Jump to content

פולק

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

691 profile views
  1. השעה 20:22 והאתר של לאן קרס כמו תמיד אותו סיפור
  2. כולם מגיעים כמו שהגיעו בשבוע שעבר?!? איך אנשים כאן לא מתביישים אחרי הפאדיחות של ההפגנה הקודמת? אמרתם 16:00 אחרה"צ, הודעות בONE ובYNET ןבוואלה בשעה 16:00 היו שם 12 אנשים כשהמארגנים הגיעו רק ב16:30 ואז הודיעו פתאום בפורום שההפגנה נדחתה ל17:00 עד 17:00 נאספו שם בערך 70-80 איש כשהרוב לא מהשחקן ה-12. וגם אז לפני ההפגנה, כולם באינטרנט - "כולם באים!" ו-"חובה להגיע!!!" אבל זה היה מביך. אני לא מבין מה יהיה שונה בפעם הבאה. הרי אתם לא יכולים להגיד שלא פרסמו את ההפגנה כי זה היה בכל האתרים. אני הייתי שם, כל מי שדיברתי איתו להגיע, צחק לי בפנים. זה המצב העצוב. בוא נקווה שבהפנה הבאה נמצא את הדרך למשרדים בתוך המבוך של הכניסה להתאחדות... ואולי גם משהו ישרף/יתנפץ/יהרס כי ללא נזקים אנשי ההתאחדות הגאונים לא קולטים מסרים.
  3. אני חושב שצריך לעשות בשיטת המשחק שלנו, בהתאם לשחקנים. קודם כל רציתי להגיד שסידיבה הוא אחת הפאדיחות שנראו במדי מכבי ת"א. לא מבין מה נימני ומזרחי ראוים בו מלבד כסאח במרכז,לא מבין לא ברור. הוא מוסר גרוע וושקוף, והוא איטי כמו צב אלוהים ישמור. אני חושב שצריך לעבור ל4-3-3 --------------שטרואבר זיו----פאביצביץ----סטרול------סבן ייני------בנינג------מדוניאנין עטר-----קולאוטי----בוזגלו את סבן אני מעדיף על מלול כי הוא עושה הגנה טוב, ואם לפניו ישחק מדוניאנין אז הוא לא צריך לעלות להתקפה כי שם ממש אין לו מושג, פשוט אסור לתת לו למסור. גם בוזגלו וגם מדוניאנין הם שחקנים שפורצים מימין למרכז המגרש עטר צריך את החופש לתנועה והוא אוהב לפרוץ משמאל למרכז. ולגבי באנינג, הייתי מאוד מאוד שמח אם היו מביאים את אלברמן במקומו, הוא איטי ולא חוטף מספיק
  4. אני לצערי לא יכול לטוס אם הייתי טס ולא היה מקום בטיסות לפריז הייתי טס או לאמסטרדם או ללונדון(ואין ספק שבאמסטרדם יותר כיף...) ומשם לוקח אוטו שכור. ב2002 כשמכבי כדורסל שיחקה בפיינל פור בפאריז, נסענו לאמסטרדם. שם השכרנו אוטו זול 4 אנשים נסענו 4 שעות ראינו תמשחקים, חגגנו ברחובות, אכלנו שתינו ונסענו חזרה לאמסטרדם. אפשר גם לנחות במדריד ונסוע עם רכבת. בהצלחה!!
  5. אנחנו עושים אולה בכל פעם שיש נצחון מרשים שבא ביחד אם תצוגת כדורגל טובה אנחנו עושים אולה כי זה כיף לנו. אם זה מביך אותך, אתה יכול: 1. להתחבא ביציע מהמבוכה. 2. אתה יכול פשוט ללכת הביתה. 3. אתה יכול להצטרף לחגיגות. יכול להיות שאני דפוק, אבל בטוח אני לא יקלל את השחקנים. ואם אתה חושב שלעשות אולה אחרי נצחון 1-0 על חיפה זה מביך, אז אתה הדפוק כאן(לא בקטע רע...). תבוא תהנה ממה שיש, תחיה את הרגע ותהנה מכדורגל.
  6. אה וואלה?!? ומי אתה בידיוק תזכיר לי? אם הקבוצה מנצחת ויש שמחה ביציעים, למה לא לעשות "אולה" בכיף? מה הקטע שלך? אני מת לדעת מה הבעיה ובמקום להתלונן, מה שאתה צריך לעשות, כשאתה נתקל בתופעה של אוהדים שיורדים לחיים של השחקנים, פשוט תעיר להם אני בשער 13 ואנשים חופשי משתיקים אוהדים שמגזימים.
