Jump to content

MaorMTA

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,908
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About MaorMTA

  • Birthday 02/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.12p.co.il

Profile Information

  • Location
    GATE11

Recent Profile Visitors

6,253 profile views
  1. למדתי תעשייה וניהול בבן גוריון, זה תואר קשה ועמוס לדעתי. את הבסיס המתמטי עושים עם שאר ההנדסות ורוב הקורסים של המגמה עצמה מאוד עמוסים עם המון עבודות. אם כבר להתכונן, בהנחה שאין לך רקע ממליץ לעבור טיפה על הבסיס בקורסי התכנות (בזמני היה ג'אווה). מתמטיקה של חדווא מאוד שונה מהתיכון, יכול ללמוד לבד קצת מההרצאות הראשונות של אביב צנזור מהטכניון. לא חושב שיש צורך במכינה אבל זה מאוד אישי ותלוי בך.
  2. מה החלטת בסוף? יש מקום שלא צריך לשלם בו את הדמי שימוש הקבועים?
  3. מהמעט שאני יודע, המלצה הכי חשובה על קופ"ג להשקעה זה קודם לדבר איתם ולנסות להשיג תנאים טובים. אני נרשמתי באתר ותפרו אותי עם העמלות (הממוצע הוא 0.64~ ואני משלם 0.8). מבחינת תשואה, אני עם בית השקעות מור בגלל המלצה של חבר וביצועים בשנים האחרונות. בינתיים התשואה ממש יפה. מצד שני, השירותים הדיגיטליים שלהם לוקים בחסר והייתי מעדיף דרך יותר קלה להעביר כסף וכו'.
  4. תבדוק על רשת mesh. אתה קונה שלישיית ראוטרים מחבר אחד ליד המודם ושניים ברחבי הבית ומקבל קליטה בכל הבית. לפעמים גם מגדיל תווך פשוט ב 50 שקל יכול לסגור תפינה.
  5. אצלי בדירה שמתי שתי יחידות ראוטר בטכנולוגיית mesh וזה ממש שיפר את הקליטה. יותר יקר ממגדיל תווך אבל נותן כיסוי מעולה בכל הדירה. https://www.google.com/amp/s/www.haaretz.co.il/amp/captain/tutorial/.premium-1.9125333
  6. אני השתמשתי תקופה באתר lingoda.com , בגדול זה שיחות עם מורים מכל העולם. לי זה מאוד עזר לשפר את יכולת השיחה. החיסרון הוא שיש שונות גבוהה מאוד באיכות המורים ואפשר ליפול על מורים גרועים לפעמים. ממליץ באופן כללי להתחיל לעבור לעבודה מלאה עם אנגלית ביום-יום: סדרות בלי תרגום או עם תרגום לאנגלית, קריאת אתרים מחו"ל, ערכים של ויקיפדיה באנגלית, פודקאסטים, ספרים וכו'.
  7. נשמע שזה מה שאני צריך. מה בעצם אני צריך לבקש מהם? פשוט פתיחת תיק? יש דרך להוזיל עמלות ועלויות? כשפתחתי קופת גמל להשקעה יצאתי קצת צנון כי נרשמתי באינטרנט עם עמלות גבוהות בלי להתמקח.
  8. קרנות מחקות מדד בארץ... רוצה להשקיע בכמה מחקי מדד ולשכוח מהכסף לכמה שנים במקום שישב בעו"ש או בקופת חיסכון של הבנק.
  9. מה הדרך הכי פשוטה וזולה לפתוח חשבון השקעות? אני רוצה לפתוח חשבון ולהשקיע בעצמי (לא קופת גמל להשקעה)
  10. לחצתי מתוך הרגל על הסר באחד האסמסים והפסקתי לקבל הודעות ממכבי עד שלפני אחד במשחקים עליתי על זה כי לא קיבלתי אסמס לרכישת כרטיס חוץ. אולי זה קרה לך גם.
  11. איפה אתה בוסה קבעתי מליון דברים ליום רביעי בטעות
  12. איך בטר קול סול אחרי עונה 3? גמעתי 2 וחצי עונות והשלישית מתחילה להימאס עלי ולשעמם
  13. אני מבסוט משל שיאומי Xioami YI היא לא יקרה וסוגרת פינה עם איכות טובה היא מצלמת כל הזמן ומוחקת סרטונים ישנים בשביל חדשים...
  14. הייתי בטוח שזו דאחקה של ציון 3 ולא סרט אמיתי
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.