Jump to content

eliorsevi

משתמשים רשומים
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. אורן אוהבים אותך אחי,ומקווה שמישהו באמת יוכל לעזור לך!!!!! חולה עלייך...
  2. רוצה למכור מנויי לשער 13 הוא לא שלי אז בלי שאלות,מי שרוצה שיתקשר 0506792717 תודה!
  3. כל מי שמעוניין במנוי לשער 13 שישאיר כאן הודעה או בפרטי 1000ש"ח תודה!
  4. מעונין למכור מנוי לשער 13 עקב נסיעה לפרטים מספר הפלאפון 0506792717
  5. כן,זה הבית הראשון,אחריו מגיע עוד בית,מישהו מכיר תשיר המלא???
  6. סליחה שאני פותח בישביל זה נושא חדש,אבל ביום שבת שמעתי שיר חדש נראה לי,מצחיק קצת! זה מתחיל בערך ככה:שמעון גרשון נסע על סוסיתא,נשרף,והפך לפיתה,משהו כזה בערך,מי שמכיר תשיר הזה ויכול לרשום אותו בימלואו אני מודה לו,תודה!
  7. על המנויי יש ניקוב של חולצה?????? מה זאת אומרת מה עושים עם זה???
  8. מכבי תל אביב לשנת 2006 אם כל אוסף הכוכבים זה שהגיע ויגיע! הצלחה שלא הייתה במועדון,או כישלון מאכזב להנהלה ולקהל???
  9. כבר היה משבצות לדעתי צריכים לתת לדיאדורה להכין חולצה,תאמינו לי יש מספיק מעצבים בחברה שיכינו משהו בינלאומי,ויהיה יפה!!! אבל אם תינתן לנו הבחירה אז ללא ספק חולצת המשבצות הכי יפה ונדירה....
  10. גודל הציפיות כגודל האכזבות,מכבי לא פנו בכלל לנימני,יכול להיות מאוד שהפירסומים אמיתיים,אבל בואו לא נשמח כי כלום עוד לא קורה בנתיים,ניתן לזמן לעשות את שלו,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה רק להתפלל שכל הכתבות בקשר לחזרה של המלך למכבי באמת אמיתיות,נקווה מאוד שפדרמן יפעל להחזרתו כי הוא באמת יכול להשפיע על חזרתו! על תצפן כי תתאכזבו בסופו של דבר,כדאי לנו מאוד להיות סבלניים ולהמתין,כמובן שזה טוב ללחוץ להפגין להראות שאנחנו באמת רוצים אותו,אבל חוץ מזה כלום! תתפלו אנשים כי זה יכול לקרות,זה הדבר היחיד שיכול לעשות לנו באמת טוב! בנתיים יש לנו משחק גביע מחר(נוחכות חובה)אנחנו רוצים לנצח כי זה מה שנשאר לנו בכל העונה המגעילה הזאת! עד המוות מכבי! elior sevi
  11. יש לי 2 חברים במכבי,ככה שאני לא מתכוון להחמיץ תמשחק הזה! אנשים על תישארו בבית תעשו מאמץ ותיצאו מהבית,ותגיעו לקריית שלום!
  12. בקשתי הראשונה הייתה אולי לא כל כך ברורה,אז אני יסביר את עצמי יותר במדוייק,אני מבקש ממי שיש לו את הקליף שיש באתר האולטראס מהדרבי של שנה שעברה באורך חמש דקות,עם ה****** והרימוני עשן,שישים את זה בבקשה בהורדה!מכוון שבאתר עצמו לא ניתנן להוריד את הקליף! שוב תודה אחים שלי! עד המוות מכבי!
  13. יש באתר האולטראס קליף של מכבי באורך של חמש דקות,מהגהנום שעשינו שנה שעברה,עם ה****** ורימוני עשן, אם למישהו יש וישים את זה להורדה אני יודה לו מאוד תודה אחים שלי! עד המוות מכבי!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.