Jump to content

עומר קפיץ

משתמשים רשומים
  • Posts

    562
  • Joined

  • Last visited

  1. מרטינוביץ' ראזיץ' והצ'רלס קלור האלה נראים לי שחקנים חלשים
  2. גם פרסמו שטאפאלוביץ' סיכם במכבי, נו אז?
  3. מוזרה ההחלטה שוינסנט קומפאני לקח, לא בגלל שהוא סירב לצ'לסי, אלא בגלל שהוא גם העדיף את המבורג על אינטר...
  4. תמיד הייתי מביא את טאפאלוביץ' מבוכום למכבי במנג'ר... במנג'ר הוא טוב...מקווה שלא נתבדה במציאות אם הוא באמת יחתום אצלנו...
  5. טל בנין הרוויח 750 אלף דולר נטו! ל-עונה!!!! (נמני הרוויח 600 אלף)
  6. השאלה היחידה שעולה: מאיפה בדיוק הכסף למשה ביטון מגיע? 1.1 מיליון ל-3 שנים כשלנמני חייבים 150 אלף דולר?
  7. שמור וזכור: אז זהו שאתה טועה, עצם העובדה שאתה אומר להם (למדריכי כלואים בכלא) לכו זדיינו וזה, זה לא כזה טוב, למה הם יכולים להאריך לך את השהות בכלא...בעוד יום, יומיים, חודש, חודשיים. זה שנשפטת זה דבר אחד, אבל ברגע שאתה בכלא, זה כמו להיות מסופח ר"מ 2, אתה שייך לכלא, לא ליחידה שלך. ואף אחד לא מנקה אסלות עם מברשת שיניים ודברים כאלה, האכילו אותך סרטים...זה כבר לא מה שהיה פעם, ואם מישהו נותן שדברים כאלה יקרו לו, הוא מסכן.
  8. כאחד שמכיר את המקרה קצת יותר טוב מכל האנשים פה, אני יכול לומר רק שהילדה פשוט לא בסדר...אני מתכוון מבחינה פסיכולוגית, לא בנוגע לפן המיני...שברור ששני הצדדים לא בסדר.
  9. א. הוא לא יעזוב, זה קורה כל שנה הסיפור הזה. הוא יחתום כמו גדול לעוד עונה-שתיים. ב. אריק הוא ירוק מגעיל והוא שונא מכבי ג. גם אם אנחנו רוצים אין כסף להביא אותו. ד. לליגה הישראליות לא משנה באיזה קבוצה הוא ישחק הוא יהיה טוב מאוד כך שלומר שהוא גומר את הקריירה זה בולשיט.
  10. אף אחד מהחיילים לא יישב אפילו דקה בכלא.
  11. עוד זכיה גדולה בהשקעה של 100: סולומן איקס שלשות (אין זה ההימור הכי אהוב עליי) מכבי ביותר מ-9 טאו ויטוריה ביותר מ-14 5,000
  12. הסיבה שזכי לא קונה היא פשוטה: לוני מוכן למכור לו רק 49 אחוז, זכי אומר לעצמו, גם אני יקנה וגם אקבל 49 אחוז, גם אשקיע כסף וגם לא יהיה לי את זכות ההחלטה? אז מה זה שווה.
  13. לפנינה שורוק: מה זה השטויות האלה?! אני הלכת למשרד הכרטיסים של רומא, קניתי שם כרטיס ב-20 יורו, למקום הכי טוב במגרש, למשחק בליגת האלופות, מי שרוצה לקנות כרטיס אין מה לעשות צריך לקנות במגרש, כי אין מקום אחר, בדרך כלל הכרטיסים נמכרים למנויים, וגם אם לא אז הם נמכרים דרך המשרדי כרטיסים או במגרש עצמו, זה ככה בכל העולם. השיטה הבטוחה: לבוא 3 שעות לפני המשחק להתחיל להתמקח עם הספסרים, שיראו באמת שאתם רוצים אבל לא פראיירים, אל תקנו בשום מחיר, ואז 5 דקות לתחילת המשחק, הם יבואו אליכם ויורידו לפחות 50 אחוז, אלא אם תיפלו על איזה ספסר שלא רוצה הרכב כסף, מוכן למכור לכם באיזה 20 אחוז רווח מהכרטיס המקורי וזכיתם. כמובן שאם תקנו קבוצה של אנשים כרטיסים, זה יהיה יותר זול מאשר לקנות כרטיס אחד.
  14. עם המחויבות, הלחימה והאהבה של השחקנים שלנו לקבוצה, לסמל ולאוהדים, זה לא רעיון כל כך רע, הגענו למצב שאפילו שכירי החרב הזרים, ישחקו בשביל הסמל יותר מהשחקנים שלנו (להוציא את נמני).
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.