Jump to content

ששון הצהוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

3,498 profile views
  1. היו חמש חזרות מפיגור לשוויון: ריינה פעמיים. סכנין בית. חדרה בית. צלייה חוץ. ושישה איבודי יתרון. ארבעה הסתיימו בניצחון (נתניה חוץ, צלייה בית, סכנין טוטו, יתרון כפול הדרבי). ושניים הסתיימו באיבוד: ריינה בית, לרנקה חוץ. עם כמה שמרגיש קריספי, לא הפכו נגדנו בתוך משחק.
  2. @Sawyer תאשר לי שנסענו למשחק המרגש הזה?
  3. הסתברותית הסיכוי לקבל את סנט. ג'ילואה או אולימפיאקוס הוא הגבוה ביותר. כיוון שעבורן אנחנו רק מתוך 7 אפשריות וגם אנחנו רק אחת מתוך 7 את אפשריות (בניגוד ל - 1 מתוך 8 בקרב שאר המשתתפות).
  4. @החתול הצהוב חחח השמאות קור על הגביע בראשון זו מניה יותר בטוחה מזריחת השמש.
  5. כל הכבוד על 13 שנה 2024-2011. ואם לסיים את הרצף אז לא נורא ממקום ראשון בהפסד הכי מינורי. אפשר גם להתנחם שעד כה בשלוש האליפויות הם לא השכילו לנצח. נקווה שההפסד ייזכר רק כפנצ'ר בדרך לאליפות. ברכות לרפאלוב ולחיפה שהיו עדיפים ומכבי פשוט היו עייפים. נחדש את הרצף באפריל בע"ה.
  6. זה ייגמר מתישהו. אבל עצם זה שרצף שלוש האליפויות שלהם לא הספיק כדי לקפל לנו את הרצף זה כשלעצמו הישג.
  7. ושוב איתכם... לא ייאמן שזה עדיין אותו נושא. 12 שנים ושמונה חודשים ללא שחיפה תנצח אותנו בבלומפילד. ברביעי זה יהיה היום ה - 4,260. 07.05.11
  8. מבחינה קוסמית אם לא היינו מפסידים ללינץ (ומנצחים באלאשקרט) ולא היינו מוגרלים נגד פ.ס.וו אולי זהבי לא היה זוכה לבוסט ההערצה שקיבל. אולי מסלולו היה משתנה בכיוון אחר. אולי היום על הקווים עוד היה עומד יצחקי. ובחוד היה פותח רארש איליה.
  9. וואו. אני איזה 70 שנה רואה כדורגל מהארץ ומהעולם. בחיים לא נתקלתי בשלושער מפחיד כזה של שחקן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.