  7. נבדק אושר ואומת זה מוני הראל ואני לא יופתע אם טביב הביא לו את החומר...
  8. אני רואה מה הוא אמר, ומה שיש לי להגיד זה: אמיר לובין יא סמרטוט רצפה, חתיכת זבל מסריח, נושך כריות ויורק נוצות. לך תיזדיין אתה וכל הקבוצה המסריחה שלך יא גוש צואה אתה יכול ללכת למצוץ למוני ולמכוער, לקצרה ודומב המתחנגל. דמגוג בשקל שמייצג את המיץ של הזבל בספורט הישראלי. לא שם עליך זין, לא רואה אותך ממטר, ואני לא מפליץ לכיוון שלך אנחנו מכבי תל אביב - ואתם על הזין שלנו.
  9. אל תדאגו יהיה שידור גם באנטרנט ביום המשחק יעלו לינקים
  10. אני מכיר מישהו ששייך לאגף השיווק של מכבי. הוא אמר לי שהשנה לא תהיה פרסומת של אגאדיר למעלה מאחורה בגלל שיהיו שמות על החולצות הם מנסים למכור את החלק האחורי התחתון אבל אין קופצים כי זה יוצא בתוך המכנסיים אצל חלק מהשחקנים. בקיצור כנראה שיהיו שמות.
  11. הנהלת מכבי באה לקראת האוהדים הותיקים. כל מי שהיה לו מנוי כלשהו באחת מהשלוש שנים האחרונות ,גם משנת 2007, נחשב לותיק כל מי שמסתבך, שיתקשר למרגלית, היא עוזרת ב100% מהמקרים. מרגלית אשה זהב!!
  12. אני חושב שאנחונו המרוויחים הכי גדולים מכל העניין הזה דבר ראשון, קיבלנו בחזרה את האפשרות ללכת לדרבי, ושהדרבי לא יתנהל מול יציעים ריקים, כי זה אסון. דבר שני, שהוא יותר מעניין,יש תקדים בהתאחדות על עונש יחסית קל במידה והשתמשת בפירוטכניקה. תכל'ס,אני מוכן להקריב משחק בית בלי קהל בשביל תצוגת פירו מטורפת בדרבי. כל השנים לא היה פירו בגלל ההסכם עם המשטרה, אחרי שאסרו עלינו להכניס ציוד ותופים. אבל להפועל לא עשו את זה אחרי הדרבי ולכן לא נראה לי שיעשו לנו קטע כזה שוב.
  13. אין לך מושג בכדורגל בנאדם סייג לחוכמה שתיקה מאור שחקן ענק, ללא ספק הכי טוב בקבוצה גם אחרי החיזוק כל אחד ממכם שמתייחס לאבא שלו, אתם יורדים לרמה שלו בזה שאתם מתייחסים, ובעצם אתם הופכים למפגרים כמוהו. לאנשים מותר לטעות, ונכון מאור טעה כשלא עלה בטדי לדשא. אבל תלמדו לסלוח ולהתגבר. תפרגנו ותתמכו בו והוא חביא לנו תארים כי הוא שחקן מעולה, ואם החיזוק שקיבלנו, הוא יכול לפרוח בגדול.
  14. שיהיה בהצלחה שחקן טוב שסבל מפציעה שהגבילה אותו וגרמה לו לא לשחק חצי שנה בחור על הכיפאק ושחקן מוכשר אורי, רק אל תלך לאכול פלאפל של אבי במרכז של קריית שמונה(פלאפל+סלמונלה ב10 ש')
  15. גם ככה הם היו משחררים לנו רק 2000 כרטיסים את הנקמה מגישים כשהיא קרה ההחלטה לא תבוטל כמו ששיטת הקיזוז לא בוטלה עכשיו הם יכולים לבכות כמו שהם רגילים, הבכיינם באדום. בעזרת השם הם יראו כל העונה את הדרבי מהטלויזיה. גולדהאר כבר הצהיר שבדרבי הבא הם יקבלו 10% מהכרטיסים בלבד. זה אומר 1550 כרטיסים. איזה כיף יהיה לראות אותם נמחצים על הקופות, כמו שהם עשו לנו. רק שלא יבכו שוב כי הם הביאו את זה על עצמם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.