Jump to content

אמיל

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אני באמת לא יודע מה תהיה התוצאה הסופית בטדי, אבל התוצאה הסופית בטדי היא לא משמעותית. מה שחשוב שנלקחה החלטה חשובה מאוד. לפי הגישה שלך אין טעם בכלל לצאת למלחמה ובואו נשלם גם 150 ש"ח אם צריך. השאלה היא תמיד אותה שאלה - איפה אתה מותח את הקו האדום.
  2. אני גם לא בא להתווכח, אני פשוט אומר לך - תחקור קצת. אתה חושב שארגוני אולטראס לא עושים מחאות? וזה שהקופים זה ארגון אוהדים של קבוצה מתחרה, לא אומר שאתה לא יכול פשוט לפרגן על החלטה אמיצה ובמקום זה אתה קורא לזה "ניצול טרנדים". אני חושב שהשאיפה שלך צריכה להיות שגם המנהיגים שלכם יצטרפו לטרנד. לא כי זה טרנד, אלא כי זה טרנד מוצדק מאין כמוהו.
  3. אז אין לך מושג מהי תרבות אולטראס. מצטער. וזו הודעה מביכה למדי.
  4. לא מבין, מה זה אומר בדיוק אתם יותר חזקים בהחרמת משחקים? מאיזה סיבה? להזכיר לך שהקהל של מכבי ת"א זה הקהל שיזם הכי הרבה חרמות? זה לא נאמר בסרקסטיות, אך ורק עובדות. אני לא יודע מה תהיה התוצאה בסוף בטדי, מן הסתם הארגון לא יכול למנוע מכל האוהדים להגיע, במיוחד שמדובר במפגש כל כך פיקנטי. אבל מן הראוי שארגון שמתיימר להוביל ולהנהיג קהל כל כך גדול - ייקח החלטה כל כך חשובה. אני כן מאמין שמספיק באזז של 5 משחקים רצופים בו ארבעת הקהלים הגדולים בארץ מחרימים משחקי חוץ עד שהמחירים ירדו, וזה יגמר. ואם זה ייקח יותר? אז שייקח. הגיע הזמן לשים אותנו האוהדים לפני כולם. בסוף, אני מאמין שאני לא צריך לשכנע אתכם, זוהי גם טובת המועדון שאתם עומדים מאחוריו.
  5. בדרבי הזה לפחות הקבוצה הפחות טובה נלחמה, ירקה דם וניסתה לשבור רגליים לשחקני הקבוצה היותר טובה. מה שאתם לא עשיתם, בנוסף לזה שלא שיחקתם כדורגל. דרבי זה מלחמה קודם כל, וזה מה שהיה היום (יותר מצד האדומים יש לציין). אף אחד לא ציפה באמת לכדורגל גדול מהפועל חיפה.
  6. ומה תגיד על הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה של ישראל (מכבי חיפה 02/03) שהפסידה אליפות למכבי ת"א בינונית מאוד? בגלל זה היא לא קבוצה טובה? אפילו לא נחמדה? שטויות. זה הכל עניין של כמה אתה באמת רוצה. ואין התלהבות לבוא לשחק מול עכו אחרי שאתה רגל וחצי בליגת האלופות. זה מעצבן, אבל מובן. וכן, אני אוהד חיפה אם לא שמת לב. אבל לא בגלל זה אמרתי שהקבוצה שלנו ב 02/03 הייתה הכי טובה, אלא פשוט כי היא באמת הייתה. ולמי שחושב אחרת, אז לטעמי זה נובע מחוסר אובייקטיביות. אבל עובדה שקבוצה לא הכי טובה של מכבי ת"א, ואפילו לא קרובה לזה, לקחה לאותה קבוצה פנטסטית את האליפות.
  7. לאוהדים אני לא אתייחס. אבל למה קבוצה מגעילה? סבבה, אתה אוהד מכבי ת"א ושונא את מכבי חיפה, מבין. אבל ת'כלס? אם תהיה קצת אובייקטיבי, תראה שמכבי חיפה של השנה היא הכל אבל לא קבוצה מגעילה. רחוקה מלהיות מושלמת, אבל היא מקסימה. ילדים התקפיים במרכז השדה שמובלים ע"י לא אחר מיניב קטן, ילדים גם באמצע ההגנה. כל כך הרבה שחקני בית שיורקים דם על המגרש, ובטח שאין משחק בונקריסטי. מגעיל זו המילה האחרונה שהייתי אומר על מכבי חיפה 09/10. גם אם אני שונא אותם.
  8. ולכם אין איזה משחק באינטרטוטו? אה שכחתי..... גם לא(:
  9. שאני אדע, כמה אזהרות נשאר לי ?(:
  10. עמוס, תרגע. תעקוב אחרי הנושא תבין את הדיבור, זה שאני אורח פה זה לא אומר שצריך לדבר אליי כמו שרוצים. החסימה הזאת זה לא איום מבחינתי. תעשו מה שאתם רוצים, אני בא ומנהל שיחה כמו שצריך, נותנים לי קטנות אז זה נותן לי לגיטימציה להחזיר בקטנות. עוד משהו אלייך מיכאל, זה נדמה לי או שעד שהקבוצה שלך לא ניצחה 4-0 את בני יהודה נמכרו פחות מ 1000 כרטיסים לבלומפילד? ובדיוק הוכחת למה אני מעל הילד הלטבי.
  11. דיבור נגוע גורר דיבור נגוע. בעיה, יש לי אף גדול.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.