Jump to content

gilpaz

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

584 profile views
  1. אם הסכומים המטורפים שמשלמים פה שיצחי מקבל 550 אלף דולר זה בושה וחרפה שליאור ז'אן שהוא אחד שהחקנים הכי טובים ומוכחים ויציבים במכבי בשנים האחרונות מעיפים כל 40 אלף דולר זה פשוט בושה וחרפה זה בדיוק מה שהיה עם סטרול ובן דיין וכל השחקני בית שהלכו בגלל שבמכבי לא יודעים להעריך אותם. כולם מדברים על בניה אבל בניה מתחילה בלהשאיר את ליאור זאן שירן ייני וכו'...
  2. רצו לבוא למשחקים ועכשיו הם על גמלים הסעות צפון באים לכל מקום ומי שלא קופץ דרום
  3. בתור אחד הקבועים בהסעה שכבר שנתיים לא מבריז ממשחקים(בערך) אני יכול לספר שההסעה הזאת באמת הפכה למשפחה והכיף הגדול של לבוא למשחקים הוא בעצם להיות בהסעה וכל מי שבצפון שווה לו לבוא איתנו כי זה באמת כיף גדול והזדמנות להכיר חברים חדשים ואנשים טובים! ועכשיו תודה ענקית לאיציק כמו שנאמר פה שבאמת משקיע מלא בהסעה! אבל עוד לא ראיתי תודה מספיק לעומר רן שגם הוא משקיע מלא זמן וכסף בהסעה ברמות שרובנו לא יכולים להבין והרבה בזכותו ההסעה הזאת מתקיימת אז תודה לשניכם ומי יתן שההסעה תמשיך עוד הרבה שנים! ולעומר שמסיים י'ב בהצלחה במכינה ובצבא ושתוכל להמשיך ולבוא בהסעות גם שנה הבאה כי בלעדיך זה לא יהיה אותו דבר..
  4. הסעה מבורכת... לכל מי שרוצה לעלות בצומת אלונים תשתדלו להגיע לצומת נהלל או לגשר בזרזיר זה לא יאריך לכם בהרבה וההסעה עוברת שם..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.