדולים. השאלות לאנשים שעשו פה - אשמח אם תשתפו קצת איפה הכי כדאי לעשות ואיפה אתם עשיתם? האם הקורס בכלליות מומלץ ושימושי באמת והצלחתם לייצר לעצמכם תשואות יפות לאחריו? תודה
  9. לקנות במחיר עלות מן הסתם ולא מספסרים תעזרו לי לקחת איתי אחיין שלי בן 6 למשחק ראשון של מכבי תודה חברים
  10. סבבה חברים תודה רבה, אלך על הסים המקומי. אנחנו זוג ונהיה שם 9 ימים אז סגרנו דירה ל5 ימים בפרידכסהיין ומלון ל4 ימים בקוואדם. ברלין ענקית וזה תלוי מה אתם מחפשים לעשות... בשביל חברים בתכלס עדיף לדעתי לפחות דירה בפרידכסהיין/קרוייצבורג/ניוקלן.
  11. נוסע ל8 ימים לברלין ואני צריך חבילת גלישה בתכלס רק בשביל הגוגל מפות (להוריד את המפה באופליין זה לא מספיק למי שתוהה כי אי אפשר לחפש כתובת בלי חיבור לרשת). הכי משתלם שכרגע ראיתי זה מה שגולן טלקום מציעים 99 ש"ח עם 6 ג'יגה גלישה, אבל זה מצריך ממני לעזוב את 012, לעבור לגולן טלקום ואז לחזור שוב ל012 כשאחזור לארץ. חשבתי גם על לקנות סים מקומי אבל בנסיעה לפורטו לדוגמא זה לא עבד. יש מישהו שעשה ויכול להמליץ?
  12. שני כרטיסים ליציע j זמין בווצאפ 0507111228
  13. מוכר 2 כרטיסים ליציע של אלקאמר במחיר עלות 05071112228 לקנייה מיידית (דרך מייל)
  14. מוכר כרטיס ליציע של אלקאמר, דבר איתי אם תרצה. 0506713814
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.