Jump to content

המכביסט מהדרום

משתמשים רשומים
  • Posts

    94
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by המכביסט מהדרום

  1. אפשר לנעול או שיגיע עוד מישו? אולי ואן לוון יהיה מוכן לקבל שיבוטה?
  2. מחפש כרטיס סטודנט ל11 לחצי אם מישו מוכר...
  3. אם מישו רוצה למכור כרטיס להיום אני מעוניין מאוד לקנות
  4. מחפש לקנות כרטיס חייל\נוער\סטודנט אם מישו לא מתכוון ללכת
  5. בחודש וחצי האחרונים די הרועו תנאי העבודה שלי (עבודה אגדית אך ההתנהגות לאחרונה דומה להתנהגות של הנהלה גנרית בהפועל) כמו כן לא הוצגו תנאי עבודה בכתב (הוצגו בע"פ מה שכן מוכיח את הרעת התנאים), האם יש משו לעשות בנידון? אפשר לתבוע ? קיים פה עוד לעניינים הללו?
  6. יש סרטון של חרישי הוא הלילה? תצוגת צעיפים מטורפת ב7-8 שהזכירה את מה שהיה במערבי ב2013 במשחק אליפות
  7. בתקופת שוטא הין טינופים מחדר ההלבשה
  8. מה שפתחו במערבי לא קנו ועדיין לא פתחו את המערבי עליון
  9. משחק חוץ אצל אלופת רומניה שהליגה שלה כנראה פחות או יותר ברמת הליגה פה. לא ראיתי משו מלהיב אצל הרומנים אבל גם לא ראיתי אצלנו. ציפיתי שנספוג עוד גול (מהאלה שלא באמת קשורים למהלכי המשחק). נצטרך להיות עם הרבה יותר ביטחון בהתקפה בבית -היו התקפות טובות אבל חוסר דיוק מזעזעז אצל ההתקפה, שעם קצת יותר ריכוז אתה כובש.
  10. נגיד תודה אם נצליח להתחרות עם הפועל על מקום בפלייאוף העליון הגנה בדיחה, ליגה חלשה
  11. 280 שקל בנוסף לאלף שאני משלם למכבי? לאנשים שהולכים למשחקי חוץ זה חובה, אחרת מה? בנאדם שבא לפעם אחת חיפה לעומת פעמיים מי שמגיע מקבל סיכוי יותר גדול להגיע לדרבי כי שילפ עוד 280 שקל?
  12. אולי מבחינה מילים הוא סביר פלוס, אבל מבחינה מוזיקלית/ביטים הוא מטורף. שקל יוצר גאון
  13. בוליביה זה "מה היה קורה אם בדואים היו מקבלים מדינה" לה פאז זה מה שרהט חולמת להיות יום אחד
  14. איך קרה שכחלון שכל ה4 שנים דאג רק להביא כסף למוקדי כוח כדי שיראה חברתי ןשר אוצר טוב לא עובר את אחוז החסימה? יש מצב שחלק מהעם שמחזיק בתפיסה סוציאלית הבין שיש גבול לכמה אפשר לחלק לכולם כסף? בגלל שמצביעי כחלון חושבים שיש צורך לחזק את ביבי? או שזה בגלל שזה נטו כחלון ואין איתו עוד מישו משמעותי במפלגה?
  15. כל הזרים חוץ מסבוריט זה להעיף 3 (בהנחה שניקוליץ לא נחשב אצלך מישו שצריך לעוף). את ציקו היית מעיף? ראיקו זר שמחליש אותך (יעזוב בכל זאת)?בתכלס אתה מדבר אז על אמאדור שצריך לעוף מכבי תצטרך להביא 3 זרים - בלם גבוהה שיתאים לאירופה, חלוץ ברמה וכנראה יביאו שוער
  16. אין דחיפה של קהל, אין אווירה של משחק כדורגל, משחק באווירת אימון שסכנין תנסה לנצל לטובתה. נקווה שיבואו שם בדריכות יתר כאילו הפער מהמקום השני הוא נקודה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.